כתיבת תוכן לאתרי ביטוח

הפוליסה שלכם לתוכן השיווקי

כתיבת תוכן לאתרי ביטוח

הפוליסה שלכם לתוכן השיווקי

תוכן בוטיק מתמחה מזה כ-15 שנה בפרויקטים של כתיבת תוכן בתחום הביטוח. אנחנו עובדים עם כולם. החל מסוכני ביטוח צעירים/חדשים בתחילת דרכם, דרך סוכנויות שמעסיקות עשרות עובדים וכלה בחברות הביטוח עצמן (כולל הגדולות ביותר). 

התכנים שכתבנו לאורך השנים משלבים את הפרקטיקה עם התיאוריה. כלומר, גם מנגישים את המידע למבוטח הרלבנטי עם כתיבת תוכן בשפה ברורה וגם שומרים על מקצועיות בלי טעויות או פספוסים. 

בדיוק כמו בפוליסה, גם בפרויקט של כתיבת תוכן לסוכנות ביטוח, כל מילה קריטית. אנחנו לא זזים במ"מ מהסטנדרט הזה ומקפידים על קלה כחמורה. החוכמה מאחורי כתיבה שיווקית בתחום הביטוח היא למצוא את נקודת האיזון בין המסרים "השיווקיים" לתוכן "הקונקרטי". לדעת איפה הפוליסה רחבה ואיפה היא מצומצמת, מסויגת ומחריגה. תוכן בוטיק כתבה מאות תכנים בתחום הביטוח במגוון סוגים, למשל:

  • אתרי אינטרנט. 
  • מאמרים מקצועיים.
  • תוכן שיווקי. 
  • פוסטים לרשתות חברתיות. 
  • כתבות לעיתונות הדיגיטלית או המודפסת. 
  • עריכה ועיצוב ברושורים ופולדרים. 
  • עריכה ועיצוב מצגות. 
  • ניוזלטרים. 
  • ועוד. 
הרעיון שמנחה אותנו בכל כתיבת תוכן לסוכנות ביטוח או כתיבה שיווקית לחברת ביטוח הוא הנעה לפעולה. בין אם המטרה היא רכישת ביטוח און-ליין ובין אם פנייה לסוכנות ביטוח או חברת ביטוח. הנה כמה מהמותגים שסיפקנו להם תכנים (באופן ישיר או עקיף): 

תהליך העבודה שלנו מבוסס על פגישות פרונטליות ולעתים אף על עבודה רציפה במשרדי הלקוח. אנחנו נשענים רק על אנשי מקצוע, החקיקה, הפסיקה או הפוליסות עצמן. תוכן בוטיק לא משכתבת תכנים מאתרים של מתחרים ולא מסתמכת על אף אחד מלבד עצמה. להלן כמה מהעקרונות שלנו במסגרת כתיבת תוכן לסוכנות ביטוח או לחברת ביטוח. 

כתיבת תוכן לסוכנות ביטוח או לחברת ביטוח פונה לקהל גולשים שמסתמך על הטקסט. חשוב להיות מקצועיים, ברורים, שיווקיים ומסויגים. התוכן חייב להיות נאמן לפוליסה, לחקיקה ולפסיקה בתחום. 

מוצרי הביטוח הקיימים בשוק שונים מבחינת "הערך" שהלקוח מצפה להפיק מהם. למשל, בעוד שביטוח סיעודי מגלם בחובו חשש מפני אי עמידה בתנאי הסף, בביטוח רכב המחיר הוא זה שמניע את גלגלי התחרות (תרתי משמע). כך גם ביטוחים עסקיים נרכשים לעתים קרובות לצורכי עמידה במכרז או הזמנת עבודה, מבלי שמושם בהם הדגש הראוי על הכיסויים עצמם. 

בחברת תוכן בוטיק, כשאנחנו מספקים כתיבה שיווקית בתחום הביטוח, אנחנו מתחקים תמיד אחר הערך של המבוטח. בין אם הוא מכוון אליו ובין אם הוא זקוק לו אך איננו מודע לזה. 

כמעט כל מוצר ביטוחי בשוק פונה במקביל למספר קהלים. כך, למשל, ביטוח נסיעות לחו"ל למשפחה שנוסעת ללונדון הוא שונה מהותית מביטוח נסיעות לחו"ל בגיל הזהב, בהריון או לטיול סקי (הכולל פעילות אקסטרים). כתיבת תוכן לתחום הביטוח צריכה להכיר בכך ולייצר תוכן שמדבר לכל הקהלים השונים המתעניינים במוצר. 

פוליסות ביטוח יכולות להיות נתונות למו"מ אך ישנם תנאים שחברות הביטוח לא יזוזו מהם (ולא יעזור בית-דין). בכל כתיבה שיווקית לסוכנות ביטוח חשוב לדעת את גבולות הגזרה של המוצר ואיך מתמודדים עם מקרים שנופלים (או יותר נכון, "עלולים ליפול") בין הכיסאות. 

כתיבת תוכן שיווקי לסוכנות ביטוח או חברת ביטוח יכולה להיות מכוונת לסוגים שונים של מדיות. מכיוון שהכלל שמנחה אותנו זה "המדיום הוא המסר", כך גם אנחנו פועלים בתוכן בוטיק. כתיבה לאתר האינטרנט של החברה לא תהיה דומה לניסוח פוסטים ברשתות חברתיות, וטקסט לניוזלטר שיווקי יהיה שונה מדיוור אלקטרוני מקצועי ללקוחות. הדיאלוג שלנו מול הלקוח, ביחד עם הניסיון שצברנו לאורך כ-15 שנים, מאפשרים לנו לדייק את הדברים באופן מושלם.