כתיבת תוכן בתחום המשכנתאות
בית לכתיבה שיווקית
כתיבת תוכן בתחום
המשכנתאות
הבית לתוכן שיווקי
העלייה במחירי הדיור בעשור האחרון שהגיעה לכדי כ-38% בממוצע הארצי ולכ-50% בערים מסוימות, יצרה כמובן אתגרים גדולים בשוק המשכנתאות. הבולטים שבהם הם זינוק דרמטי בהיקף המימון (ביחס להון העצמי וההכנסה הפנויה) והתארכות משך המשכנתאות הממוצע. כך גם לקוחות מתמודדים עם זמני ההמתנה ארוכים מול הבנק, מתקשים להשוות עצמאית הלוואות דיור ותפקידם של יועצי המשכנתה הופך לקריטי. כפועל יוצא מזה, גם בכל הנושא של כתיבת תוכן ליועצי משכנתאות יש ביקוש שהולך וגדל.
למזלכם, הגעתם למקום הנכון. הגעתם הביתה. תוכן בוטיק היא חברת שירותי כתיבת תוכן המספקת מענה ליועצי משכנתאות וללקוחות פיננסים בכל סדר גודל. החל מיועץ משכנתאות חדש בתחילת דרכו ועד למשרדים בעלי וותק רב ומוניטין עשיר. החברה הינה בעלת ניסיון של כ-15 שנה ביצירת כתיבה שיווקית בתחום המשכנתאות והנה כמה מהלקוחות שעובדים/שעבדו איתנו:
הקילומטרז' שצברנו עומד לרשותכם. אנחנו נעזור גם לפלח את קהלי היעד, גם להגדיר את המוצרים/השירותים שאתם מציעים וגם לחבר הכל לכדי "הנעה לפעולה" בעזרת כתיבה שיווקית איכותית, אינטליגנטית, יצירתית, מקצועית וייחודית.
תוכן בוטיק מציעה את כל שירותי התוכן שאתם זקוקים להם תחת קורת גג אחת – כתיבת תוכן לאתרים, כתבות שיווקיות, מאמרים לקידום אתרים, כתיבה ועיצוב של פולדרים וברושורים, כתיבה ועיצוב של מצגות בנושאים פיננסים, פוסטים לרשתות חברתיות, מיילים שיווקיים, מעבר על הצעות מחיר ועוד. כשאתם מתקשרים איתנו לטובת כתיבת תוכן לתחום המשנכתאות אתם נהנים מההיכרות הגבוהה שלנו עם הענף כפי שנסביר מיד.
כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות היא כתיבת תוכן בתחום תחרותי
אחד העקרונות החשובים לגבי כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות הוא שמדובר בענף סופר-תחרותי. מדי שנה נמכרות בישראל יותר מ-150,000 דירות אשר רובן ככולן נסמכות על הלוואה ארוכת טווח. כפועל יוצא מזה ולאור היתרונות הרבים שגלומים בהתקשרות עם יועץ משכנתאות, גדל מספר העוסקים בתחום. הנה כמה נתונים.
אנחנו מרגישים היטב את התחרות הזו גם אצלנו בתוכן בוטיק בדמות לא מעט פניות שמגיעות אלינו לצורך כתיבה שיווקית ליועצי משכנתאות. תודות לכך צברנו ניסיון רב בתחום ואנחנו מקפידים על האלמנטים החשובים בעניין זה לגבי כתיבה בענף רווי שחקנים:
- יצירת בידול אמיתי בכלים שונים כמו הדגשת וותק, ניסיון בפתרונות מורכבים (למשל, מסורבי משכנתה), מספרים "מרשימים" (למשל, חוסכים ללקוחות שלנו יותר מ-10 מיליון שקלים בשנה) וכדומה.
- תהליך אישי ומחויבות ללקוח בלבד – חזרה פעם אחר פעם (אחר פעם) על המסר שהייעוץ הוא אישי, צמוד ואובייקטיבי. ללא תלות בבנק כזה או אחר.
- השכלה נוספת רלבנטית – יועצי משכנתאות רבים יכולים להתגאות בהשכלה נוספת רלבנטית כמו תיווך נדל"ן, תואר אקדמי בעולם הפיננסים (לדוגמה, "יועץ משכנתאות בוגר לימודי תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר-אילן") וכו'.
- פעילות חברתית/ציבורית – חברות בהתאחדות יועצי המשכנתאות, פרסום מאמרים בתחום המשכנתאות (אפילו אם זה באתר האינטרנט העסקי של היועץ), ביצוע פרויקטים פרו-בונו וכדומה.
- ניסיון עבר מיוחד – יועצי משכנתאות רבים מחזיקים בניסיון עבר רלבנטי שכדאי להדגיש כמו לדוגמה עבודה בבנקים, עבודה בבתי השקעות, עבודה בחברות ביטוח ועוד.
