תוכן בתחום האירועים

כתיבה שיווקית שמחה

כתיבת תוכן בתחום האירועים

כתיבה שיווקית שמחה

ענף האירועים הוא אחד מהתחרותיים במשק הישראלי ובשנים האחרונות הוא עובר כמה וכמה מהפכות שמחייבות את העוסקים בו "לחשב מסלול מחדש". הדרישות מצד הלקוחות הולכות וגדלות, הרווחים נשחקים תדיר וקיים אתגר תמידי של שיווק בשוק רווי מתחרים. כתיבת תוכן בענף האירועים נחשבת אף היא למוצר מבוקש ובחברת תוכן בוטיק, המספקת שירותים איכותיים של כתיבת תוכן וכתיבה שיווקית, אנחנו מרגישים היטב את העליה. 

אנחנו עובדים עם שורה ארוכה של עסקים בתחום האירועים ומשרתים לקוחות בכל סדר גדול. החל מדי-ג'י צעיר בתחילת דרכו שצריך פוסטים לעמוד באינטסגרם ועד לאולמות האירועים היוקרתיים והגדולים במדינה. הנה כמה מהמותגים שעבדו/שעובדים איתנו:

הניסיון הרב שצברנו במשך כ-15 שנה ובעבודה מול יותר מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, עומד כעת לרשותכם. נספק לכם במהירות ויצירתיות כתיבת תוכן לענף האירועים ונעמוד לימינכם בכל מהלך – הקמת אתר אינטנרט, פרסום כתבה שיווקית, כתיבת תפריטים, כתיבה ועיצוב ברושורים, פוסטים ברשתות חברתיות, סרטוני תדמית ועוד. 

על מה אנחנו מקפידים? על הכל. כתיבת תוכן לענף האירועים היא כתיבה שיווקית בתחום תחרותי. הטקסטים חייבים להיות מושלמים ואיכותיים בכדי להתבלט מתוך לא מעט שחקנים אחרים. אתם צריכים שהתוכן השיווקי יתפוס את העין, את הלב ואת הרגש. אתם צריכים מילים שיתחברו ללקוחות שלכם כמו שאספרסו לסודה או יין לאסאדו. במיוחד כשכולנו מכירים את הנתונים:

0
ענף האירועים מגלגל מדי שנה כ-9.7 מיליארד שקלים
0
כ-2100 עסקים פעילים בענף
% 0
כ-40% מהאירועים מתקיימים בחודשי הקיץ
0
הישראלים משלמים מדי שנה כ-6.2 מיליארד ש"ח לקייטרינג ואולמות אירועים

איך זה עובד? פשוט מאד. בשלב ראשון נשלח לכם דוגמאות כתיבה קונקרטיות מהתחום הספציפי שלכם בעולם האירועים. כעת, ולאחר שתתרשמו מהדוגמאות "שידברו בעד עצמן", נעבור להגדיר את משימת התוכן ולוחות הזמנים. כתיבת תוכן בתחום האירועים בתוכן בוטיק נעשית על בסיס מתווה של פגישות פרונטליות. 

זה לא משנה לנו אם אתם נמצאים בירושלים, בתל אביב או בקריית שמונה. כותב התוכן אמור לייצר מלל שמעביר חוויה וחשוב מאד שהוא יגיע אליכם ויתרשם מכם ומהמקום באופן בלתי אמצעי. במקרים מסוימים ייעשה אפילו סיור נוסף כשהמקום בפעילות (למשל, גיחה לחתונה או אירוע עסקי). המטרה שלנו היא לקחת את התמונות היפות בגלריה שלכם ולחזק אותן עם כתיבה שיווקית סופר-אטרקטיבית. הנה כמה מהשירותים הנפוצים שלנו בתחום האירועים. 

כתיבת תוכן לאולם אירועים צריכה לכלול פרטים רבים המנוסחים הן ברמה אינפורמטיבית והן עם טאצ' שיווקי. יש להתייחס לסוג האירועים המתקיימים במקום ולנושאים כמו דרכי גישה וחניה, נוף מיוחד, מערכות תאורה וסאונד, מטבח, צוות מלצרים, ברמנים, רישיון עסק ועוד. 

כתיבה שיווקית לתקליטנים צריכה לחבר טקסטים למוסיקה ומלל למלודיות. חשוב מאד להדגיש את האופן שבו המקצועיות והוורסטיליות של הדי-ג'יי מאפשרת לו גם להתאים לטעם של החוגגים ואורחיהם וגם לקחת אותם למקומות נוספים (לאו דווקא כאלה שהם חשבו עליהם מראש). לחברת תוכן בוטיק ניסיון עשיר בכתיבת תוכן לתקלטינים מכל הסוגים 

תחום האירועים כולל גם חברות בר אקטיבי. כתיבה שיווקית לבר אירועים או בר אקטיבי נוגעת גם בנושאים קולינריים (מה אנחנו מציעים לכם ברמת הקוקטיילים) וגם היבטים לוגיסטיים "טכניים" (אירועים על החוף, אירועים על הגג, אירועים פרטיים בווילה וכדומה). כך גם אנו מייצרים בחברת תוכן בוטיק פתרונות מקיפים שנוגעים בלקוחות ספציפיים. למשל. כתיבת תוכן לבר אקטיבי תוך התמקדות בקהלים איכותיים כמו חברות היי טק. בקיצור, אנחנו יודעים איפה נמצאים הלקוחות שהכי מעניינים אתכם. 

