כתיבת פרופיל חברה

שיהיה נעים להכיר

כתיבת פרופיל חברה

נעים להכיר אתכם

כתיבת פרופיל חברה היא לא עניין של מה בכך. בין אם מדובר על פרופיל חברה מקצועי ושיווקי שמיועד לאתר אינטרנט חדש (כמו סוג של עמוד אודות), ובין אם על כתיבת תוכן לטקסט שאמור להיות מודפס ומחולק בכנס קרוב לטובת גיוס משקיעים. בחברת תוכן בוטיק אנחנו עומדים לרשותכם עם 15 שנות ניסיון וקילומטרז' המשתרע על פני למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים.

אנחנו מתמחים הן בכתיבת עמודי אודות או עמודי "פרופיל חברה" באתר אינטרנט והן ביצירת ברושור או פולדר של פרופיל חברה המוכן להדפסה (כולל עיצוב וגרפיקה). השירות ניתן לעסקים בכל סדר גודל ובכל תחום. החל מיועצת שינה שצריכה "פרופיל חברה" לפייסבוק ועד לחברות סטרארט אפ שעומדות בפני כנס משקיעים בחו"ל ומכוונות לגייס הון בהיקפים משמעותיים. 

כתיבת פרופיל חברה לאתר אינטרנט – איך עושים את זה נכון?

כתיבת פרופיל חברה היא אחד השירותים הנפוצים שלנו בתוכן בוטיק במסגרת כתיבה שיווקית לאתר חדש. כשפרופיל החברה מיועד לעלות באתר, מדובר בדרך כלל בסוג של עמוד אודות. לעתים עמוד אודות "קלאסי" (קצר וקולע) ולעיתים אזור שלם שיש בו לא רק פירוט על העסק אלא גם פרופיל חברה עם חברי הנהלה, שירותים מרכזיים, סניפים, מחלקות, שיתופי פעולה, חברות-בנות ועוד. 

במקרים שבהם מדובר על כתיבת פרופיל חברה בסגנון של עמוד אודות, נמליץ בד"כ ללכת על מתווה של Less is More. הגישה שלנו לגבי עמודי אודות היא שקיימת קורלציה ברורה בין האפקטיביות שלהם לבין היותם קצרים ומהודקים. אנחנו מנסים להציג את כל העשייה של העסק במסגרת פרופיל חברה מדויק שבו כל מילה נבחרת בקפידה וכל מילה מיותרת נותרת על "רצפת חדר העריכה". ההיבטים המרכזיים שאנחנו מדגישים באודות (במסגרת כתיבת פרופיל חברה באתר) הם:

  • הטייטל של החברה – מיד בהתחלה. 
  • הניסיון הכי גדול ורחב שאתם יכולים להתגאות בו. 
  • סוגי הלקוחות המרכזיים (לפי סדר עדיפויות). 
  • רשימת שירותים/מוצרים מסודרת. 
  • פסקה שיווקית קצרה שמתמקדת בבידול שלכם מהמתחרים. 

כשאתם כותבים פרופיל חברה באתר אינטרנט בחוכמה אתם יכולים בהחלט "להכניס" את כל ההיבטים המרכזיים האלה בכמה משפטים בודדים. Keep it Simple וכל המוסיף גורע. מרגישים שאתם חייבים (אבל חייבים) להרחיב? יש פתרונות אחרים. למשל:

  • כתבו פרופיל חברה בכמה חלקים – אודות כללי, השירותים שלנו, הלקוחות שלנו, פרויקטים בולטים וכדומה. 
  • חלקו את פרופיל החברה לכמה עמודים – עמוד כללי, עמוד "הצוות", עמוד "רישיונות והסמכות", "שאלות ותשובות" וכו'. 
  • תנו למספר אנשים לקרוא את הפרופיל ושאלו אותם מה הם הבינו מתוכו. במידה ש-90% מהמסרים שרציתם להגיד "עברו", זה מספיק. נסו לקצר כל הזמן. 