הדוגמאות שתיארנו כאן הן רק בבחינת "מעט המחזיק את המרובה". תהליך הכתיבה של תוכן בוטיק מבוסס על פגישות פרונטליות עם יועצי המשכנתאות ויצירת כתיבה שיווקית אפקטיבית המגלמת אלמנטים רבים של בידול. כלומר, הדגשת פרמטרים ייחודיים באופן אינטיליגנטי שיאפשרו לכם לבלוט בתוך ענף תחרותי ביותר.
הסברים עם דוגמאות קונרקטיות
עולם המשכנתאות הוא מורכב ומסובך. רוב הרוכשים/המוכרים שיכנסו לאינטרנט יוכלו אולי לקרוא על תמהילי משכנתה אבל יתקשו מאד להבין "מה זה אומר בתכל'ס". כך גם ברור שכל משכנתה שונה מרעותה ואין רוכשים שזהים לחלוטין לרוכשים אחרים.
אחד הכלים האפקטיביים בעניין זה מבחינת כתיבת תוכן בתחום המשכנתאות הוא דוגמאות קונקרטיות עם מספרים אמיתיים. כדאי מאד לשמור את הדברים פשוטים באופן השטוח ביותר. כמה עלה הנכס, כמה היה ההון העצמי, מה היקף ההכנסה הפנויה (בהווה ובעתיד) ומה הייתה המשכנתה שנבחרה. בחברת תוכן בוטיק נדע לפשט עבורכם את המסר ולהנגיש אותם גם לקורא שנחשף בפעם הראשונה בחייו לטקסטים בענף המשכנתאות.
כתיבת תוכן ליועצי משכנתאות לפי קהלי יעד
במדינה שבה נמכרות בכל שנה כ-150,000 דירות, יש לא מעט סוגים של לקוחות שזקוקים למשכנתה. ככל שהתוכן שלכם יהיה מגוון יותר, כך תוכלו להפיק את המיטב מהכתיבה השיווקית. טקסטים שמכוונים לזוג צעיר שקונה דירה ראשונה יהיו שונים מתכנים לזוג צעיר אחר שמשפר דיור (קונה ומוכר).
אם מדובר, לדוגמה, על כתיבת תוכן לאתר של יועץ משכנתאות, נמליץ בד"כ לפלח את כל הקהלים המרכזיים ולהגיש להם תכנים ספציפיים. בשלב שני אפשר לרדת פנימה לתתי-פילוחים שהם בעצם סוג של ביטויי מפתח בעלי "זנב ארוך" – משכנתה לדירה ראשונה, משכנתה לבית פרטי, משכנתה לדירה להשקעה, משכנתה עם הון עצמי נמוך, משכנתה של 2 מיליון שקלים וכדומה (הרחיבו כאן על כתיבת מאמרי זנב ארוך).
העיקרון הוא להגיע ליחס גבוה בין מספר הקוראים למספר הפונים (בשפה מקצועית – "יחס המרה"). נסביר. כשאתם כותבים טקסט כללי על "מחזור משכנתה" אתם מקבלים יחסי המרה נמוכים משום שהרבה מהאנשים שנכנסים לתוכן לא באמת צריכים את השירות באופן ספציפי ברמה של "כאן ועכשיו". מצד שני, כשאתם כותבים מאמר מקצועי על "מחזור משכנתה לפני טופס 4" אתם כבר פונים לקהל מאד רלבנטי ויש סיכוי גבוה שתקבלו לא מעט פניות (מי שמחפש תוכן על מחזור משכנתה לפני טופס 4 הוא לא גולש אקראי אלא לקוח פוטנציאלי).
שירותי התוכן של תוכן בוטיק, איך זה עובד?
שירותי התוכן של תוכן בוטיק מבוססים בראש ובראשונה על ניסיון עתיר שנים בכתיבה שיווקית בעולמות הנדל"ן בכלל ותחום המשכנתאות והפיננסים בפרט. במילים פשוטות, אתם לא יועצי המשכנתאות הראשונים שנכתוב להם והידע שצברנו עומד לרשותכם. הנה עיקרי תהליך העבודה שלנו:
- דוגמאות כתיבה – בשלב ראשון נגיש לכם דוגמאות כתיבה להתרשמות.
- הגדרת העבודה – כמה עמודים יהיו באתר החדש או מי קהל היעד העיקרי (!) של הכתבה או המצגת.
- פגישה פרונטלית – אנחנו מכירים את תחום המשכנתאות אבל לא מוותרים על פגישה פרונטלית (חשוב מאד שנכיר אתכם באמת לאור התחרות בענף).
- כתיבת תוכן – כתיבת תוכן עד לשביעות רצונכם המלאה.
- משימות להמשך – סיימנו את התוכן לאתר? ניתן המלצות למאמרים בבלוג. העלנו את הכתבה השיווקית? נציע לכם כבר עכשיו נושאים לכתבות הבאות.