כתיבה שיווקית לנגריות

תוכן שיווקי בלי לעגל פינות

כתיבת תוכן לנגריות

תוכן שיווקי מפולס ובלי לעגל פינות

ענף הנגרות הוא מהענפים התחרותיים ביותר בישראל ופועלים בו שחקנים מסוגים ובגדלים שונים. החל מנגרים עצמאים ויחידים שעובדים לבדם, דרך שותפים לדרך שעושים את זה ביחד, וכלה בנגריות ענק שמספקות ייצור המוני.

אם בעבר נגרות הייתה מקצוע "אותנטי" שעובר רק מדור לדור, היום אנחנו חיים בעולם אחר. כניסת הכלים הטכנולוגיים לתחום הפכה את הנגריות להיי-טק של ממש ושינתה את כללי המשחק. בנוסף, אי אפשר להתעלם מהעלייה במודעות לאיכות הנגרות בקרב הקהל הישראלי שלא מוכן להתפשר על פחות מהטוב ביותר. 

בחברת תוכן בוטיק, המספקת שירותי כתיבה שיווקית לעסקים מזה כ-15 שנה, יצא לנו להרגיש את הסוגיות הללו מהזווית של תוכן שיווקי לנגריות. הנה כמה המותגים שעבדו/שעובדים איתנו: 

כשם שהלקוחות מבקשים מהנגריות יותר, כך גם הנגריות עצמן רוצות תוכן שיווקי ייחודי, איכותי, מרגש ומניע לפעולה. בין אם מדובר על שיטות העבודה, על המכשור המתקדם או על תיאור פרויקטים שהושלמו בהצלחה. כתיבת תוכן לנגריה חייבת להיות מפולסת, מהודקת וללא עיגולי פינות. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו עושים בדיוק את זה, וחשוב מכך – כותבים רק על בסיס פגישות פרונטליות. לאור התחרות בענף אנחנו לא מתפשרים על פגישה אמיתית ואנושית. אנחנו מאמינים שבכל כתיבת תוכן לנגריה עלינו להכיר את האנשים שמאחורי המלטשת, המסור או מכונת הקנטים

כתיבת תוכן לנגריה – מהם השירותים העיקריים?

כתיבת תוכן לנגריות היא לא מקשה אחת וישנם תכנים שיווקיים שונים שיכולים לשמש לחשיפה בפני קהלי יעד פוטנציאליים. לעתים מדובר על כתיבת תוכן לאתר אינטרנט של נגריה ולעתים על כתבות שיווקיות, תכנים לעיתונים מודפסים או אתרי אינטרנט, פוסטים לרשתות חברתיות, כתיבה ועיצוב קטלוגים לנגריות, ברושורים, פולדרים והרשימה נמשכת. 

תוכן בוטיק עובדת עם כולם. גם עם נגר מתחיל שעושה את צעדיו הראשונים בענף כעצמאי וגם עם נגריות גדולות ומוכרות שעובדות בהיקפים אדירים. התוכן נתפר ללקוח ברמה אישית ובהתאם לתקציב. 

מקימים אתר אינטרנט לנגריה? אלה התכנים שאתה צריכים

נגריה שפועלת ללא אתר אינטרנט מפסידה לקוחות מדי יום למתחריה הישירים. שירותי נגרות הם לא תמיד שירותים זולים ולקוחות שמחפשים נגריה רוצים לראות דוגמאות ולהתחבר לחזון והאווירהשימו לב שאתר אינטרנט לא נועד רק בכדי להביא לקוחות רנדומליים מגוגל או מרשתות חברתיות, אלא משמש גם ככלי נוסף להמלצה "מפה לאוזן". 

ברוב המקרים, גם אחרי שימליצו עליכם, הלקוח ירצה לחפש אתכם באינטרנט כדי להתרשם. דף פייסבוק זה לא אתר אינטרנט וגם לא עמוד אינסטגרם מתוחזק. להלן רשימה מקוצרת של עמודי התוכן שכל נגריה חייבת באתר שלה:  

