כתיבת תוכן למסעדות

כתיבה שיווקית בטעם

כתיבת תוכן למסעדות

כתיבה שיווקית עם טעם

ענף המסעדות בישראל מהווה בית לכ-200,000 עובדים בכ-18,000 עסקים. בשנים האחרונות התחום עבר מספר מהפכות שחלקן אף קיבלו תאוצה בקורונה. בעיקר בכל הנוגע לזמינות עובדים ו/או הגדלת שירותי המשלוחים. 

האתגרים מוכרים לכולנו. מסעדה שרוצה להצליח בישראל של 2023 חייבת לייצר מחזורים שנושקים למיליון ש"ח בחודש ובתי קפה קטנים לא ישרדו עם מחזור של פחות מכ-400,000 שקלים (חודשי). התחרות בענף הולידה ביקוש לחשיפה איכותית בעזרת כתיבת תוכן למסעדות באינטרנט ומחוצה לה. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מרגישים היטב את המגמות האלה, שבאות לידי ביטוי בפניות לטובת כתיבת תוכן למסעדות בכל סדר גודל. החל ממסעדות קטנות בתחילת דרכן וכלה במותגים ותיקים וחזקים. אנחנו משרתים את כולם. 

כחברת תוכן בעלת ניסיון של יותר מ-15 שנה ורזומה שכולל יותר מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, אתם בהחלט יכולים להיות רגועים שהמסעדה שלכם נמצאת בידיים טובות. הנה כמה מהמותגים שעבדו/שעובדים איתנו בתחום המזון והקולינריה עם שירותי כתיבת תוכן (לא רק מסעדות, כמובן):

תוכן בוטיק מספקת שירותי כתיבה שיווקית למסעדות מכל סוג. כתיבת תוכן לפיצריה, כתיבת תוכן לפאב, כתיבת תוכן לאולם אירועים, כתיבה שיווקית לבתי קפה והרשימה נמשכת. ומה בתפריט, אתם שואלים? הכל וגם ספיישלים. אנחנו מציעים כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, כתבות שיווקיות, פוסטים לרשתות חברתיות, ניוזלטרים, תפריטים, מבצעים, תוכן שיווקי להדפסה, כתיבת מתכונים ועוד. 

הכתיבה השיווקית נעשית תמיד בסטנדרטים בלתי מתפשרים ותוך שאיפה להציג את המסעדה שלכם כמיוחדת, איכותית והכי חשוב – טעימה. כך גם אנחנו דואגים תמיד להתאים את התוכן לסוג הקהל או במקרים מסוימים לקהלים משתנים. לדוגמה:

כתיבת תוכן מגוונת במסעדת המבורגרים (דוגמה)

במקרים רבים כתיבת תוכן למסעדה מיועדת לאתר האינטרנט של העסק שפונה לסועדים מסוגים שונים. בעוד שעמוד האודות או עמוד הבית ידברו לכולם "מסעדת המבורגרים ישראלית שמביאה את הסגנון של הדיינרים האמריקאים לשרון", עמוד אחר שמדבר לקבוצות צריך להיות מנוסח אחרת לחלוטין: "בואו להתארח אצלנו בחדר פרטי המתאים ל-30 סועדים, כולל מקרן ומערכת סאונד בשבילכם בלבד וכולל כמובן תפריטים בהתאמה אישית לאירוע בלתי נשכח".

איך זה עובד? פשוט מאד. בשלב ראשון נאפיין את הצורך שלכם מבחינת כתיבת תוכן למסעדה. אתר אינטרנט? כתבה? תפריט חדש? לאחר מכן נעשה ביקור במקום כדי להרגיש את האווירה ולשמוע על הדגשים הקולינריים המיוחדים שלכם. הפגישה והאפיון יבשילו בסוף, כמו מנה מדויקת, לתוכן איכותי ברמה גבוהה. 

כתיבת תוכן למסעדות – פוסטים לרשתות חברתיות

מסעדות רבות בישראל אינן מפעילות אתר אינטרנט אך מקפידות על פעילות עקבית ורציפה ברשתות חברתיות. תוכן בוטיק מסייעת לכם עם תכנים מדליקים שיתחזקו את הקהילה שלכם ברשת ואף יעזרו לה לגדול ולהתפתח. אנחנו עובדים בכל הרשתות ויודעים לייצר תוכן שעושה טעם לעוד. 

טיפ חשוב: שימו לב שהעמוד העסקי שלכם הוא מגוון ועשיר. ישנם סוגים שונים של פוסטים שאפשר לכתוב למסעדה וכדאי שתשתמשו בכולם. לדוגמה: פוסטים בנושא מבצעים, פוסטים שסוקרים מנה פופולרית, פוסטים שמספרים כל פעם את סיפורו של עובד אחר (שף הבית, המלצרית האהובה, בעל הבית), פוסטים שעוסקים בנושאים שקשורים למטבח שלכם (למשל, שלושה טיפים לפיצה מושלמת במסגרת כתיבת תוכן לפיצריה בפייסבוק או כלל שחשוב להכיר על מוקפצים אסייתים בעמוד של מסעדת סושי אותנטית), פוסטים לפי מועדים/חגים (יום עצמאות שמח לכל הקרינוברים!) וכדומה. 

שימו לב, רבים מהאורחים והסועדים שיגיעו אליכם יעברו בעמודי האינסטגרם והפייסבוק של המסעדה והם מקבלים ממנו רושם רב על המקום. גם דרך התמונות וגם דרך המלל. ככל שהעמוד יהיה מגוון, מעודכן, מעניין ומדליק, כך הרצון שלהם להגיע יגבר בהתאמה (ולהפך). 

כתיבת תוכן למסעדות עם תוכן בוטיק

תוכן בוטיק יודעת טוב מאד שיש לכם לא מעט אתגרים ומשימות בתור בעלי עסק בתחום המזון בישראל. התפקיד שלנו הוא לקחת אתכם לסיבוב דיגיטלי מדליק באמצעות תוכן מתובל היטב. כתיבת תוכן למסעדות נעשית אצלנו מתוך אהבה אמיתית לענף ורצון ענק לראות בו יותר ויותר עסקים מצליחים. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? זה לא קשה. צרו עמנו קשר ונעביר לכם מיד דוגמאות כתיבה קונקרטיות של תכנים קולניאריים מצוינים. לאחר שהתכנים שנעביר לכם ידברו בעד עצמם, נקבע לדבר בינינו. בפגישת ההיכרות שלנו גם נלמד על העסק שלכם וגם נשתף אתכם ממיטב ניסיוננו לגבי תכנים שיכולים לקחת אתכם קדימה. מכאן, השמיים הם הגבול. 

אפשר עוד?