כתיבה שיווקית לדיני משפחה

תוכן משפטי איכותי

כתיבת תוכן לעורכי דין לדיני משפחה

תוכן משפטי איכותי

כתיבה שיווקית לעורכי דין העוסקים בדיני משפחה היא משימה מורכבת שחייבת להיות מדויקת, אנושית, מקצועית וחדה. בראש ובראשונה מדובר כמובן בתחום תחרותי ורווי כפי שניתן לראות מהמספרים הבאים:

0
18 מתגרשים בישראל על כל 10,000 זוגות
0
גיל הממוצע לגירושין בישראל הוא 42
0
כ-1,900 גולשים מחפשים בחודש באינטרנט את הביטוי "עורך דין גירושין"
% 0
82% מהלקוחות יקראו חומר משפטי לפני שיפנו לעורך דין

הנתונים האלה הם כמובן לא חזות הכל. לצד התחרותיות קיים אתגר מהותי נוסף והוא שדיני משפחה מחייבים תוכן שהוא גם מקצועי וגם עם רמת רגישות גבוהה ביותר.

אדם שנמצא לפני הליך גירושין רוצה לקבל מידע אבל גם הבנה ותקווה. הוא מבקש מענה לחששות המרכזיים שלו ורוצה להתחבר (באמת) למי שעומד מאחורי ההסבר "הפרקטי". הדברים נכונים כמובן למאבקי ירושה בין אחים והורים או סכסוכים בתוך העסק המשפחתי. 

זוהי נקודת המוצא שלנו בחברת תוכן בוטיק, שמספקת שירותים איכותיים של כתיבה שיווקית לעורכי דין בדיני משפחה. אנחנו כותבים על כל הנושאים: גירושין, מזונות ילדים, הסדרי שהות, אפוטרופסות, הסכמי ממון, ידועים בציבור, צוואות, ירושות והרשימה נמשכת. 

תוכן בוטיק מספקת כתיבה שיווקית לעורכי דין בתחום דיני המשפחה מזה למעלה מ-15 שנה ונשמח להציג לכם מאות סוגים של תכנים בתחום זה. החל מטקסטים של כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט שלמים, דרך מאמרים וכתבות יח"צ, וכלה במצגות, פולדרים, טקסטים לכנסים, פוסטים לרשתות חברתיות, ניוזלטרים, תקצירי פסיקה ועוד. הניסיון הרב שלנו מבוסס, בין השאר, על הקפדה בלתי מתפשרת על 6 עקרונות הליבה הבאים. 

כתיבה שיווקית לעורכי דין בדיני משפחה – 10 כללי מפתח

  • המימד האנושי – דיני משפחה הם דיני נפשות. כתיבת תוכן לעורכי דין בתחום המשפחה יוצאת מתוך הבנה של החששות והצרכים של הקורא הפוטנציאלי. התוכן הוא אף פעם לא "רק" מקצועי אלא נכתב עם מקסימום רגישות. 
  • כתיבה לשני הצדדים – תוכן על מזונות ילדים מושך שני "קליינטים": האישה שתרצה ככל הנראה להגדיל את הסכום או הגבר שיהיה מעוניין להפחיתו. תכנים בתחום המשפחה חייבים להיות דו-צדדיים לאור "האינטרסים" המנוגדים בתכלית של משחק הכלים השלובים. 
  • עדכנות – תחום דיני המשפחה מתפתח כל הזמן לפי השינויים החברתיים (להט"ב, ידועים בציבור, ניכור הורי וכדומה). התכנים שלנו נכתבים תמיד בהתאם לחקיקה והפסיקה ברמה העדכנית ביותר. לעתים קרובות תוך "זריקת כיוון" למגמות עתידיות. 
  • קצר וקולע – כתיבת תוכן לעורכי דין בדיני משפחה חייבת להיות קצרה וקולעת. הגולשים/הקוראים לא ישקיעו יותר ממספר דקות בשביל לקרוא את התוכן וצריך להגיע לנקודות הרלבנטיות במהירות. אנחנו נמנעים מכתיבה מייגעת ומפרכת ומעדיפים תמיד תוכן "קצר וקולע". רוצים לכתוב מלל ארוך (בגלל דרישות עריכה או קידום אתרים)? אין בעיה. נפרק את הטקסט לשאלות ותשובות, מקרי בוחן, "טיפים" וכדומה. 
  • לא להיות חד משמעי ונחרץ – כשאנחנו מייצרים כתיבה שיווקית בדיני משפחה אנחנו יודעים שהקוראים ירצו "להסתמך" עלינו (גם אם נוסיף דיקסליימר). על כן, נהיה תמיד מקצועיים אבל לא נחרצים. לדוגמה, במקום לכתוב "נכסים מלפני החתונה לא מהווים חלק מאיזון המשאבים בגירושין" נעדיף ניסוח כמו "על פי רוב, נכסים מלפני החתונה אינם מהווים חלק מאיזון המשאבים". הבדל קטן, אך משמעותי, והדברים ברורים. 
  • דוגמאות אמיתיות – אחד "הכלים" הטובים בכל כתיבת תוכן משפטי הוא דוגמאות מהפסיקה. למשל, במאמר שעוסק על השפעה בלתי הוגנת על מצווה אפשר לתת 2-3 דוגמאות קונרקטיות ששונות זו מזו (נניח: אחת על אלצהיימר, שנייה על הרחקה מבני משפחה אחרים ושלישית על יחסי תלות חריגים). כדאי גם לקחת דוגמאות משני הכיוונים. כלומר, דוגמה אחת שבה הוכרה השפעה בלתי הוגנת ודוגמה שנייה שבה הוחלט שהצוואה כשרה. 

רוצים לדעת עוד על השירותים שלנו בתחום? צרו עמנו קשר. יש לנו מאות דוגמאות של כתיבה שיווקית לעורכי דין שנוכל להציג בפניכם במהירות. התרשמו בעצמכם מרמת הכתיבה, הגימור, הוורסטליות של התוכן ובואו נעבוד ביחד. מחכים לכם.

אפשר עוד?