הטכניקות שתיארנו כאן רלבנטיות מאד בכל כתיבת פרופיל חברה לאתר אינטרנט. הן נכונות גם לגבי כתיבת פרופיל חברה כברושור או פולדר, אבל נחוצות מאד ברשת שבה רמת הקשב של הקורא קטנה מאד.

 

כתיבת פרופיל חברה בתור פולדר להדפסה

פרופיל חברה שיווקי יכול להיות מוגש גם בתור סוג של פולדר המיועד להדפסה. מדובר בד"כ בטקסט בן מספר עמודים ואזורי תוכן שצריך לדעת איך לחלק אותו נכון וחשוב לא פחות איך לעצב אותו באופן מושלם. תוכן בוטיק מסייעת לכם בעניין זה גם ברמה של כתיבה שיווקית מעולה וגם עם פתרונות עיצוב עד למוצר מוגמר. אנחנו יכולים להיכנס לפרויקט בתחילת דרכו ולהרכיב את החלקים השונים במלל עם "הכנה למעצב" וגם לקבל את הפורמט שהחלטתם ללכת עליו ולהתיישר עם התוכן.

בדומה לעמוד אודות באתר, גם כתיבת פרופיל חברה "מודפס" חשוב שתהיה מוקפדת וקצרה. העברתם את המסר במשפט הראשון, לא צריך לחזור עליו במילים אחרות במשפט השני או השלישי. תהיו מהירים. תהיו קצרים. תהיו ברורים. חישבו על זה, מה יותר אמין? איש מכירות שמרבה בדיבורים וניסיונות שכנוע או סוכן מקצועי שמסביר את העיקר ובטוח עצמו. התשובה ברורה. 

אחת הטכניקות המומלצות שלנו לגבי הדפסת פרופיל חברה היא להשתמש באלמנטים גרפיים ולא רק ב"קוביות מלל". למשל, גרפים, מספרים, אינוגרפיקה וכדומה. בחברת תוכן בוטיק נסייע לכם להוציא מילים מתוך הבלוק ולהציג אותן באמצעות גרפיקה מדויקת ומוקפדת. התוצאה תהיה בהתאם. 

כתיבת פרופיל חברה עם תוכן בוטיק, איך זה עובד?

אם הגעתם עד לכאן, ברור לכם שאנחנו מקפידים על קלה כחמורה בכתיבת פרופיל חברה (אינטרנטי או מודפס). תהליך העבודה שלנו מבוסס על ניסיון שצברנו במשך כ-15 שנה ואתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות. ברוב המקרים תהליך הכתיבה יהיה מבוסס על השלבים הבאים:

  1. הצגת דוגמאות – שיחה ראשונית והצגת דוגמאות כתיבה קונקרטיות מהתחום שלכם (קשה להפתיע אותנו עם רזומה של כ-600 לקוחות ישירים ועקיפים). 
  2. פגישה – פגישה (בד"כ פרונטלית) לקבלת מידע אודות החברה. 
  3. כתיבת תוכן לפרופיל חברה עד לשביעות רצונכם המלאה. במידה שהפרופיל אמור להיות מעוצב, נהיה בקשר צמוד עם המעצב הגרפי. כמובן שהשירות ניתן גם אצלנו עם המעצבים שלנו (שהם מהטופ של הטופ). 
  4. תיקונים אחרונים. 
  5. מוצר מוגמר. 

חברת תוכן בוטיק הינה בעלת ניסיון רב ביותר בכתיבת פרופילים לחברות בכל סדר גודל. אנחנו עובדים עם אין ספור תחומים ויודעים תמיד לבור את המוץ מן התבן. המטרה שלנו היא להגיע לכדי פרופיל חברה מקצועית, איכותי, אמין, יוקרתי ומדויק. פרופיל חברה שמציג את הפעילות שלכם באופן מכובד ושמדבר בדיוק לצרכים של קהלי היעד השונים שאתם מעוניינים לפנות אליהם. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?