כתיבת תוכן לאטרקציות תיירותיות

תוכן שיווקי בכיף

כתיבת תוכן לאטרקציות תיירותיות

כתיבה שיווקית בכיף

ענף האטרקציות התיירותיות הוא אחד מהתחרותיים ביותר. הביקוש הוליד היצע, ההיצע יצר תחרות, והצורך בשירותים של כתיבה שיווקית לאטרקציות תיירותיות נמצא תמיד בשיא. במיוחד כשאלה הם הנתונים המדהימים של התחום:

K 0
בישראל כ-25,000 עסקים של אטרקציות תיירותיות
0
מדי שנה נכנסים לישראל כ-2.7 מיליון תיירים זרים
0
המחיר הממוצע לאטרקציה תיירותית בישראל הוא 75 ש"ח לכרטיס
% 0
99% מהאטרקציות התיירותיות משקיעות בשיווק דיגיטלי

בחברת תוכן בוטיק, המספקת שירותים סופר-איכותיים ויצירתיים של כתיבה שיווקית, אנחנו עובדים עם מגוון עשיר של עסקים בתחום התיירות. הכתיבה תמיד מבוססת על ביקור באטרקציה והיכרות עמה ממקור ראשון. לא דרך בריפים במייל או שיחות טלפון. אנחנו מאמינים שכשמדובר על תוכן שיווקי לאטרקציה תיירותית שמטרתו להעביר חוויה באמצעות המילים, אין מקום לעיגולי פינות. 

חשוב מכך, אנחנו עובדים עם כולם. גם עם מורה דרך צעיר בתחילת דרכו שעושה את צעדיו הראשונים (תרתי משמע) בענף וגם עם פורטלים המפרסמים מאות אטרקציות תיירותיות מדי יום. הנה כמה מהמותגים שעובדים/שעבדו איתנו:

כתיבה שיווקית לאטרקציות תיירותיות דורשת היכרות עם מגוון רחב של לקוחות בסגנונות שונים. חוות סוסים, קטיף עצמי, פינות ליטוף, פארקי טרמפולינות, פארקים אתגריים, אורחני גמלים, אטרקציות היסטוריות, מורי דרך, גלישת מצוקים (סנפלינג), סנדאות קולינריות, טיולי טרקטורונים ורייזרים, קיאקים והרשימה נמשכת ונמשכת (ונמשכת). 

לכתוב לכל קהל יעד 

כתיבה שיווקית לאטרציות תיירותיות חייבת להתכתב (תרתי משמע) עם קהלי היעד השונים שיכולים ליהנות מהחוויה. למשל, יש הבדל משמעותי בין כתיבת תוכן לחוות סוסים שמספרת על טיולי רכיבה רומנטיים לבין כתיבת תוכן לאותה חוות סוסים בדיוק שמיועדת לקבוצות. כך גם בתוך קטגוריית הקבוצות יכולות להיות לא מעט תת-קטגוריות כמו "רכיבה על סוסים למשפחות" לעומת "רכיבה על סוסים לתנועת נוער". 

הסוסים הם אותם סוסים, החווה היא אותה החווה, אבל התוכן השיווקי שונה לחלוטין. מה שמעניין זוג רומנטי ממש לא מעניין משפחה עם ילדים והדברים ברורים. הרעיון הזה רלבנטי לכל כתיבת תוכן לאטרקציה תיירותית והמסר הוא אחד – כשאתם צריכים תוכן איכותי אתם חייבים כותבים שמבינים את הניואנסים האלה. 

 

כתיבת תוכן לאטרקציה תיירותית - הפרטים הקטנים חשובים

חשוב לדעת שבכל כתיבת תוכן לאטרקציה תיירותית אנחנו חייבים להיות סופר-מדויקים. המבקרים/האורחים/הלקוחות של האטרקציה יקראו עליה באינטרנט וכל מילה חשובה. פארק האתגרים מתאים בתכל'ס רק לבני 8 ומעלה? הדגישו את זה כדי שלא תתמודדו עם משפחה עם ילדים קטנים יותר שעשתה את כל הדרך עד אליכם.

איך מייצרים תוכן איכותי ומושך? כשאנחנו כותבים על אטרקציה תיירותית אנחנו צריכים מצד אחד להיות מאד ממוקדים ומצד שני לשדר את מלוא החוויה כהוויתה. חשוב לנו לתת לקורא להרגיש כבר דרך המילים שבחרנו את ההנאה שצפויה לו. למשל, "בואו לנהוג בעצמכם על טרקטרונים ספורטיביים בנופים היפים של הגליל. נגיע למעיינות שכמעט אף אחד לא מבקר בהם, נעלה לתצפיות לשתות קפה מול הכנרת ונשכח לשעה וחצי מכל דבר אחר". 

פעמים רבות כדאי גם לשלב את הסיפור האנושי והאישי שמאחורי האטרקציה ומניסיון של כתיבה שיווקית לאטרקציות תיירותיות בכל רחבי הארץ, תמיד יש מה להגיד. קטיף עצמי בפרדס שסבא וסבתא שתלו בעמק לאחר שעלו מארגנטינה, טיול עם מורה הדרך שלמד בישיבה תיכונית ומחבר את הנופים לתנ"ך, פארק אתגרי שהוקם על ידי כוכב "נינג'ה ישראל" וכו' וכו'. 

כתיבה שיווקית לאטרקציות תיירותיות – למה תוכן בוטיק?

תוכן בוטיק היא חברה לשירותי כתיבת תוכן העובדת עם אין ספור תיירנים בכל סדר גודל. אנחנו מציגים קילומטרז' של מאות עסקים בתחום התיירות שקיבלו מענה מאיתנו (בין אם כלקוחות ישירים ובין אם כלקוחות עקיפים). כותב התוכן יבקר אצלכם, יכיר אתכם ויעביר את המסר והחוויה עם מילים סופר-מדויקות. 

אנחנו מייצרים תוכן שיווקי לאטרקציות תיירותיות בכל הפלטפורמות הקיימות -ברשורים מעוצבים, אתרי אינטרנט, פרופיל לקוח בפורטל תיירות, פוסטים לרשתות חברתיות, כתבות מגזין, כתבות שיווקיות, ראיונות בתקשורת, סרטוני תדמית, ניוזלטרים ועוד ועוד. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? זה קל. צרו עמנו קשר ונשלח לכם מיד דוגמאות כתיבה מדהימות של תוכן שיווקית לאטרקציות תיירותיות. לאחר שתתרשמו מהתוכן, נקבע פגישה, נגדיר את המשימה ונצא לדרך. בסוף התהליך נגיש לכם תוכן איכותי ביותר שימשוך את הלקוחות ויהווה חלק בלתי נפרד מהנוכחות השיווקית שלכם. 

אפשר עוד?