כתיבת תוכן לבית חכם

כתיבה שיווקית חכמה

כתיבת תוכן לבית חכם

כתיבה שיווקית חכמה

מהפכת הבית החכם היא עובדה מוגמרת. על פי נתונים רשמיים מדובר על שוק עולמי שהכנסותיו עומדות כבר היום על יותר מ-115 מיליארד דולרים וצפויות לגדול בשיעור של כ-13.7% עד לשנת 2026 (כ-195 מיליארד דולרים). המגמות האלה קיימות כמובן גם בישראל, אומת הסטראט-אפ, כאשר יותר ויותר בתים הופכים לחכמים ואפילו לחכמים מאד. הביקוש הוליד היצע, ההיצע הוליד תחרות, והתחרות יצרה צורך גובר בשירותי כתיבת תוכן בתחום הבית החכם. בין אם לתיאור מוצרים ובין אם לתיאור שירות מקיף ומלא. 

בחברת תוכן בוטיק, הנשענת על ניסיון של כ-15 שנה שנצבר בקרב יותר מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, נהיה לכם בית (חכם) לכל הפתרונות שאתם זקוקים להם מבחינת כתיבת תוכן. אנחנו מציעים כתיבה שיווקית סופר-אקפטיבית שיודעת להציג טכנולוגיה בשפה פשוטה ולשזור במלל מסרים יעילים של הנעה לפעולה. הנה, למשל, דוגמאות למגוון מותגים טכנולוגיים שעבדו/שעובדים איתנו:

היכולת שלנו לחבר בעבורכם את התוכן הטכנולוגי עם האלמנטים השיווקיים היא זו שהופכת את המלל שלכם למתכון מנצח. כזה שגם מגשר על פערים טכנולוגיים וגם מצליח להעביר את המסרים שאתם רוצים לשדר. בין אם מדובר על כתיבת תוכן לבית חכם שמכוון ללקוחות פרטיים ובין אם על כתיבה שיווקית על בית חכם שנועדה למשוך בעלי מקצוע או לקוחות מסחריים (B2B). 

איך אנחנו עושים את זה? בקלות. דבר ראשון, יש לנו ניסיון עשיר בתחום ונשמח לשלוח לכם מיד דוגמאות כתיבה קונקרטיות. שנית, הכתיבה שלנו נעשית על בסיס פגישות פרונטליות שבהם אנחנו מקבלים הסברים מפורטים וברורים לגבי כל המוצרים החכמים לרבות בנושאים כמו מפרט טכני, עיצוב, ממשק משתמש, פונקציונאליות, התאמה אישית, סנכרון, תסריטים, אבטחה, סייבר ועוד. 

כתיבת תוכן לבית חכם בפשטות וביעילות

כמו שהבית החכם הופך את הבית לפשוט אך יעיל, כך גם כתיבת תוכן על בית חכם צריכה להיות קלה וברורה. חשוב מאד להסביר לקורא/לגולש איך המוצרים עובדים, מה היתרונות שהם מספקים לו ועד כמה הם עומדים לשפר את איכות חייו. כך גם יש לעמוד על היתרונות השונים שלהם שלא קשורים בהכרח להנאה כמו אלמנטים של חיסכון בחשמל (ובכסף), בקרה ופיקוח על ילדים/עובדים/אורחים, אבטחה כנגד פריצות (בבתים חכמים הכוללים גם מצלמות במעגל סגור) ועוד. 

יתרה מזו, בימינו, כאשר אפשר להתקין בית חכם גם כשאין לנכס תשתית חכמה, חשוב מאד לציין שהשירות מתאים לכולם. כתיבת תוכן על בית חכם צריכה במידה רבה "לנפץ מיתוסים" ולייצר באלנגטיות תחושה אמיתית של שקט נפשי. 

בחברת תוכן בוטיק נדע בדיוק איך ללכת בין הטיפות. ההיכרות שלנו עם המוצרים מאפשרת לנו לדייק את הדברים ולהגיש אותם בצורה הטובה ביותר לקורא/לגולש. בין אם מדובר על כתיבת תוכן לבית חכם בנושא של תאורה או וידאו-אודיו, ובין אם בכתיבה שיווקית לעסק שנוגעת בעיקר בהיבטים של פיקוח על העובדים או הגנה מפני פריצות באמצעות מערך מצלמות. 

כתיבת תוכן לבית חכם צריכה להיעשות תוך אזכור פרטים מקצועיים וטכניים רבים. חלקם "ניתנים להבנה" במידה מסוימת (כמו "הבקר הוא הלב של הבית החכם") וחלקם לא יהיו ברורים למי שלא בא מהתחום (למשל, "תלת פאזי"). התפקיד שלנו בתור כותבי תוכן הוא "לתרגם" את הטקסטים באופן כזה שמצד אחד הקורא/הגולש יבין במה מדובר, ולא יימלט מהמלל בתחושה לא נעימה, ומצד שני יהיה לו ברור שהוא חייב בעל מקצוע. כלומר, חייב אתכם. 