ענף הפקות האירועים צבר תאוצה בשנים האחרונות והפך זה מכבר לשירות שהוא כמעט חובה. במיוחד באירועים מורכבים או רחבי היקף. כתיבת תוכן לחברות להפקת אירועים צריכה להדגיש שני מסרים מרכזיים: אפשר לעשות הכל ואתם יכולים להיות רגועים. מפיקי אירועים חייבים לדעת לשדר בטקסטים שלהם שהם מסוגלים לעמוד בכל משימה ושהשירות שלהם נועד גם להוריד את סף המתח והלחץ בקרב כל המעורבים. כשעושים את זה עם כתיבה שיווקית מדויקת, התוצאה תהיה בהתאם. 

ענף האירועים הוא בית למגוון לא קטן של חברות קייטרינג. חלקן מתמחות באירועים קטנים (עד לרמה של חברת קייטרינג הפועלת מהבית של בעליה) וחלקן פונות ללקוחות גדולים והפקות עצומות. בחברת תוכן בוטיק אנחנו מספקים כתיבה שיווקית לחברות קייטרינג מכל סוג. אנו מדגישים בתוכן את הייחודיות הקולינרית ויודעים גם לכוון את הטקסטים לכל קהל וקהל. למשל, קופירייטינג על קייטרינג לאירוע קטן (כמו ברית בבית או יום גבוש ל-50 עובדים) יהיה שונה מהותית מפרויקט של כתיבת תוכן לחברת קייטרינג העוסקת באירועים עם 1,500 איש ומעלה. 

מעצבי שיער ומאפרות הם חלק בלתי נפרד מאולם האירועים בעיקר בתת-ענף של החתונות (המהווה כ-35% מענף האירועים בכללותו). כתיבת תוכן לעיצוב שיער ואיפור צריכה בעיקר לשדר רגש ואנרגיות. תחושות של שירות חד-פעמי והגשמת חלום של "נסיכה ליום אחד". 

צילום אירועים הוא הרבה יותר ממצלמה טובה. שוק צלמי האירועים בישראל רווי בשחקנים רבים שמציעים מנעד רחב של ניסיון, התמחויות, רזומה וכו'. כתיבת תוכן לצלמי אירועים חייבת להיעשות באופן מושלם בכדי לייצר "פריים" שמתלבט מעל כל היתר. עלינו לשכנע את הקורא, בכמה שפחות מילים, שהוא עומד בפני הצלם של האירוע שלו (ושהחיפושים נגמרו כאן). איך עושים את זה? דברו איתנו ונסביר לכם. 

אחד הנושאים המדליקים ביותר בכל כתיבת תוכן לענף האירועים הוא הסיפור של "האטרקציות". אם בעבר "האטרקציה" הכי מרגשת בחתונה הייתה השיר בכניסה לחופה, היום אנחנו מדברים כבר על אין סוף טריקים מדליקים שהופכים את האירוע לבלתי נשכח. מגנטים, פירוטכניקה, מעגלי מתופפים, קיאקי פירות, עמדות שזירת פרחים, תא צילום פרטי והרשימה נמשכת. בכל כתיבת תוכן על אטרקציות לאירועים עלינו להדגיש את הייחודיות של האטרקציה והאופן שבו היא תעזור לאירוע שלכם להיות באמת (אבל באמת) בלתי נשכח. לא רק מבחינתכם. 

הדוגמאות שנתנו כאן הן רק "מעט המחזיק את המרובה". תוכן בוטיק יודעת לספק תכנים בענף האירועים לכל עסק ובכל סדר גודל. סידורי פרחים, שמלות כלה, שמלות ערב, צלמים, תקליטנים, אולמות אירועים, גני אירועים, נהגים, אטרקציות, You name it. 

עוזרים גם במציאת הנושאים

חשוב לציין שבכל פעם שאנחנו מייצרים כתיבת תוכן בענף האירועים אנחנו מסייעים במציאת המסרים השיווקיים הנכונים יכול לטקסטים הספציפיים. מה זה אומר? ניתן דוגמה דרך כתיבת תוכן לאולם אירועים שמקים אתר אינטרנט חדש. במסגרת פרויקט כזה חשוב לחלק את האתר לאזורים שפונים לכל סוג לקוח. למשל, טקסט שמספר על חתונה מדבר בשפה שמרגשת כלות וחתנים (בעיקר כלות), ותוכן שעוסק בברית לילד יכול להיות טיפה יותר "טכני" ופחות רגשי. 

דוגמה נוספת? בבקשה. יש הבדל מהותי אצל חברת קייטרינג בין טקסט על מגשי אירוח לאירועי חברה לטקסט שמספר על פינגר-פוד בקוקטייל פרטי בווילה. התוכן לקהל העסקי מדבר גם בשפה עסקית (נגיע בזמן, יגדיל את הנראות של האירוע, אפשר למתג את האריזות וכדומה) והטקסטים לקהל הפרטי יבטיחו ערכים אחרים (אירוע בלתי נשכח, משתלבים עם השמחה המשפחתית וכו'). 

לסיכום, המסר ברור. כשאתם צריכים כתיבת תוכן בתחום האירועים כדאי שלא להתפשר. בחרו רק חברה לשירותי כתיבה שיווקית שיודעת לגעת בנקודות הנכונות.