כתיבה שיווקית על התחדשות עירונית

תוכן שיווקי לבנייה נכונה

כתיבה שיווקית על התחדשות עירונית

תוכן שיווקי לבנייה נכונה

אין צורך להכביר במילים על החשיבות של התחדשות עירונית לפי פינוי בינוי, תמ"א 38 (על שתי גרסאותיה), עסקאות קומבינציה ועוד. כל השחקנים בענף יודעים היטב שהמדינה מעוניינת שיותר מכ-35% מהדירות החדשות שיתווספו לשוק הדיור בשנים הקרובות יהיו במסגרת פרויקט של התחדשות עירונית. 

לאור התחרות הגדולה בענף הבנייה בסקטור ההתחדשות העירונית, העוסקים שפועלים בתחום זקוקים כל הזמן לפתרונות של כתיבה שיווקית להתחדשות עירונית. תוכן שיווקי על תמ"א 38 ופינוי בינוי מופיע תדיר במקומות שונות כגון אתרי אינטרנט, כתבות שיווקיות-מקצועיות, פוסטים לרשתות חברתיות, מצגות, ברושורים, ניוזלטרים ועוד. 

בחברת תוכן בוטיק, המספקת שירותי כתיבה שיווקית לנדל"ן בכלל ושירותי כתיבה שיווקית להתחדשות עירונית בפרט, אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו כ-15 שנות ניסיון בפרויקטים מגוונים. הנה, לדוגמה, כמה מהלקוחות שלנו בענף הנדל"ן:

תוכן בוטיק משרתת את כולם. אנחנו עומדים גם לימין יזמים וקבלנים בתחילת דרכם וגם לצד חברות הייזום והבנייה הגדולות בישראל. כך גם אנחנו משרתים נאמנה עורכי דין המתמחים בהתחדשות עירונית, שמאי מקרקעין, יועצי דיירים, חברות בדק, מנהלי עבודה, אדריכלים, מהנדסים, סוכניות ביטוח לביטוחי בנייה ועוד. 

יהיה הלקוח אשר יהיה ויהיה הפרויקט אשר יהיה, העיקרון המנחה בכל כתיבה שיווקית להתחדשות עירונית הוא אחד. חשוב מאד לשמור על טקסטים שיהיה מצד אחד נגישים "וקריאים", גם על ידי בעל דירה, וגם מקצועיים ואמינים. 

המציאות בישראל היא כזו שרבים מהדיירים שיכולים לקדם התחדשות עירונית בנכסיהם כבר עמדו בפני בעלי מקצוע כאלה ואחרים. לעתים קרובות, לצערנו, ההבטחות המרשימות התנפצו לקרקע המציאות והותירו שובל של "לבבות שבורים". המקום שלנו כחברת תוכן שיווקי בתחום ההתחדשות העירונית הוא להתמודד עם האתגר הזה ולהציג טקסטים מדויקים ואמינים. תכנים שמי שקורא אותם יוכל להתחבר אליהם תוך כדי שאנחנו לא מסתתרים מאחורי קלישאות שיווקיות אלא כותבים לגופו של עניין. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? פשוט. צרו עמנו קשר ונשלח לכם במהירות דוגמאות כתיבה קונקרטיות של כתיבה שיווקית להתחדשות עירונית מסוגים שונים. תוכלו מיד להתרשם מכתבות מקצועיות, אתרי אינטרנט, פוסטים לרשתות חברתיות, ניוזלטרים ועוד. בין אם אתם עורכי דין שעוסקים בהתחדשות עירונית ובין אם אתם יזמי נדל"ן. הניסיון העשיר שלנו ידבר בעד עצמו. בנוסף, הנה כמה טיפים חשובים על כתיבה שיווקית להתחדשות עירונית שלמדנו מתוך הקילומטרז' שצברנו באלפי מ"ר של תוכן בתחום:

עולם ההתחדשות העירונית משתנה באופן תדיר וחשוב מאד לייצר כתיבה שיווקית על תמ"א 38 או פינוי בינוי שתהיה תמיד עדכנית. למשל, לא להשתמש בביטויים כמו "בשנת X אמורה להיפסק תמ"א 38" אלא בניסוחים יותר כלליים כגון "ישנן תוכניות שונות הנוגעות להמשכיות של תמ"א 38". כך, התוכן יהיה רלבנטי גם אם התוכניות לביטול תמ"א 38 יתבטלו בעצמן (מה שקורה תדיר). 

