כתיבת תוכן בתחום השילוט

כתיבה שיווקית מדויקת

כתיבת תוכן לחברות שילוט

תעשייה שעובדת באינטרנט

 

אותיות חתוכות, אותיות תלת מימד, שלטים מוארים, דפוס דיגיטלי, שלטי הכוונה (פנים וחוץ), עיטוף רכבים, חיפויי קירות והרשימה נמשכת. כתיבת תוכן בתחום השילוט, בדיוק כמו כתיבה שיווקית למפעלי שלטים, חייבת לצאת מתוך ההבנה הבסיסית שהמושג "שילוט" הוא מורכב ורחב. שילוט זה לא רק "שילוט חוצות" אלא עולם ומלואו. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מודעים לזה ומשרתים לא מעט לקוחות בתחום העיצוב והאדריכלות. במסגרת זו סיפקנו טקסטים שיווקיים מצוינים למפעלי שילוט וחברות שלטים. הידע והניסיון שצברנו מאפשר לנו גם לתאר את פעילות החברה ברמת המאקרו (למשל במסגרת כתיבת פרופיל חברה או עמוד אודות), וגם לדייק את המסרים הנכונים לכל אחד ואחד מהשירותים השונים. 

לדוגמה, כתיבת תוכן למפעל שלטים בנושא "שילוט הכוונה, פנים וחוץ" תהיה שונה בתכלית ממשימה של כתיבה שיווקית לעמוד מוצר שעוסק בשילוט הנצחה. כן, גם אם הטכנולוגיות הנדרשות הן זהות לחלוטין ומדובר בתכל'ס באותו המוצר מבחינת קווי הייצור. 

איך זה עובד? פשוט. כשאנחנו כותבים על שילוט הכוונה נעסוק בעיקר במורכבות מבחינת שפה עיצובית אחידה, עמידה בתקנים נדרשים, בטיחות, תחזוקה וכדומה. כתיבה שיווקית למפעל שלטים בעמוד שעוסק באתרי הנצחה, לעומת זאת, תיגע בנושאים רגשיים שמדגישים מוטיבים של רגש, כבוד, הוקרה וכדומה. כולל אפילו יכולת לבצע אלמנטים "אמנותיים" נדרשים (הן לפי דרישות המעצב שמתכנן את פינת ההנצחה והן כאשר מפעל השילוט עצמו נדרש לספק את המענה היצירתי). 

טיפ (ודוגמה אחריו): בכל כתיבת תוכן למפעל כדאי לשלב נגיעות טכנולוגיות. רוב הלקוחות אמנם אינם מתעניינים בסוג המכונה הספציפי אלא במוצר הסופי (חושבים על "המה" ולא על "האיך"), אך הניסיון מלמד שתוכן טכני עשוי להרים מאד את האיכות של המלל. הנה דוגמה:

תיאור אותיות תלת מימד - שיווקיות עם מידע טכני

"במפעל השלטים שלנו אנחנו מתמחים מזה כ-20 שנה במתן מענה מקיף לשילוט תלת מימד ואותיות בולטות. השילוט ישדרג משמעותית את המיתוג והנראות של החברה שכן הוא מותאם לשפה העיצובית שלכם ויכול לשלב גם אלמנטים מיוחדים כמו שילוט מואר בטכנולוגיות שונות. אנו מעמידים לרשותכם לא רק ניסיון וקטלוג עשיר להתרשם ממנו אלא גם את קווי הייצור המתקדמים ביותר בתחום. אותיות תלת מימדיות מיוצרות במגוון טכניקות במפעלנו. החל מחיתוך פרספקס על ידי מכונת לייזר וכלה בכרסום (CNC) או מכונות כיפוף מדויקות".

הדוגמה שלהלן משקפת שילוב מספר אלמנטים טקסטואליים חשובים שאם תקפידו עליהם תוכלו ליהנות לא רק ממלל גנרי אלא ממש מאפקט של כתיבה שיווקית שמניעה לפעולה. התוצאה הושגה בזכות שילוב בין מספר פרמטרים:

  • תוכן שיווקי על החברה עצמה – "מתמחים מזה כ-20 שנה". 
  • הדגשת הערך – "ישדרג משמעותית את המיתוג והנראות". 
  • הדגשת יכולות טכנולוגיות – מכונות, כיפוף, לייזר וכו'. 
  • ביטויי SEO (גוגל) – "שילוט תלת מימד", "אותיות בולטות", "אותיות תלת מימדיות". 
הלקוח שקורא את התוכן לא צריך לגמוע מאמר ארוך ומייגע בכדי להבין שמדובר במפעל שיכול לסייע לו בייצור איכותי ביותר של שלטי אותיות תלת מימדיים. בחברת תוכן בוטיק אנחנו חותרים תמיד לייצר כתיבה שיווקית אפקטיבית ודוגלים גם במדיניות של Less is More. במיוחד בעמודי המוצרים הראשיים ובמיוחד בפרויקטים של כתיבת תוכן לחברת שלטים כאשר התוכן מלווה את הגלריות של הפרויקטים שביצעתם. 

 

כתיבת תוכן לחברות שילוט עם תוכן בוטיק, איך זה עובד?

תוכן בוטיק מספקת שירותי כתיבת תוכן למפעלים בכלל ולמפעלי שילוט בפרט. אנחנו נשענים על ניסיון של כ-15 שנה וקילומטרז' שכולל יותר מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים. בשלב ראשון נגיש לכם דוגמאות כתיבה מהתחום ובשלב שני נצא לדרך עם כתיבת תוכן איכותית וממוקדת. 

אנחנו עובדים עם כולם. גם עם חברת שלטים קטנה בתחילת דרכה, גם עם פרילנסר שמייצר שלטים יצירתיים מסטודיו ביתי, וגם עם מפעלי שלטים שעובדים בפריסה ארצית ומשרתים את הלקוחות הכי גדולים במשק. תהליך הכתיבה מותאם לגודל העסק, לתקציב, לתוכן הדרוש ולתוצאה הסופית המבוקשת. 

תוכן בוטיק מספקת לכם מענה עם כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, כתבות שיווקיות, ניוזלטרים, קופירייטרינג, תיאורי מוצרים, פוסטים לרשתות חברתיות, סרטוני תדמית, כתיבה ועיצוב של מצגות וברושורים, כתיבה ועיצוב של קטלוגים למפעלי שילוט ועוד. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

תהליך העבודה שלנו הוא היתרון היחסי של תוכן בוטיק ביחס לכל חברות התוכן האחרות בישראל. בעיקר משום שאנחנו אף פעם לא כותבים על בסיס בריף במייל. כותבי התוכן שלנו מגיעים למפעל שלכם (או למשרדי החברה), מכירים אתכם לעומק, שומעים על המוצרים מיד ראשונה ומייצרים מלל שיווקי מעולה. כתיבה שיווקית שיודעת לאפיין בדיוק את המסרים החשובים ולכוון אותם ישירות לקהלי היעד השונים. 

תוכן בוטיק צברה ניסיון עשיר בעבודה מול מפעלים ואנחנו יודעים להפיק תוכן שיווקי שמחבר בין המוצר הסופי לטכנולוגיות הייצור השונות. התוצאה בתחום התהליך תהיה בהתאם. עם 99% לקוחות מרוצים בתקופת זמן של כ-15 שנה, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. 

אפשר עוד?