תסריט לסרטון עסקי

מילים שעובדות בווידאו

תסריט לסרטון עסקי

מילים שעובדות בווידאו

סרטון עסקי הוא כלי מעולה ליצירת נוכחות דיגיטלית וחשיפה ווירטואלית. אין ספור סקרים שעוסקים בשיווק מראים פעם אחר פעם שלמעלה מ-70% מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יעדיפו לקבל את המידע בסרטון קצר. כך גם סרטוני וידאו הינם אפקטיביים בכל תחום ובכל ענף

כתיבת תסריט לסרטון עסקי היא נדבך מהותי בשירות שלנו בחברת תוכן בוטיק. בזכות ניסיון של כ-15 שנים ורזומה שמשתרע על פני למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. אנחנו כותבים תסריטים מצוינים, מוקפדים, מקצועיים ומניעים לפעולה. 

 

האורך האופטימלי לסרטון

קשה להגדיר מספר מדויק לאורך האופטימלי של סרטון עסקי מקצועי. מצד אחד אנשים רוצים לקבל את המידע מהר, ומצד שני רבים מחפשים דווקא את העומק וההרחבה. ניקח לדוגמה חברה שעוסקת בארגון טיולים משפחתיים בהולנד. חלק מהנופשים ירצו לקבל בתוך דקה-דקה וחצי את עיקרי הדברים וחלק יחפשו תכנים ארוכים. הבחירה באורך הסרטון נגזרת ממטרותיו ומרמת הקשב של קהל היעד. בעוד שטיול להולנד יכול להחזיק בקלות 10 דקות של סרטון, סקירת אופניים חשמליים שפונה לקהל צעיר תנסה בדרך כלל לעצור ב-60 שניות.

תוכן בוטיק מספקת ללקוחותיה את כל סוגי הסרטונים העסקיים ואנחנו מתמחים בפרויקטים שונים. כל סרטון מוגש ללקוח גם עם מלל וגם עם הקלטה של הטקסט בשביל להבין את האינטונציה הנכונה. התכנים מבוססים על המסרים המקצועיים ביחד עם הנעה לפעולה ברמה השיווקית. 

לדוגמה, בסרטון שעוסק בנושא כמו "איך מתכננים משכנתה?" ננסח את התוכן כך שהצופה יקבל אמנם מידע ראשוני אך בד בבד – וכאן העיקרון החשוב – יבין את הערך שבפנייה ליועץ משכנתאות (אגב, להרחבה קראו כאן על תוכן שיווקי ליועצי משכנתאות). 

תחת השירות כתיבת תסריט לסרטון עסקי נכנסים שורה ארוכה של תסריטים אפשריים. תוכן בוטיק מסייעת בכתיבת סרטונים מכל סוג והנה כמה "מהמוצרים" הנפוצים שאנו מייצרים באופן שוטף:

סרטון הסבר הוא סרטון שעוסק באופן מקצועי בשירות, מוצר או בעיה נפוצה. למשל, "איך בוחרים אופניים חשמליים?". כתיבת תסריט לסרטון הסבר מייצרת תוכן שגם עונה ברמת העיקרון על השאלה שבכותרת וגם מניע לפעולה ליצירת קשר עם איש מקצוע. 

סרטון תדמית עסקי הוא סרטון שפותח זרקור לפעילותו של העסק במגוון תחומים. הסרטון מורכב בדרך כלל ממספר "חלקים" וניתן דוגמה לפי חברה לשיווק מקררים:

  • הקדמה עם נתונים סטטיטיים רלבנטיים. למשל, "כ-60% מהישראלים מעדיפים לרכוש מקרר עם בר מים וקרח" או "גודל המקרר בישראל נע בד"כ בין 300 ליטר ל-700 ליטר". 
  • כמה מילים על החברה עצמה – אנחנו משווקים מקררים ומוצרי חשמל מזה למעלה מ-30 שנה. 
  • כמה מילים על המותגים של החברה – עובדים עם מקררים מכל הסוגים כולל של המותגים המובילים א', ב' ו-ג'. 
  • כמה מילים על סוגי הלקוחות – מקררים ביתיים, מקררים למסעדות, מקררים מסחריים וכו'. 
  • כמה מילים על ייעוץ בבחירת מקרר. 
  • כמה מילים על שירותי המשלוח והפינוי. 
  • כמה מילים על אחריות. 
  • סיכום שיווקי – אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, לקבל ייעוץ ולהתרשם ממגוון המקררים שלנו. 
כתיבת תסריט לסרטון תדמית עסקי היא תמיד אתגר. מצד אחד אנחנו רוצים להכניס כמה שיותר מידע ומצד שני לשמור על הסרטון קצר וקולע. בדרך כלל מחלקים את כל התוכן לפי סדרי עדיפויות ובוחרים רק את העיקר. אמנם יהיו נושאים שיישארו על "רצפת חדר העריכה" אבל כשבוחרים אותם נכון אפשר לייצר כתיבת סרטון תדמית עסקי שתעשה את העבודה. 