  • עמוד הבית – עמוד בית מעוצב עם תוכן איכותי שמלווה את התמונות במסרים קצרים וקולעים. עמוד הבית זה לא "אודות" ולא "פרופיל חברה". כאן צריך להיות מדויקים ולכתוב בסגנון של Less is More.
  • אודות – עמוד האודות (שנקרא לפעמים גם "עלינו") הוא מהעמודים הקריטיים באתר שלכם כי הוא נקודת ציון שכולם עוברים בה. כמעט כל לקוח יקרא את האודות שלכם לפני שהוא ישאיר פנייה וצריך לאזן בתוכן הזה בין האישי והמקצועי. מצד אחד לספר על השירותים של הנגריה בקצרה, ומצד שני לייצר רגש והזדהות.
  • השירותים שלנו – כתיבת תוכן לעמודי שירותים היא מלאכה מורכבת (וכתבנו על זה כבר בבלוג שלנו, כאן). במסגרת כתיבה שיווקית לנגריה צריך להחליט האם כל השירותים יוצגו בעמוד אחד ארוך (פסקה לכל שירות) או יופרדו לעמודים ספציפיים. ההעדפה היא כמובן לעמודים ספציפיים שבהם אפשר להרחיב ולדבר ישירות לצורך של הלקוח. מיותר לציין כי כתיבת תוכן על מטבח מעץ מלא תהיה שונה מכתיבה שיווקית לחדר ארונות, גם אם הנגר הוא אותו הנגר.
  • פרויקטים – כתיבה שיווקית לנגריה צריכה ללוות את התוכן הוויזואלי של התמונות באתר. בסופו של היום, מעבר "לסיפור" של הנגריה, המוצרים הסופיים שלה שמוצגים בגלריה הם אלה שנותנים את הטון הסופי. תיאור הפרויקטים צריך להיות מקצועי, מהודק ומוקפד.
  • בלוג – הבלוג הוא אחד המנועים האפקטיביים ביותר להגעה ללקוחות קצה ואין להקל בו ראש. נהפוך הוא, לפעמים הבלוג עדיף ביעילות שלו על כל העמודים הראשיים שלכם. למה? מסיבה פשוטה. כתיבת תוכן לנגריות יכולה להעשיר את האתר עם טקסטים בבלוג שמתמקדים בלקוחות ספציפיים. לדוגמה: "מטבח מעץ אלון לבן" הוא מאמר שיכול לעסוק בסגנון של העבודה עם האלון הלבן והיתרונות שלו. אמנם אין הרבה אנשים מחפשים את הביטוי הספציפי הזה אבל אלה שכן מקלידים את השאילתה הזו בגוגל צריכים בדיוק את זה. תנו להם תוכן מעולה על מטבחים מעץ אלון לבן ותשיגו לקוח. ככל שיהיו לכם יותר מאמרים בסגנון הזה בבלוג שלכם, כך כמות הלקוחות שיגיעו מהאתר תגדל בהתאמה.
  • הסיפור שלנו – נגריות רבות, במיוחד נגריות קטנות או משפחתיות, מספרות גם סיפור מיוחד. תורה שעברה מדור לדור, שיתוף פעולה בין שני אחים שעשו הסבה מקצועית וחזרו לאהבתם המקורית, בני זוג שמשלבים זרועות בנגריה משפחתית ועוד. הסיפור שלכם הוא כלי שיווקי ובכל כתיבה שיווקית לנגריה כדי לספר אותו. מצד שני, חשוב לשמור עליו קצר ומעניין. עמוד "הסיפור שלנו" לא צריך להיות מגילה על קורות חייכם מהבר מצווה ועד היום. צריך כאן טקסט אינטליגנטי. טקסט קצר, קולע ומרגש. טקסט פשוט. כמוכם.

הדוגמאות האלה הן רק בבחינת מעט המחזיק את המרובה. לצד הטקסטים שציינו כאן יש לא מעט תכנים שיכולים להעשיר כל כתיבה שיווקית לנגריה. למשל, עמוד "הטכנולוגיות שלנו" (שמדבר על הנגריה החדשנית שלכם שמאובזרת עם ציוד קצה טכנולוגי ותוכנות מחשב), עמוד טיפים, מילון מונחים ועוד. 

המסר ברור. ככל שתשקיעו יותר בכתיבת תוכן לנגריה שלכם וככל שתעשירו את האתר שלכם במידע בעל ערך, כך מספר הלקוחות שיגיעו דרכו יגדל בהתאמה. בחברת תוכן בוטיק, אגב, אנחנו לא עוזרים רק ביצירת תוכן לפי בקשת לקוח אלא מסייעים גם במציאת נושאים נוספים לכתיבה כדי לעלות מדרגה. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? פשוט מאד. פנו אלינו ונעביר לכם במקום דוגמאות כתיבה גם של פרויקטים שעשינו במסגרתם כתיבה שיווקית לנגריות וגם תכנים כלליים על בעלי מקצוע. עם קילומטרז' של יותר מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, אין לנו ספק שהדוגמאות שלנו ידברו בעד עצמן. 

לאחר שתתרשמו מדוגמאות הכתיבה, נעשה פגישה ונגיש בסופה הצעת מחיר מפורטת. תהליך הכתיבה נעשה על בסיס פגישות פרונטליות בנגריה ועבודה מול אנשי המקצוע באופן ישיר. התוכן מוגש לשביעות רצונכם המלאה כשהוא מהוקצע, מפולס, מפולש, משויף ומדויק. בדיוק כמו מוצרי הנגרות שאתם מציעים ללקוחות שלכם. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

תוכן בוטיק מציעה שירותים איכותיים ביותר של כתיבה שיווקית לנגריות הכוללים גם פוסטים לרשתות חברתיות, כתבות שיווקיות, מאמרים מקצועיים, תיאורי פרויקטים, סקירת טכנולוגיות, הפקת קטלוגים (עיצוב + כתיבה), הפקת ברושורים (עיצוב + כתיבה) ועוד. 

אפשר עוד?