תיאורי מוצרים של בית חכם

המושג "בית חכם" מקפל בחובו מגוון רחב של מוצרים אופציונאליים המהווים ביחד "שלם שגדול מסך חלקיו". לעתים קרובות, כתיבת תוכן לבית חכם דורשת גם כתיבת תוכן למוצרים. היות שהמוצרים הם טכנולוגיים, קהל היעד שלהם יהיה בדרך כלל קהל יחסית מקצועי (סביר להניח שרבקה כהן מחדרה לא תחפש לקנות מתג מגע לתריס, בקר מוסתר או מולטי סנסור). 

היות שקהל היעד באזור המוצרים הוא בד"כ קהל מקצועי (מתקיני מתח נמוך, מעצבי פנים וכדומה), חשוב לקחת את תיאורי המוצרים של הבית החכם גם לאזור הטכני. העיקרון כאן הוא פשוט, בתור חברה שמשווקת מוצרי בית חכם אתם בוודאי יודעים מה מעניין את הלקוחות שלכם בכל מק"ט ומק"ט. בחברת תוכן בוטיק נספק לכם שירותי כתיבת תוכן איכותיים ונעבור מוצר-מוצר עד שנשלים את התוכן בסטנדרטים בלתי מתפשרים. 

מעבר לתיאור הטכני או העיצובי, חשוב מאד להדגיש בתיאורי מוצרים של בית חכם גם אלמנטים שיווקיים שנוגעים לחברה עצמה. לדוגמה, וותק רב, אחריות, שירות לקוחות בזמינות מרבית (גם למתקין וגם לדייר) וכדומה. 

כתיבת תוכן לבית חכם על בסיס מאמרים שוטפים או פוסטים ברשתות חברתיות

מתכננים להקים אתר אינטרנט לשיווק מוצרי בית חכם, מערכת בית חכם ו/או התקנה? פעמים רבות דווקא הבלוג שלכם יכול להיות מנוע לא קטן ליצירת עבודה וחשיפה ממוקדת. חשוב בעניין זה לדאוג לייצר תכנים רבים בנושאים מאד ספציפיים. תכנים שיכולים לגעת אמנם בפחות מתעניינים אך באופן אפקטיבי. מה זה אומר? ניתן דוגמה.

דוגמה לנושאים אפקטיביים בבלוג בית חכם

מקימים אתר אינטרנט לחברת בית חכם ורוצים לקוחות רלבנטיים? אתם יכולים להשקיע משאבים בכתיבת מאמרים כלליים בנושא "איך לבחור בית חכם?" אבל אתם יכולים גם להיות מתוחכמים יותר ולכתוב מאמרים בנושאים ממוקדים. למשל, "בית חכם לדתיים". המאמר השני אמנם פונה לפלח אוכלוסייה ספציפית אבל מי שמקליד אותו הוא בד"כ מי שממש צריך את הפתרון (משפחה דתית שרוצה בית חכם). מה גם שהתוכן כאן הוא מאד ייחודי ולא מעניין בהכרח את הקהל החילוני (שעון שבת וכדומה).

איך מוצאים את הנושאים הנכונים? מעבר לכך שאתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור, אפשר פשוט להתחיל ולעבור על כל המוצרים והשירותים שלכם, כמו גם על רשימת הלקוחות המרכזיים. 

אל תחששו גם לכתוב תכנים שנראים לכאורה כנישתיים במיוחד. לדוגמה, "מערכת בית חכם לחנות בקניון". נכון, יכול להיות שרק 10 אנשים בשנה ילחצו על המאמר הזה, אבל מדובר על 10 אנשים שיש סיכוי מצוין "לסגור איתם עסקה". יש להם חנות בקניון, הם רוצים מערכת בית חכם, הם קוראים אצלכם תוכן רלבנטי והדרך ליצירת קשר קצרה. קצרה מאד. 

דמיינו לעצמכם שיש לכם באתר האינטרנט 50 מאמרים בסגנון הזה שכל אחד מהם מביא 2-3 עסקאות בשנה והחשבון פשוט. ככל שתשקיעו יותר בנושא של כתיבת תוכן לבית חכם באתר שלכם, וככל שתפנו ליותר קהלים רלבנטיים, כך תגדילו משמעותית את היקף הפניות לעסק לאורך זמן. שימו לב גם שהמאמרים האלה שעולים בבלוג שלכם הולכים להיות של לנצח. מעבר לעלות הכתיבה שלהם לא תידרשו לשלם עליהם בנוסף. 

כתיבת תוכן לבית חכם עם תוכן בוטיק

תוכן בוטיק מציעה לכם את כל המעטפת החכמה לבית החכם שאתם מעוניינים לשוק ללקוחות (הפרטיים והמסחריים כאחד). אנחנו מבצעים את העבודה במקצועיות ללא פשרות ועל בסיס פגישות פרונטליות עם נציגי המכירות. חשוב לנו להבין באמת (אבל באמת) את היתרונות של המוצרים שלכם ואת הייחודיות של העסק לעומת המתחרים. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אנחנו נסייע גם במציאת נושאים לכתיבה וגם באיתור המסרים הנכונים ביותר לשים בפרונט. תוכן בוטיק מציעה שירותי כתיבת תוכן לבית חכם מכל סוג לרבות כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, כתיבה שיווקית לפליירים וברושורים (כולל עיצוב), כתבות שיווקיות, פוסטים לרשתות חברתיות, תיאור פרויקטים, תיאור מוצרים ועוד. 

אפשר עוד?