כתיבה שיווקית ליועצי מס

תוכן חכם ללקוחות עסקייים

כתיבת תוכן ליועצי מס

תוכן פיננסי חכם ללקוחות עסקיים

ייעוץ מס ותכנון מס הם שירותים בעלי משמעות פיננסית עצומה לעסקים בכל סדר גודל. על כן, בכל פרויקט של כתיבה שיווקית ליועצי מס, חשוב לדייק את המלל שיתאים לכל לקוח. בין אם מדובר על עוסק פטור מתחיל בתחילת דרכו ובין אם על חברה בע"מ או תאגיד רב-סניפים ומרובה עובדים.

תוכן בוטיק היא הכתובת המושלמת עבורכם. אנחנו מציעים כתיבה שיווקית אפקטיבית ובעלי ניסיון עשיר ביצירת טקסטים איכותיים בתחום. תוכן בוטיק עובדת עם כולם. גם עם יועצי מס צעירים שיוצאים לעצמאות וגם עם פירמות לייעוץ מס מהגדולות ביותר. הנה לדוגמה כמה מהלקוחות הבולטים שעבדו/שעובדים איתנו בעולם הפיננסי:

עם למעלה מ-15 שנות ניסיון וכ-600 לקוחות ישירים ועקיפים (בכל התחומים), כתיבה שיווקית ליועצי מס היא שירות שאנחנו מספקים באופן שוטף. אנחנו מייצרים תוכן חכם ואינטלגינטי שמספק מידע מקצועי ושוזר בו היטב את היתרונות היחסיים שלכם. לדוגמה, וותק משמעותי, ידע מקביל בייעוץ מס וראיית חשבון, ידע מקביל בייעוץ מס ועריכת דין, ניסיון קודם ברשויות המס השונות, פעילות והשלמויות בלשכת יועצי המס והרשימה נמשכת. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מבינים גם את המשמעות השונה של כל אחד משירותי ייעוץ המס והמקום שבו הלקוח הרלבנטי נמצא כשהוא מחפש אותם. למשל, ההבדל בין עסק תכנון מס לטווח ארוך לבין חברה שעומדת בפני דיון שומה (וחוששת, בצדק, מהבאות). 

איפה תמצאו את התוכן שלנו? בדיוק בנקודות שבהן אתם זקוקים לו. תוכן בוטיק מספקת שירותי כתיבה שיווקית ליועצי מס לטובת מטרות שונות כגון אתר אינטרנט, ניוזלטר ללקוחות, פוסטים לרשתות חברתיות, ברושורים ופולדרים (כולל עיצוב), מצגות (כולל עיצוב), כתבות מקצועיות, מאמרים לקידום אתרים והרשימה נמשכת. 

אנחנו מכירים היטב את העולם הפיננסי ובפרט את התוכן שמאפיין יועצי מס. אנחנו מציעים כתיבה שיווקית על: תכנון מס לעסקים, ייעוץ מס לעסקים, החזרי מס לשכירים, תוכן שיווקי בנושא ייעוץ מס לישראלים לפני מעבר לחו"ל או לפני חזרה לארץ, ניהול תזרים מזומנים, גילוי מרצון, פרה-רולינג, ייצוג בדיוני שומה, בניית תוכניות עסקיות מתוך שיקולי מס, בחירה בצורת התאגדות בהקמת עסק, ייצוג מול רשויות המס ועוד. 

כתיבה שיווקית ליועצי מס, למה אנחנו ואיך זה עובד?

הניסיון הרב שצברנו בכתיבת תוכן פיננסי מאפשרת לכם, יועצי המס, ליהנות מראש שקט. אין צורך ללמד אותנו את הנושא "מאפס" וכבר עברנו מספיק לקוחות בשביל לשרת אתכם בצורה יעילה ומקצועית. פחות דיבורים ויותר מעשים. האיכות והפדנטיות שלנו יעמדו לצדכם ויאפשרו לכם להציג את עולמכם המקצועי בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? פשוט. צרו עמנו קשר ותקבלו מיד דוגמאות כתיבה קונקרטיות שידברו בעד עצמן. לאחר מכן נתאם תהליך כתיבה שמבוסס על פגישות פרונטליות (לא משנה היכן אתם נמצאים בארץ) ותקבלו מענה של כתיבה שיווקית ליועצי מס ברמה שאין לאף אחד מהמתחרים שלכם. 

בניית אתר ליועץ מס? שלבו אותנו מההתחלה

החלטתם להקים אתר אינטרנט חדש לעסק או לשדרג את האתר הקיים? מצוין! שלבו את תוכן בוטיק כבר למן ההתחלה ונסייע לכם לא רק עם כתיבה שיווקית אלא גם עם מעטפת שלמה של אפיון ההיררכיה של האתר. לעתים קרובות אנחנו ממשיכים עם הלקוח עד לעלייה לאוויר ומספקים מענה הוליסטי של הזנת תוכן ובדיקות QA לאתר (לראות שהכל עומד ברמה של 150% מושלם).

האם יש דגשים שחשוב להכיר לגבי כתיבת תוכן ליועצי מס? ברור. כמו שכבר אמרנו בהתחלה, יועץ מס פונה תמיד במקביל ללקוחות שונים. עוסק פטור מגיע עם צרכים מסוג אחד, עוסק מורשה שפעיל כבר 5 שנים צריך שירותים מסוג שונה, וחברה בע"מ מדברת בשפה אחרת לגמרי. החוכמה מאחורי כתיבה שיווקית ליועצי מס היא לדעת לנתב את המלל בדיוק לצרכים של הלקוח הספציפי. 

המנגנון הנ"ל נכון גם בתוך עמודי השירותים עצמם. למשל, בכתיבת עמוד שירות בנושא תכנון מס לעסקים צריך לדבר גם לעוסק הפטור, גם לעוסק המורשה וגם לחברה. חשוב מאד להעביר את המסר ש"כולם מוזמנים". מצד אחד לא לייצר תוכן מקצועי מדי שיגרום לנטישה ומצד שני לשמור על שפה גבוהה ואיכותית שתשדר יוקרה ורצינות. איך מוצאים את נקודת האיזון? זה כבר התפקיד שלנו. 

 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?