כתיבת תוכן פרופיל חברה לעסק חדש

איך כותבים אודות לעסק חדש?

כתיבת פרופיל חברה לעסק חדש

כתיבת עמוד אודות לעסק חדש

מדי שנה נפתחים בישראל כ-13,000 עסקים המצטרפים ליותר מ-620,000 עסקים קיימים. רובם המכריע של הם עסקים קטנים ובינוניים (כ-99%) שחצי מהם פועלים במתווה של One-Man-Show (ללא עובדים שכירים). התחרות בין העסקים נוכחת כמעט בכל ענף ודורשת יצירתיות רבה כשאתם מגיעים לשלב של כתיבת פרופיל חברה לעסק חדש. 

איך עושים את זה נכון? מה לכתוב ומה לא? האם "לסלף" או "לייפות את המציאות"? אל תדאגו, אנחנו כאן עם ההסברים. תוכן בוטיק מספקת שירותי כתיבת תוכן מזה כ-15 שנה וברזומה שלנו תמצאו למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים. רבים מתוכם הגיעו אלינו בתחילת דרכם לטובת כתיבת פרופיל חברה ויש לנו טיפים מעולים בשבילכם. אז בלי הקדמות מיותרות, הנה מתחילים. 

כתיבת פרופיל חברה לעסק חדש – איזה ניסיון לרשום?

האתגר הראשון והמרכזי בכל כתיבת פרופיל חברה לעסק חדש הוא הניסיון. יותר נכון, העדר הניסיון. במקרים מסוימים העסק יוצא לדרך ללא ניסיון כלל אך בדרך כלל אפשר להישען על משהו. במידה שאין לעסק אפילו מ"מ של רזומה בתחום שבו הוא פועל, "הוותק" דרך הבעלים. 

דוגמה (לפי חנות תבלינים של חייל משוחרר)

נניח שמדובר על חנות תבלינים חדשה שהוקמה על ידי חייל משוחרר שמעולם לא עסק בקולינריה ובטח שלא היה עצמאי. הניסיון שניתן לכתוב כאן יכול להיות משהו אישי. למשל: "חנות התבלינים שלנו הוקמה מתוך חלומו של א', אשר במשך שנים גדל על מטבח ישראלי אותנטי ואקלקטי ששילב טעמים ממזרח ומערב". דוגמה נוספת, "החנות הוקמה על ידי א' ו-ב', דור שני למטבח העיראקי הקלאסי, וזאת מתוך מטרה לשלב את הטעמים מילדותם עם חדשנות קולינרית מפתיעה".

לעתים קרובות, כתיבת פרופיל חברה לעסק חדש לא מגשרת על העדר ניסיון מוחלט אלא על ניסיון מועט. בסיטואציות אלה, ככל שאי אפשר לקחת "רזומה" ממקורות אחרים (כמו בחנות התבלינים שלמעלה), כדאי פשוט להתמקד בהווה ובעתיד. דהיינו, כתיבת פרופיל חברה מבלי להזכיר ניסיון כלל. למשל, "פתחנו את המשרד מתוך מטרה להוביל את מהפכת השירות בתחום", "הקמנו את החברה מתוך חזון של חדשנות" וכדומה. 

מיותר לציין שהעסק החדש יכול לקבל את הניסיון מהבעלים. למשל, נגריה שמציעה מטבחים מעץ מלא ושנפתחה לאחרונה על ידי שני נגרים בעלי וותק של 10 שנים כ"א, יכולה להתחיל כתיבת פרופיל חברה במשפט כמו "הנגרייה שלנו נשענת על ניסיון של כ-10 שנים". הניסיון הוא אמנם של הנגרים ולא של הנגריה עצמה, אבל מבחינת הלקוח הפוטנציאלי זה אותו הדבר. 

מה עושים כשאין לקוחות שאפשר להתגאות בהם?

אחד האלמנטים החזקים בכל כתיבת תוכן שמיועדת לעמוד אודות או פרופיל חברה הוא קהל הלקוחות של העסק ("אנחנו משרתים למעלה מ-1,000 לקוחות בפריסה ארצית"). האלמנט הזה הוא אתגר עצום לעסקים חדשים שפשוט אין להם מספיק לקוחות (אם בכלל). 

מה עושים? ובכן, במקום להשקיע מלל בתיאור העסק מתוך "הלקוחות המרוצים שלנו", אפשר לכוון את כל החיצים ללקוחות הפוטנציאליים שאנחנו שואפים להגיע אליהם.  

 

דוגמה (לפי עסק לטיולים לחו"ל)

"חברתנו הוקמה מתוך מטרה להעניק ללקוחותיה את החוויה המושלמת של טיול לטוסקנה. כל טיול וטיול יורכב באופן אישי בהתאם לאופי הקבוצה. אנחנו שואפים לשרת זוגות שמחפשים מסלול רומנטי בחבל היין, לתכנן טיולים עתירי אטרקציות לילדים באיטליה בכל הגילאים, ולספק טיפים סופר-מדליקים לתיירים בני הגיל השלישי. אנחנו לא מוכרים המלצות - אנחנו מציעים חוויה. חוויה איטלקית בלתי נשכחת".

הרעיון ברור. כתיבת פרופיל חברה לעסק חדש יכולה להתכתב עם החלום של בעל העסק והמקום שבו הוא רואה את עצמו בעוד 2-3 שנים מהיום. דמיינו את זה וכתבו את זה

כתיבת פרופיל חברה לעסק חדש – להיות אמיתיים 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מאמינים שהלקוחות שלכם אינטיליגנטים ולכן גם בכתיבת פרופיל חברה לעסק חדש אנחנו לא מזלזלים בהם. אף פעם לא נכתוב דברים לא נכונים ולעולם לא נתפתה לייפות את המציאות באופן מוגזם. 

כשמדובר על עמוד אודות או כתיבת פרופיל חברה לעסק חדש, בלי יותר מדי ניסיון או לקוחות קבועים, אפשר פשוט לדבר "תכל'ס". מה השירותים או המוצרים שאתם רוצים למכור, למה פתחתם דווקא את העסק הזה ולאן אתם שואפים  להגיע. ניתן גם לשתף היבטים אישיים שגורמים לאנשים להתחבר ("בחרתי להתמחות בדיני משפחה בתור מי שחוותה גירושין כילדה ומאמינה שחייבת להיות דרך אחרת").

לסיכום,

כתיבת עמוד אודות או כתיבת פרופיל חברה לעסק חדש לא חייבת להיות משימה בלתי אפשרית. נהפוך הוא. ישנן לא מעט טכניקות חכמות שיעזרו לשרטט פרופיל מוצלח ואטרקטיבי. כמובן שאנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עמנו ונשמח לעמוד לשירותכם (לחצו כאן ליצירת קשר).  

 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?