כתיבת תוכן בענף הריהוט

כתיבה שיווקית מעוצבת

כתיבת תוכן בענף הריהוט

כתיבה שיווקית מעוצבת

איך בוחרים ריהוט לסלון? איך מעצבים עם ריהוט משרדי? מה צריך לדעת לפני שמזמינים ריהוט לחדר ילדים? שוק הריהוט הישראלי מגלגל בכל שנה כ-7 מיליארד שקלים והתחרות בין השחקנים השונים בעיצומה. לצד רשתות גדולות ובינלאומיות, פועלות בענף רשתות ישראליות וכן חנויות קטנות עם סניף אחד או 2-3 סניפים בודדים. 

בתוך התפאורה הזו, חשיפה דיגיטלית בתחום הריהוט היא קריטית וכך גם הביקוש לשירותי כתיבת תוכן. תוכן בוטיק, המספקת שירותי כתיבת תוכן לחברות ריהוט מזה כ-15 שנה, עומדת כעת לרשותכם. הנה כמה מהמותגים שעבדו/שעבדנו איתם בתחום הריהוט ועיצוב הפנים:

הניסיון העשיר שצברנו בעבודה עם מגוון רחב של חברות בענף, מאפשר לנו להציע לכם כתיבת תוכן לריהוט מכל סוג. ריהוט משרדי, ריהוט ביתי, ריהוט מוסדי, ריהוט לאירועים וכו'. 

נדע לייצר בעבורכם תוכן שפונה לקהלי היעד השונים שמרכיבים את פסיפס הלקוחות שלכם. למשל, כתיבת תוכן לריהוט משרדי תהיה שונה בטקסט שמדבר על חדר ישיבות למלל שעוסק ב"אופן-ספייס". כך גם יש לפעמים הבדלים בגורם הרלבנטי אצל הלקוח. לדוגמה, כתיבת תוכן לבעל משרד עורכי דין שעומד לרהט את החלל החדש של העסק לא תהיה בהכרח זהה לכתיבה שיווקית לחברת היי-טק המכוונת את המסרים למחלקת הרכש (כולל התייחסות לאחריות, שירות, תיקונים, היקפים גדולים, חומרים ידידותיים לסביבה וכדומה). 

כתיבת תוכן בתחום הריהוט עם תוכן בוטיק

תוכן בוטיק מציעה שירותי כתיבת תוכן בתחום הריהוט ללקוחות בכל סדר גודל. החל מאמן צעיר בתחילת דרכו שרוצה לחדור לשוק דרך פוסטים בפייסבוק וכלה באתרי האינטרנט של החברות הגדולות ביותר בענף. התקציב נבנה ביחד עם הלקוח ובהתאמה אישית בין הצרכים שלכם למטרות. כל מילה נבחנת בקפידה ועם כ-15 שנות ניסיון שמשתרעות על פני כ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, אין ספק שהגעתם למקום הנכון. 

כתיבת תוכן בתחום הריהוט עם תוכן בוטיק מבוססת כמעט תמיד על פגישות פרונטליות אצל הלקוח. אנחנו מאמינים שרק אם נראה בעצמנו את הרהיטים נוכל לתאר אותם באופן כזה שמי שיקרא את הטקסט ידע בדיוק (אבל בדיוק) במה מדובר. 

התיאורים כוללים גם הרחבות בנושא חומרי גלם, תחזוקה, גאומטריה מיוחדת, סגנון עיצובי (רטרו, מודרני, נורדי) ועוד. במקרים רבים התיאור של הרהיטים ניתן בצמוד לתמונות (ששוות אלף מילים כ"א) ושירותי כתיבת תוכן לחברות ריהוט אמורים להרים את המסר השיווקי למדרגה גבוהה יותר. יתרה מכך, כתיבת תוכן לחברות בתחום הריהוט מאפשרת לנו לשזור במלל מסרים שמדברים גם עם מנועי החיפוש של גוגל עם מילות מפתח מדויקות. תוכן בוטיק מציעה לכם:

  • כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט. 
  • כתבות שיווקיות. 
  • פוסטים לרשתות חברתיות. 
  • כתיבת תיאורי מוצרים. 
  • כתיבה ועיצוב קטלוגים. 
  • כתיבת מיילים שיווקיים ואייטמים לניוזלטרים. 
  • כתיבת מאמרים לקידום אתרים (SEO). 
  • ועוד. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? פשוט. צרו עמנו קשר ותקבלו מיד דוגמאות כתיבה במייל של פרויקטים בנושא כתיבת תוכן לחברות ריהוט. אין לנו ספק שהדוגמאות שלנו ידברו בעד עצמן. בנוסף, הנה כמה דגשים שאנחנו מקפידים עליהם בכל כתיבת תוכן לעולמות הריהוט. 

