כתיבה שיווקית על רכבים חשמליים

תוכן שיווקי מחשמל וירוק

כתיבת תוכן על רכבים חשמליים

תוכן שיווקי מחשמל

כתיבה שיווקית על רכבים חשמליים הפכה לאחד מהשירותים הנפוצים שאנחנו נדרשים אליהם בחברת תוכן בוטיק, וזאת במקביל לצמיחה המדהימה של התחום בישראל. הן ברמת הדגמים הרבים שחודרים לשוק המקומי והן מבחינת השירותים הנלווים (כמו תוכן שיווקי על עמדות טעינה לרכבים חשמליים או כתבות יח"צ שמגיעות עד מחויבות לאנרגיה ירוקה). הנתונים הם חד משמעיים:

0
עד 2050 יהיו בישראל כ-1.3 מיליון רכבים חשמליים
% 0
כ-20% מהרכבים המיובאים לישראל הם רכבים חשמליים
% 0
עלות נסיעה ברכב חשמלי זולה בכ-80% מרכב בנזין
0
600 עמדות טעינה מהירות יש בישראל

כתיבה שיווקית על רכבים חשמליים דורשת שילוב בין מספר אלמנטים: מקצועיות, הבנה בעולם הרכב, הבנה בנושאים שקשורים לאנרגיה ירוקה וקיימות, היכרות עם סוגיות מיסוי, מודעות לאתגרים שרובצים לפתחו של הענף ועוד. 

כך גם חשוב להבין שיש לתוכן קהלי יעד שונים. כתיבה שיווקית על עמדת טעינה מהירה (DC) תתמקד בלקוח המסחרי (כמו מרכז מסחרי או רשות מקומית) לעומת טקסטים על עמדות טעינה ביתיות (AC) שיענו על היבטים אחרים כמו התקנה בבית או פתרונות להתקנה בבית משותף. 

במילים אחרות, לא כל כותב תוכן יכול לספק את הסחורה בתחום זה. בפרט כאשר הטקסטים כוללים גם מסרים שיווקיים וגם היבטים טכניים גרידא. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מספקים לכם מענה איכותי, מקצועי, מוקפד וממוקד. אנחנו מייצרים כתיבה שיווקית לרכבים חשמליים עבור מותגים בכל סדר גודל. החל מטכנאי פרטי שמתקין עמדות טעינה ועד למותגי ענק שמייבאים רכבים חשמליים ומשווקים אותם בארץ. חברתנו מתמחה בכתיבת תוכן שיווקי לחברות בענף הרכב והנה מספר דוגמאות לעסקים שעבדו/שעובדים איתנו:

למה לעבוד איתנו? דבר ראשון, מיד אחרי שתרצו עמנו קשר נוכל לשלוח לכם דוגמאות כתיבה קונקרטיות מעולם הרכבים בכלל ותחום הרכבים החשמליים בפרט. תוכלו להתרשם באופן בלתי אמצעי מתכנים שכתבנו עבור אתרי אינטרנט, מדריכים למשתמש, תיאורי מוצרים, מפרטים טכניים, ניוזלטרים, כתבות יח"צ, מצגות ועוד. 

לאחר מכן, כאשר תתרשמו מהאיכות הכתיבה ורמת הגימור, נקבע אתכם פגישה ונצא לדרך. אנחנו מציעים כתיבה שיווקית לרכבים חשמליים שמשלבת את המידע הייחודי שלכם (למשל, מוצר מסוים או שירות) עם הצרכים של השוק ומחקר אינטרנטי אצל שחקנים מתחרים. התוכן הוא תמיד 100% מקורי ו-100% מדויק. 

 

רכב חשמלי, קהל מתקדם

מחקרים מראים שקהל היעד המרכזי של רכבים חשמליים הוא קהל יעד בעל "מודעות סביבית". אנשים שמחפשים גם מוצרים חדשניים וגם בעלי מודעות לנושאים הקשורים להגנת הסביבה. בכל כתיבת תוכן שיווקי לרכבים חשמליים רצוי מאד לשלב גם סוגיות מסוג זה. למשל, השוואה בין רכבים חשמליים לרכבי בעירה פנימית, התייחסות למפגעי רעש וזיהום אוויר ועוד.

בחברת תוכן בוטיק תמצאו מענה של כתיבה שיווקית לרכבים חשמליים עם הישענות על ניסיון של יותר מ-15 שנים בקופירייטינג ותוכן. אנחנו מתגאים בקילומטראז' שמשתרע על פני יותר מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים. 

הדברים רלבנטיים גם לגבי כתיבת תוכן לעולמות הרכב. במסגרת התכנים שכתבנו לגבי רכבים חשמליים אפשר לצייין, בין השאר:

  • כתיבה שיווקית על דגמי רכבים חשמליים. 
  • כתיבת תוכן על עמדות טעינה מסוגים שונים (ביתיות, מהירות וסופר-מהירות). 
  • כתיבה בנושאים כלכליים וחברתיים כמו חשיבות חדירתם של רכבים חשמליים לעמידה ביעדי האנרגיות המתחדשות. 
  • סוגיות שקשורות לרכבים חשמליים בקהל העסקי דוגמת התחשבוניות צי רכב עסקי עם עובדים בעלי רכב חשמלי. 
  • מוסכים ומרכזי שירות המספקים מענה לרכבים חשמליים. 
  • טורי דעה לגבי חשיבות הקטגוריה של הרכבים החשמליים בארץ ובעולם. 
  • ועוד. 

 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?