כתיבת תוכן למפעלים

תעשייה שעובדת באינטרנט

כתיבת תוכן לבעלי מקצוע

כתיבה שיווקית מדויקת ומפולסת על המ"מ

תוכן בוטיק מספקת שירותי כתיבה שיווקית לבעלי מקצוע מזה כ-15 שנה. אנחנו מחברים היטב בין התוכן המקצועי (הטכני) למסרים השיווקיים (הצורך של הלקוח). קבלני שיפוצים, מתקני פרגולות, מדבירים, צבעים, אוטמי גגות, מאתרי נזילות, חברות פרקטים, נגריות איכותיות לעץ מלא והרשימה נמשכת. 

תוכן בוטיק משרתת בעלי מקצוע בכל סדר גודל ויש לנו פתרון מעולה גם להנדימן פרטי בתחילת דרכו וגם לחברות שיפוצים המבצעות פרויקטים ציבוריים. הכתיבה נעשית בשילוב העסק תוך קיום פגישות פרונטליות, שיחות טלפון, ישיבות בזום וכמובן מחקר עצמאי. 

אנו מספקים מענה של כתיבת אתר אינטרנט, כתבות שיווקיות, תוכן לקידום אתרים, פוסטים ברשתות חברתיות, הזנת תוכן לאתר, ייעוץ תוכן, תרגום מקצועי-שיווקי ועוד. הנה כמה מהמותגים והעסקים שעבדו/שעובדים איתנו:

כתיבת תוכן לבעלי מקצוע היא מקצוע בפני עצמו בתוך העוסקים בתחום של כתיבה שיווקית. המלל שיפורסם צריך להיות מדויק ברמה הטכנית וגם לדבר "לצורך" של הלקוח. במהלך הכתיבה חשוב לתת מענה לכל השאלות של הלקוחות השונים ולהסביר להם בקצרה על הפתרון. 

למשל, אם אנחנו כותבים על איתור נזילה בדירה עלינו לזכור שמי שפונה הוא בדרך כלל בעל הנכס שקיבל את התלונה מהשכן למעלה. מעבר לזה שהוא זקוק לפתרון הוא בעיקר רוצה לדעת האם בעל המקצוע יוכל לספק וודאות, לשלול נזילות ממקורות אחרים, להציע פתרון לאחר האיתור וכדומה. במקרים רבים הוא חושש מסכסוך שכנים מיותר ואפילו מהליכים משפטיים ויש להתייחס לזה מעבר להסבר על המצלמה הטרמית. הטכניקה הזו נכונה לגבי כל כתיבה שיווקית לשיפוצניקים או בעלי מקצוע.

בעל מקצוע אחד, כמה סוגים של לקוחות

לכל בעל מקצוע יש כמה סוגים של לקוחות וחשוב מאד שיהיה קשר הדוק בין הכותרת לתוכן. ניקח לדוגמה חברה שעוסקת באיטום גגות. הנושאים שרלבנטיים לאיטום בית פרטי עם גג מרוצף יכולים להיות שונים בתכלית מההיבטים שמעניינים ועד בית שרוצה לטפל בזיפות הגג.

כתיבה שיווקית אפקטיבית לבעלי מקצוע צריכה לפלח את קהלי היעד ולתת מענה לכל אחד ואחד מהם בהתאמה אישית. ככל שהתוכן יהיה מדויק יותר, כך הכתיבה השיווקית תהיה מוצלחת ותגשים את יעדה - יותר לקוחות חדשים.

איך זה עובד? פשוט מאד. כותב תוכן מקצועי מטעמנו ייפגש אתכם או יערוך עמכם ראיון טלפוני/בזום. התוכן ייכתב בהתאם לשיחה/לפגישה תוך עריכת מחקר באינטרנט בקרב אתרי מתחרים (לוודא שלא שכחנו כלום). לאחר מכן המלל מועבר לעיון שלכם לביצוע תיקונים אחרונים (בד"כ אין כמעט תיקונים) והעבודה הושלמה. תמיד לשביעות רצונכם המלאה. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון