כתיבה טכנית שיווקית לגאדג'טים

תעשייה שעובדת באינטרנט

כתיבה טכנית שיווקית לגאדג'טים

תעשייה שעובדת באינטרנט

עולם הגאדג'טים והטכנולוגיה מתפתח בקצב מסחרר ומוצרים שהיו "המילה האחרונה" בשנה שעברה נחשבים היום "לדינוזאורים מיושנים". עם הקצב בא התאבון ובשל התחרות הגבוהה בין היבואנים והיצרנים עולה תמיד הביקוש לתוכן טכני שיווקי. תוכן שמצליח גם לדבר בשפה המקצועית-הטכנית וגם מדגיש את היתרונות של המוצר על מכלול הפיצ'רים שלו. 

איך עושים את זה? תוכן בוטיק נכנסת לתמונה. בזכות למעלה מ-600 לקוחות מרוצים (ישירים ועקיפים) ב-15 שנות פעילות אתם בטוח בידיים טובות בכל הנוגע לשירותי כתיבת תוכן. הנה כמה מהמותגים שעבדו/שעובדים איתנו:

אנחנו מציעים כתיבת תוכן על גאדג'טים שתהיה תמיד במיקום המדויק מבחינתכם על הסקאלה שבין טכני לשיווקי. זאת על בסיס תהליך מוקפד ומדויק שכולל אפיון, מחקר, כתיבה והתאמות סופיות. 

כתיבה שיווקית לגאדג'טים וטכנולוגיה, איך זה עובד (באמת)?

אוזניות, שעונים חכמים, מוצרי בית חכם, תוכנות מחשב חדשניות, פתרונות מחשוב, משקפיים חכמים, מערכות אבטחה, סייבר, מכשור אלקטרוני והרשימה נמשכת. תוכן בוטיק מציעה חיבור מושלם בין הטכנולוגיה החדשנית של המוצר ליכולות הגבוהות שלנו בשירותי כתיבה שיווקית וטכנית.

איך זה עובד? פשוט מאד. כותב התוכן שמצוות אליכם מגיע לפגישות פרונטליות במשרדי הלקוח שבהן הוא מקבל גם את ההסבר הטכני וגם את הדגשים השיווקיים. בין אם המטרה היא לכוון ללקוחות הקצה ובין אם למשווקים מורשים או משקיעים. במאמר מוסגר נציין שאנחנו מציעים לא רק כתיבה שיווקית לאתר אינטרנט אלא גם פתרונות תוכן מקיפים נוספים כמו עיצוב וכתיבת מצגות, עיצוב וכתיבת ברושורים, קטלוגים ועוד. 

הכתיבה נעשית בצמוד אליכם עד להגעה לכדי מוצר תוכן שיווקי בסטנדרטים בלתי מתפשרים. טקסט אפקטיבי שמניע לפעולה ומגשים את המטרות שהוגדרו. 

אנחנו מתייחסים כמובן גם לצרכים של השוק ולקוחות הקצה. למשל, בכתיבת על מוצר חדשני למניעת שכיחת ילדים ברכב נדגיש היבטים של "שקט נפשי להורים" תוך חידוד הסכנה. במקרה אחר שבו נידרש לכתוב תוכן טכני שיווקי לשעון חכם שמיועד לספורטאים נדבר לא רק על הטכנולוגיה אלא גם על ההישגים שישתפרו בזכות הגאדג'ט החדשני. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

כתיבה שיווקית בתחומים של גאדג'טים וטכנולוגיה דורשת הקפדה בלתי מתפשרת על מקצועיות. המפרט הטכני והפונקציות השונות צריכים להיות מתוארים גם לצרכן בעל ניסיון וגם ללקוח שאיננו מבין כלל. 

נקודת האיזון היא קריטית. אם הטקסט יהיה מתוחכם מדי הוא עלול להרחיק לקוחות חדשים שרק נכנסים לתחום, ואם הוא יהיה פשוט מדי הוא יכול לייצר אפקט-התנגדות אצל הלקוח המנוסה. תוכן בוטיק תסייע לכם לאתר את נקודת האיזון הנכונה עבורכם וייתכן בהחלט שעמודים שונים באתר (או בקטלוג/בברושור) ידברו בשפות קצת שונות.