סרטוני לקוחות הם סרטונים סופר-פופולריים שנהוג לעלות גם באתר וגם ברשתות חברתיות. גם כאן חשוב להתקשר עם חברה לשירותי תוכן שכן כתיבת תסריט לסרטון עסקי המבוסס על סיפורי לקוחות לא יכולה להיות תלויה בלקוחות בלבד. יש לכך מספר סיבות, למשל:

  • הגהה ורציפות – חשוב שהלקוחות ידברו בצורה נקייה וברורה. בלי שגיאות תחביר או טעויות דקדוק. 
  • לקוחות רבים נושאים שונים – כדאי מאד שכל לקוח ידבר על העסק מזווית אחרת גם אם השירות הוא לכאורה זהה. ניקח לדוגמה כתיבת תסריט לסרטון עסקי לחברה בעלת חלל עבודה משותף. שוכר אחד ידבר על השירותים במתחם, שוכר שני ידבר על האירועים המיוחדים וההרצאות, שוכר שלישי יעסוק בגישה התחבורתית ורביעי יתמקד בצמיחה של העסק בזכות הפלטפורמה המשותפת. 

כתיבת סרטון עסקי יכולה להיות פעמים רבות בסוג של "סרטון דעה". לדוגמה, חברה שעוסקת בהתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים יכולה לייצר סרטון שנוגע לחקיקת מס בקשר של ייבוא רכבי פלאג-אין לישראל. דרך "טור הדעה" המצולם אפשר כמובן להכניס מסרים שיווקיים. 

כתיבת תסריט לסרטון עסקי עוסקת פעמים רבות במוצר/בשירות או במספר מוצרים/שירותים. לכאורה מדובר על סרטון מקצועי-פרופר אבל בפועל זהו תוכן שיווקי פר-אקסלנס. ניקח לדוגמה סרטון של מדריך טיולים בחו"ל שמספר על טיול מאורגן בפורטוגל. הסרטון יכול, לצד תיאור הטיול הספציפי, לדבר גם על הניסיון של המדריך, הוותק, היצירתיות בתכנון, הגמישות וכו'. 

כתיבת תסריט לסרטון עסקי יכולה להיות אפקטיבית מאד כשהיא נעשית מתוך "מקרה בוחן". כלומר, העסק מספר על האירוע ולא הלקוח בגוף ראשון. למשל, סרטון תדמית לסוכנות ביטוח שמסביר איך הצלחנו להשיג ביטוח סיעודי עם תנאים מעולים ללקוח שבזכות הפוליסה זכה להגנה מקיפה כשנזקק לכך. מה היה קורה אילו הלקוח היה קונה את הביטוח הסיעודי במקום אחר ולמה הקפדנו על סעיפים כאלה ואחרים. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מקפידים על קלה כחמורה בכל כתיבת תסריט לסרטון עסקי. אנו מספקים ללקוחותינו את המעטפת המשלימה לסרטון עם מגוון כלים לעריכה והכנה. לדוגמה:

  • נתונים מספריים לאינפוגרפיקה. 
  • כתוביות, כולל כתוביות רב-לשוניות. 
  • טקסט + מלל לאינטונציה מושלמת. 
  • אולפני מסכים ירוקים. 
  • דוגמנים ודוגמניות. 
  • קריינים. 
  • מאפרות ומלבישות. 
  • צלמים, כמובן. 

סל השירותים שלנו מרחיב עבורכם את השירות של כתיבת סרטון עסקי לפלטפורמה הוליסטית מלאה. תנו לנו לעזור לכם להגיע אל היעד ואנו נספק גם מענה מבחינת מציאת נושאים לסרטונים, ליהוק בעלי מקצוע וכו'. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

איך זה עובד? פשוט מאד. בשלב ראשון תגדירו לנו את הנושאים או הנושאים של הסרטון/הסרטונים. לאחר מכן נקטלג את הסרטון בהתאם לסוג המבוקש ונבצע התאמות נוספות (לדוגמה, תקשורת עם הלקוחות בסרטוני לקוחות או פגישה להיכרות עם המוצר בסרטוני מוצר). כעת נעבור לכתיבת תסריט לסרטון העסקי מא' ועד ת' ומאקשן ועד "קאט". 

הסרטונים יכולים לעבור עריכה של תרגום וזוויות צילום והמוצר המוגמר בנוי לתלפיות. תוכלו לקבל מאיתנו גם את המלל בלבד ולפעול עצמאית (רבים מהלקוחות שלנו בשירות הזה הם משרדי יח"צ ושיווק שצריכים רק כתיבת תסריט לסרטון עסקי שכן יש להם את כל האופרציה המלווה). 

אפשר עוד?