כתיבת תוכן בתחום בעלי החיים

התוכן, חברו של הלקוח

כתיבת תוכן בתחום בעלי החיים

מאלפים, חנויות חיות, חוות ועוד

כתיבה שיווקית אפקטיבית היא ידידתו הטובה של האדם העוסק בתחום. חנויות חיות, מאלפים ופנסיונים. כולם צריכים תוכן איכותי שמדבר ישירות לצרכים של הלקוח. כתיבה שיווקית שמבדלת מול המתחרים ומייצרת הנעה לפעולה. איך עושים את זה? אל דאגה. תוכן בוטיק עומדת לרשותכם עם כ-15 שנות ניסיון ועבודה מול מאות לקוחות מרוצים. 

אנחנו מציעים כתיבת תוכן למאלפים, כתיבת תוכן לחנויות חיות, תוכן שיווקי לחוות סוסים, תוכן איכותי למגדלים, טקסטים אפקטיביים לפנסיונים או מרפאות וטרינריות ועוד. תנו לנו להיות שחקן החיזוק שלכם וכדאי שתדעו שאנחנו עובדים עם כולם. תוכן בוטיק יכולה לספק גם פוסטים לפייסבוק לדוגסיטר בתל אביב וגם תוכן למוצרים לחנויות חיות און-ליין ואוף-ליין. 

כתיבה שיווקית לעסקים בתחום בעלי החיים – להצליח בתחום תחרותי

עסקים בתחום בעלי החיים מתמודדים עם תחרות לא פשוטה. כתיבה שיווקית חייבת על כן לחזק את העסק מבחינת יתרונות יחסיים, בידול והנעה לפעולה. בחברת תוכן בוטיק אנחנו מתמודדים עם האתגר על ידי תהליך מוקפד של פגישות פרונטליות עם הלקוח. מודל שמטרתו להגיע להבנה מעמיקה של הצרכים שלכם וחשוב מכך – של לקוחותיכם. 

מה זה אומר? ניתן דוגמאות. כשאנחנו מספקים כתיבה שיווקית למאלף כלבים נדגיש את הניסיון העשיר בתחום אך נתייחס בעיקר לצורך של הלקוח שפונה (בעיות התנהגות, תוקפנות, חינוך גורים לצרכים וכדומה). לא נתמקד רק בבעיה הספציפית (צרכים, למשל) אלא גם בתחושה שהיא גורמת לבעל הכלב (ריח רע בבית, מפגעים על הספות וכו'). 

דוגמה נוספת: כשאנחנו כותבים תוכן שיווקי לחנות חיות נפרט היטב לא רק את מרחב המוצרים העשיר שזמין לטובת הקונים אלא גם את האספקט החשוב-לא-פחות של הייעוץ וההכוונה. בכל עמוד ועמוד באתר (או כל משפט בכתבה השיווקית) נדגיש את היכולת של העסק להתאים את המוצר לבעלים ולבעל החיים. 

איך זה עובד? נפגשים, מבינים, כותבים, מגישים

כתיבת תוכן לעסקים בתחום בעלי החיים חייבת להיעשות על בסיס פגישות פרונטליות ותהליך מקיף של אפיון והיכרות עם העסק. הנושאים שמעניינים אדם שרוצה להקים אקווריום במשרד אינם דומים לתוכן שרלבנטי ללקוחות של מספרת כלבים והדברים ברורים. תהליך העבודה המוקפד של תוכן בוטיק, שהביא אותנו להצלחות ולשביעות רצון גבוהה בקרב לקוחותינו, מבוסס על כמה שלבים מרכזיים:

  1. מגדירים עם בעל העסק את מטרת התוכן (אתר, כתבה שיווקית, פולדר, קטלוג וכו'). 
  2. מגדירים את קהל היעד ואת הצרכים שלו. 
  3. מגדירים את היתרונות היחסיים של העסק לעומת המתחרים (בידול). 
  4. מבצעים את הכתיבה על בסיס פגישות פרונטליות. 
  5. עורכים מחקר עצמאי באינטרנט באתרי מתחרים (כדי לוודא שלא שכחנו כלום). 
  6. מגישים תוכן איכותי, שיווקי ובנוי לתלפיות. 

תוכן בוטיק עומדת לצדכם לאורך כל הדרך. מעבר לשירותים העיקריים שלהם של כתיבה שיווקית או כתיבת תוכן לאתרים, אנחנו מסייעים גם עם אפיון וייעוץ.

מקימים אתר אינטרנט חדש? נציע לכם לא רק כתיבת תוכן אלא גם הכוונה בבניית ההיררכיה של העמודים השונים. רוצים לפרסם כתבה שיווקית? נדייק אתכם את המסרים בכדי שהתוכן לא רק יהיה יפה אלא גם אפקטיבי. פוסטים לרשתות חברתיות? אין שום בעיה. נייסד ונחזק את הקהילה הווירטואלית שלכם בעזרת תוכן איכותי ביותר.