תיאור חומרי הגלם

כל ריהוט עשוי מחומרי גלם שמקפלים בחובם יתרונות שונים. בד נעים, ברזל יציב, עור מתנקה בקלות, פלסטיק כנ"ל והמסר ברור. תיאור חומרי הגלם של הריהוט מעצים מאד את התוכן ומייצר כתיבה שיווקית לרהיטים שמשלבת נהדר עם התמונה שבצד (התכונות הפונקציונאליות לא תמיד עוברות בפריים). 

בחברת תוכן בוטיק נתאר עבורכם את הרהיטים תוך הדגשת היתרונות של חומרי הגלם בצורה מדויקת, מוקפדת, איכותית וקלה להבנה. זה נכון גם לרהיטים הפשוטים ביותר וגם לרהיטים המסוגננים מכל. 

תיאור הסגנון העיצובי

כתיבת תוכן לריהוט היא בסופו של דבר כתיבה שיווקית של תכנים מעוצבים. כשאנחנו מדברים עיצוב, אנחנו צריכים לצקת במלל גם "אווירה". למשל:

  • אנחנו משווקים מגוון רחב של ספות בסגנון נורדי בקווים נקיים. אלמנטים של בית שמעבירים מסרים של תחכום בגובה העיניים. 
  • חברתנו מייבאת לישראל ריהוט איטלקי בסגנון רטרו מרגש. רהיטים שכל אחד מהם מספר סיפור ושמייצרים ביחד חלל הגדול מסך חלקיו. 
  • אנחנו מאמינים בריהוט משרדי מינימליסטי המשולב עם מערכות טכנולוגיות חכמות תוך חיבור מושלם בין השימושיות היומיומית עם הנוחות הגבוהה ביותר. 

כתיבת תוכן לרהיטים שמדגישה את הסגנון העיצובי מאפשרת ללקוחות המתעניינים להרגיש ממש את "הוייב" של הרהיטים. אנחנו מאמינים שגם כשאדם פרטי קונה לעצמו ריהוט לסלון או רהיטים לחדר השינה של הילדים, הוא רוצה להרגיש ערך מוסף. תוכן בוטיק תהיה זו שתספק לו את הסחורה. 

אחריות, שירות, משלוח

כתיבת תוכן בענף הריהוט נעשית במקרים רבים לטובת חנויות ווריטואליות. בחברת תוכן בוטיק אנו מתמחים מבחינה זה בשירותים של כתיבת תוכן למוצריםכך גם אנו מספקים תמיד מענה מלא לכל התכנים "הטכניים" שמסביב כמו אחריות, שירות לקוחות, משלוחים וכדומה. התוכן נכתב במקצועיות כאשר מצד אחד הוא מדגיש את רמת השירות הגבוהה ומצד שני מתרחק מהתחייבויות לא ברורות שעלולות "להתהפך" בהמשך על החברה. 

כמעט בכל אתר אינטרנט המציע מכירת מוצרים און-ליין נציע ללקוח להכין לו גם עמודי שאלות ותשובות, עמודי תקנון ותנאי שימוש, עמוד בנוגע למדיניות משלוחים וכדומה. במכירה באינטרנט צריך להקפיד על סטנדרטים גבוהים של שקיפות שיוצקים אמינות ורצון מצד הגולשים לעשות את הצעד הנוסף ולהפוך מטראפיק רנדומלי ללקוחות. 

התאמה למנועי חיפוש

האם צריך לכתוב "ריהוט משרדי" או "ריהוט למשרד"? השאלה הזו יכולה להיות לפעמים ההבדל שבין הצלחת אתר לכשלונו. בחברת תוכן בוטיק אנו יודעים לטפל בתוכן תוך שילוב מילות מפתח. כלומר, מילים וביטויים שישזרו בתוך הטקסט ואשר יהיו סוג של "תמרורים" לאלגוריתם המתוחכם של מנוע החיפוש של גוגל. 

כל תוכן שהולך לאינטרנט שנכתב בהתאמה לגוגל מגדיל דרמטית את סיכויי החשיפה שלכם מול לקוחות פוטנציאלים. יתרה מזו, מעבר לכתיבת תוכן לתיאורי המוצרים, אפשר להשתמש בטקסטים גם ככלי שיווקי מצוין בבלוג. ניקח למשל אתר אינטרנט של חברה המספקת "השכרת ריהוט לאירועים" שמכינה תכנים רבים כמו "השכרת ריהוט לשבת חתן", "השכרת כיסאות פלסטיק לחתונה בחוף" וכדומה. הביטויים הללו הם אמנם קטנים בהיקף החיפוש ביחס לביטויים הגדולים של השוק (כמו "השכרת ריהוט" או "כיסאות פלסטיק") אבל קיים סיכוי גדול מאד שהגולשים המעטים שיקלידו אותם מחפשים בדיוק את השירות הנ"ל. 

 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?