העיקרון כאן הוא פשוט: כתיבה שיווקית על תהליכים ולא על תאריכים. לדוגמה, כדאי לדבר במושגים כמו "מאז אישורה של תמ"א 38 בשנת 2005 אושרו מכוחה X יחידות דיור בשנה". 

תוכן בנושא התחדשות עירונית, בין אם הוא נכתב לקבלנים ויזמים ובין אם לבעלי דירות או עורכי דין, חייב להיות סופר-מקצועי. אין כאן עיגולי פינות ואין כאן הנחות. כמו שאמרנו, הדיירים מכירים היטב את הניואנסים ורבים מהם גם "נכוו" לצערנו. עלינו להקפיד תמיד על כתיבה שיווקית להתחדשות עירונית שהיא מדויקת ברמת ההיבטים המשפטיים, הפיננסיים, הניהוליים וכו'. 

הניסיון החשוב ביותר לבעלי הדירות שקוראים על תמ"א 38 או פינוי בינוי הוא פרויקטים שבוצעו ואוכלסו. נתוני האכלוס הם הנתונים החשובים ביותר וכדאי להיות מדוקים. ככל שיש ליזם/לקבלן/לעו"ד דוגמאות לפרויקטים שנמסרו ואוכלסו, כדאי להדגיש זאת באופן נרחב ועמוק בתוכן. 

אין לכם עדיין פרויקטים שאוכלסו? כתיבה שיווקית חכמה יכולה לפתור זאת בניסוחים כמו "משרדנו מקדם פרויקטים", "אנחנו מבצעים כעת פרויקטים ברמת גן ותל אביב" וכדומה. 

מקימים אתר אינטרנט? כותבים כתבה שיווקית? אל תחששו "לחשוף" סודות מקצועיים או טיפים שאתם בטוחים שהם ייחודיים לכם. ראשית, התוכן הזה הוא לא "הוראות הפעלה" למתחרים ושנית, הוא משדר יוקרה ואמינות. כשאתם מספקים לקוראים/לגולשים תוכן מקצועי אמיתי הם מתחברים אליו ומרגישים שעומדים בפניהם מומחים אמיתיים. האפקט הוא בהתאם. 

בין אם מדובר על כתיבה שיווקית לכתבה על תמ"א 38 ובין אם על תוכן שיווקי לאתר אינטרנט בנושא פינוי בינוי, רצוי להתמקד כל הזמן 
"ביום שאחרי". כלומר, לא רק לדבר על התהליך והדרך אלא גם על התוצאה. דירה חדשה, בבניין מחודש (או חדש), איכות חיים, רווחה, עלייה בשווי הנכס ועוד. 

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לחיזוק כתיבה שיווקית על התחדשות עירונית היא באמצעות מספרים. לדוגמה, אם אתם כותבים תוכן שיווקי לפינוי בינוי ברמת גן, הדגישו את העוצמה של העיר בפרויקטים מוצלחים שבוצעו ואוכלסו. ספרו את הסיפור במספרים והציפו נתונים בטקסט. מצד שני, חשוב שלא "להתפרע" עם הנתונים המספריים בכדי לא ליפול לתוך מלכודת של תוכן יותר מדי "אקדמאי" ופחות מדי "פרקטי". איזון הוא מילת המפתח כאן. 

כתיבה שיווקית על התחדשות עירונית, כשהיא נעשית באופן מקצועי ואינטליגנטי, עשויה להיות מנוע של ממש בחשיפה מול לקוחות פוטנציאליים. בין אם מדובר על יזם שפונה לבעלי דירות ובין אם על עורך דין שרוצה לייצג נציגיות דיירים. בחברת תוכן בוטיק נדע להתאים את המסרים הנכונים לכל קהל יעד ואף לסייע לכם להרכיב את החומר השיווקי הנכון. רוצים לדעת עוד? דברו איתנו. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?