כתיבת תוכן לרשתות חברתיות

פוסטים + מעורבות

כתיבת תוכן לרשתות חברתיות

פוסטים + מעורבות + לקוחות + הכנסה

ניהול נוכחות ברשתות חברתיות היא גורם מכריע בהצלחתו של העסק במרחב הווירטואלי. תוכן בוטיק עומדת לצדכם עם קילומטרז' של אלפי פוסטים ברשתות חברתיות שנכתבו למאות מותגים במשך כ-15 שנה. 

אנחנו מציעים גם את כתיבת הפוסטים (כולל בלוחות זמנים קצרים) וגם – חשוב לא פחות – במציאת הנושאים הנכונים לכתיבה. הקשר ההדוק שלנו עם העסק לאורך הזמן מאפשר לנו להפוך את העמודים שלכם במדיה החברתית לדיאלוג מתמיד ואפקטיבי מול לקוחות קיימים וחדשים כאחד. 

כתיבת פוסטים שיווקיים ואינטליגנטיים

מה אנחנו מציעים לכם? פשוט. כתיבה שיווקית לרשתות חברתיות שמתאימה לכם ונעשית באופן עקבי, מדוד ומדויק. איך? בזכות כ-15 שנות ניסיון והיכרות מעמיקה עם האופן שבו הרשתות החברתיות עובדות ומתפתחות תוך כדי תנועה. 

על פי רוב, התקשרות עם חברה לטובת כתיבת פוסטים לפייסבוק, לאינסטגרם או לכל פלטפורמה אחרת נעשית לטווח ארוך. על מנת לוודא שהעמוד שלכם ברשת אכן מייצר קהילה והוא מגוון ומעניין, אנו מציעים פוסטים מסוגים שונים. לדוגמה:

פוסט מקצועי – כתיבת פוסט שמספק מידע בתחום פעילותכם. למשל, "איך תערכו צוואה בכתב יד" בעמוד של עורך דין העוסק בדיני משפחה או "מה זה בעצם יריעות ביטומניות?" לחברה שעוסקת באיטום גגות. 

פוסט "חדשותי" – אירוע מסוים שעלה על סדר היום הציבורי מתקשר לפעילותם שלכם? מצוין. זה הזמן להגיב לו עם כתיבת פוסט שיווקי הולם. ניקח למשל דוגמה שבה דו"ח של משרד הכלכלה חושף שיותר ויותר עסקים בישראל מאפשרים עבודה היברדית (מהבית). הפרסום צובר כותרות בתקשורת וזה הזמן של עסקים שונים להתייחס אליו עם כתיבת פוסט בפייסבוק. למשל, עסקים שמפעילים חלל עבודה יכולים להזמין את העובדים מהבית להעביר את העמדה אליהם ויועצים בתחום כלכלת המשפחה יכולים לפרסם פוסט שמדבר על "איך מייצרים הפרדה בין העבודה לבית כשלא עובדים מהמשרד". 

פוסט "סיפור הצלחה" – סיפורי הצלחה והישגים לא חייבים להיות דרמטיים אבל הם בהחלט יכולים להיות בסיס לפוסט בפייסבוק, באינסטגרם או בכל רשת אחרת. החל מתמונה של לקוח מרוצה בעמוד עסקי ברשת חברתית של חנות אופניים ועד לקבלת היתר בנייה לפרויקט של תמ"א 38 בעמוד פייסבוק של חברה יזמית. 

פוסט חגים ומועדים – לוח השנה שלנו רצוף בחגים ומועדים שונים. העמוד העסקי ברשת החברתית הוא קרקע מצוינת להתייחס לאירועים הללו בהקשר המקצועי שלכם. לדוגמה: במקום לכתוב פוסט גנרי של "שנה טובה" בעמוד של חברת ביטוח אפשר לנסח את המלל באופן אחר – "לרגל השנה החדשה הגיע הזמן לעשות סדר בתיק הביטוחי". 

פוסט "חיי העסק" – העסקתם עובד חדש? עברתם למקום חדש? השקתם תפריט חדש? כתיבת פוסטים שיווקיים אודות "חיי העסק" היא טכניקה נהדרת לעדכן את הלקוחות ולהציג עשייה והתפתחות. 

כתיבת פוסטים לרשתות חברתיות – הכנת תוכנית פעולה

אחד האתגרים המורכבים ביותר לגבי כתיבת פוסטים שיווקיים ומקצועיים הוא "המשכיות". אתם רוצים שכשהלקוח ייכנסו לעמוד שלכם ברשת החברתית הם יקבלו מסרים מגוונים. גם מסרים שיווקיים-מקצועיים וגם מסרים אישיים, גם פוסטים שמניעים למכירות וגם פוסטים שיוצרים עניין ושיח. 

תוכן בוטיק מסייעת לכם בכך שאנחנו מגדירים מראש את היקף הפוסטים הדרוש לחודשים הקרובים ואת החלוקה שלהם. איך זה עובד? ניקח לדוגמה חברה שמתקשרת איתנו לטובת פוסט בשבוע. כלומר, כ-25 פוסטים בחצי שנה. על מנת לייצר תוכן איכותי שמעודד מעורבות אנחנו נגדיר מראש את הפילוח של הפוסטים. למשל: 10 פוסטים מקצועיים, 6 פוסטים של "סיפורי הצלחה", 4 פוסטים של "חגים ומועדים" ו-5 פוסטים "חדשותיים" בהתאם להתפתחויות שונות. 

בתום ששת החודשים הללו, כל לקוח של החברה שייכנס לעמוד הפייסבוק יוכל בקלות להישאר בו בשל העניין והאיכות של התוכן. ככל שהזמן שהוא יבלה בעמוד יגדל, כך יגדלו בהתאמה הסיכויים שהמותג ייחרט בזכרונו ואולי אפילו יניב פנייה מיידית.