כתיבת תוכן לאדריכלים ומעצבי פנים

נראות ושימושיות נפגשות

כתיבת תוכן לאדריכלים ומעצבי פנים

כתיבה שיווקית שמחברת עיצוב ופונקציונאליות

כתיבת תוכן לאדריכלים ומעצבי פנים היא מהשירותים המרכזיים שלנו בחברת תוכן בוטיק. עם ניסיון של כ-15 שנה ומאות תכנים בתחום, הבחירה בנו מגלמת את העיקרון החשוב ביותר בעיצוב – חיבור בין פונקציואנליות לדקורטיביות. 

הטקסטים שלנו הם גם ברמה מקצועית גבוהה וגם מהלכים על האיזון העדין שבין הרגש וההנעה לפעולה. בין אם מדובר על אתרי אינרטנט שלמים ובין אם על מאמרים, כתבות, תיאורי פרויקטים, עמודי "תהליך העבודה שלנו", אודות ועוד. 

העיקרון המרכזי שמנחה אותנו הוא שהתוכן צריך קצר, מדויק ולהתמקד ברמה של כ-80% בתוצאה הסופית. אנחנו רוצים לגרום לקורא "לראות את הבית/המשרד העתידי שלו" דרך הטקסט. חשוב לא פחות – תוכן בוטיק עובדת עם כולם. אנחנו מציעים גם כתיבה שיווקית לאדריכלים ומעצבי פנים בתחילת דרכם וגם משרתים משרדים יוקרתיים ומובילים מהשורה הראשונה בענף. 

כתיבת תוכן לאדריכל או מעצב פנים – תהליך העבודה

אדריכלות ועיצוב פנים הם תחומים תחרותיים מאד, גם בענף עצמו וגם בחשיפה הווירטואליות של בעלי המקצוע השונים. גם כך מדובר בתחום מגוון הכולל לא מעט "תתי-התמחויות". למשל, כתיבה שיווקית לאדריכל שמתמחה בבנה ביתך תהיה שונה מהותית מכתיבת תוכן למשרד עיצוב מסחרי שעובד בעיקר במתווה של B2B (עיצוב משרדים, עיצוב רשתות שיווק וכו'). 

בכדי לייצר תוכן איכותי ומבודל, המדגיש את יתרונותיו של העסק הספציפי בענף התחרותי, תוכן בוטיק מבססת את הכתיבה על פגישות פרונטליות וניתוח קטלוגים של פרויקטים קודמים. להלן הצעדים המרכזיים שלנו בתהליך העבודה בכל כתיבת תוכן לאדריכל או כתיבה שיווקית למעצב פנים:

  1. פגישה – נפגשים עם בעל העסק (או מי מטעמו) ומבינים לעומק את השירותים המוצעים, האמירה העיצובית, הדגשים המרכזיים, קהלי היעד וכו'. 
  2. הכנת רשימת תכנים או מבנה לתוכן – הכנת סקיצה ראשונה של רשימת התכנים הדרושה אם מדובר באתר אינטרנט או מבנה התוכן אם ההזמנה היא של מאמר, כתבה או מוצר-תוכן-ספציפי אחר. 
  3.  כתיבת התוכן לשביעות רצון מלאה – כתיבת תוכן עד לשביעות רצון מלאה תוך שילוב בין המסרים שעלו בפגישה למחקר באינטרנט באתרי מתחרים (לוודא שלא פספסנו כלום). 
  4. הגשת התוכן – הגשת תוכן בנוי לתלפיות שיורה היטב את החץ השיווקי. 
תוכן בוטיק מסייעת עם כתיבת תוכן למעצבי פנים ואדריכילים במגוון רחב של תכנים והנה כמה מהטקסטים השכיחים ביותר בענף. כולל טיפים קצרים שכדאי מאד להכיר. 

אדריכלים ומעצבי פנים רבים פונים אלינו לטובת כתבות שיווקיות המיועדות לפרסום באתר הפרטי, במגזינים, באתרי אינטרנט מובילים, בעיתונות המודפסת ועוד. אנו מסייעים בכתבות הללו לא רק בכתיבה אלא גם במציאת המסרים המרכזיים שצריך להבליט (למשל, אדריכלות בתי יוקרה, עיצוב פנים למשרדי היי-טק וכדומה). הכתבה מבוססת על ראיון עם האדריכל/מעצב-הפנים כמובן. 

עמוד אודות הוא אחד מהעמודים החשובים ביותר באתר האינטרנט שלכם והדברים נכונים גם לגבי כתיבה שיווקית לאדריכלים או מעצבי פנים. אנחנו מאמינים בעמודי אודות קצרים, ממוקדים ואינטליגנטיים. נדע לשלב  גם את הפרטים החשובים ללקוח (מי, מתי, כמה ואיפה) וגם לזקק את האישיות הייחודית של האדריכל/המעצב שתביא לידי ביטוי את תפיסת עולמו המקצועית. 

אדריכלים ומעצבי פנים פונים במקביל לקהלי יעד שונים. כך למשל, מעצב פנים מסחרי יודע שדברים שמעניינים חנות חדשה הם שונים בתכלית מהנושאים שמעסיקים בעל משרד עורכי דין. 

כתיבת תוכן לאדריכלים ומעצבי פנים חייבת להיעשות תוך התאמת המלל של השירות לקהלי היעד שלו. ככל שהתוכן יהיה מוקפד יותר, וככל שהוא יהיה מדויק לצרכים של הלקוח, כך התוצאה תהיה בהתאם. 

תוכן שיווקי לאדריכלים ומעצבי פנים מבוסס פעמים רבות על גלריית תמונות שמציגה פרויקטים שבוצעו והושלמו. בעוד שהתמונות "מדברות בעד עצמן", חשוב מאד לייצר ליד גם מלל אפקטיבי.

כתיבה שיווקית לתיאורי פרויקטים יכולה לעבוד עבור האדריכל/המעצב בכמה אופנים. ראשית, היא מעשירה את החוויה של הצפייה בתמונות ויוצקת בהן תוכן רגשי. שנית, היא מאפשרת הטמעה של ביטויי מפתח לביצוע אופטימיזציה נכונה של האתר מול גוגל. 

אחד העמודים "החזקים" ביותר במסגרת כתיבת תוכן למעצבי פנים ואדריכלים הוא עמוד "התהליך שלנו". לקוחות רבים אינם מבינים לעומק את שלבי התהליך השונים והם מחפשים מענה. אדריכל או מעצב פנים שחושפים בפניהם את עיקרי תהליך העבודה עשויים לייצר יתרונות מול מתחריהם. 

תוכן בוטיק מתמחה בכתיבה שיווקית איכותית ביותר של עמודי "תהליך" ואנחנו לא רק שואבים את המידע מהאדריכל/המעצב אלא גם מובילים את תהליך הכתיבה לכדי מוצר סופי מושלם.