כתיבת תוכן על השקעה בנדל"ן בחו"ל

כתיבה שיווקית עם תשואה

כתיבת תוכן על השקעה בנדל"ן בחו"ל

כתיבה שיווקית עם תשואה

השקעה בנדל"ן בחו"ל הפכה זה מכבר לאחד האפיקים הפופולריים בקרב המשקיעים הישראלים. על פי נתונים שפורסמו לאחרונה ב"גלובס" (יולי 2023) היקף ההשקעות הישראליות בנדל"ן בחו"ל עומד על כ-2.5 מיליארד שקלים בשנה. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מספקים באופן שוטף תוכן שיווקי על השקעות נדל"ן בחו"ל. קפריסין, ארה"ב, גרמניה, הונגריה, אנגליה, צרפת, פורטוגל והרשימה נמשכת. היינו כבר בכל העולם ובחזרה. חברתנו מתמחה בכתיבת תוכן לעולמות הנדל"ן והנה כמה מהמותגים שעבדו/שעובדים איתנו:

חברות שעוסקות בהשקעה בנדל"ן בחו"ל מוצאות אצלנו מעטפת שלמה של תוכן איכותי לכל צורך. החל מאתר אינטרנט וכלה במצגות, ברושורים, מיילים שיווקיים, פוסטים לרשתות חברתיות, תסריטים לסרטונים ועוד. 

כתיבת תוכן על השקעה בנדל"ן בחו"ל חייבת לקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים שכן השירותים של החברות העוסקות בענף משתנים בין השחקנים. 

חברות מסוימות מתגאות בידע ספציפי ביעד (כולל נציגים פיסיים מסביב לשעון במדינה בחו"ל), אחרות מעמידות במרכז טכנולוגיה מיוחדת וכדומה. בחברת תוכן בוטיק נדע לזקק את המסרים הייחודיים של החברה, בד בבד עם תכנים מקצועיים שצריכים להופיע בכל אתר אינטרנט או תוכן שיווקי על השקעה בנדל"ן בחו"ל. 

כתיבת תוכן להשקעה בנדל"ן בחו"ל תוך היכרות עם המשקיעים

אחד הנושאים החשובים לגבי כתיבת תוכן על השקעה בנדל"ן בחו"ל הוא היכרות עם פלח המשקיעים הייחודי שמתעניין באפיק זה. אמנם אין פרופיל יחיד של משקיע נדל"ן בחו"ל אבל בהחלט אפשר לזהות מספר קווים להתמקד בהם. למשל:

  • הון עצמי שמתחיל בדרך כלל סביב 50,000-350,000 שקלים. 
  • משקיעים בתחילת דרכם (שאינם בהכרח משקיעי נדל"ן ממולחים). 
  • חתך גילאים 30-50. 
  • אנשים בעלי משכורת מעל הממוצע אך לאו דווקא "נובורישים". 
  • אנשים בעלי זיקה לחדשנות

אפיון המשקיעים הפוטנציאליים ממשיך עם הצגת היתרונות המרכזיים של השקעה בנדל"ן בחו"ל לעומת אפשרויות השקעה אחרות. לדוגמה, השקעה בנדל"ן בחו"ל לעומת תיק השקעות, השקעה בנדל"ן בחו"ל מול השקעה בנדל"ן בישראל וכדומה.

דוגמה - היתרונות בהשקעה בארה"ב לעומת מקום אחר

היעד שבו מבוצעות ההשקעות הוא יתרון והזדמנות לבידול. רוב החברות שעוסקות בהשקעות נדל"ן בחו"ל זקוקות גם לשירות של כתיבה שיווקית לפי יעדים ספציפי. חשוב גם להדגיש את היתרונות שגלומים ביעד המסוים לעומת יעדים אחרים.

שימו לב שמדובר בעניין קריטי שכן שהחלק הזה בטקסט, שעוסק ביעד עצמו, פונה למשקיע שעבר את השלב הראשון והוא מעוניין להשקיע בחו"ל. כלומר, הוא רק מתלבט איפה לשים את הכסף.

ניקח לדוגמה כתיבת תוכן על השקעה בנדל"ן בחו"ל לחברה שפועלת בארה"ב. התוכן כאן יכול לתת את היתרונות של ארה"ב על פני אירופה, בין השאר בנושאים כמו "שפה משותפת", "תרבות דומה", "קהילות ישראליות ויהודיות", "כלכלה חזקה ויציבה", "מגוון אפשרויות לאור התנודות הספציפיות בשוק הנדל"ן האמריקני בשנים האחרונות, שאינן מאפיינות את השוק האירופאי" ועוד.

כשאנחנו מייצרים כתיבה שיווקית על השקעה בנדל"ן בחו"ל אנחנו צריכים להיות מאד מדויקים. בסופו של היום מדובר בתוכן שעוסק בפיננסים ומעבר לכך – בהשקעות. אין מקום לטעויות ואין מקום לעיגולי פינות (הטקסטים השיווקים יכולים לשמש כראיה בביקורת של הרגולטור או גורמי אכיפה). 

הטעויות הנפוצות הן כמובן הבטחות על תשואות לא הגיוניות, עמימות מוגזמת בנוגע לסיכונים, מידע לא אמין או מדויק לגבי תהליך העבודה או אנשי הצוות וכדומה. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מקפידים בנושאים הללו על קלה כחמורה. כתיבת תוכן על השקעה בנדל"ן בחו"ל, כמו כל כתיבת תוכן פיננסי, נעשית עם הקפדה בלתי מתפשרת על הפרטים הקטנים. אנחנו לא יוצאים ידי חובה עם דיסקליימרים. חשוב לנו שהתוכן לכל אורכו יהיה אמין, מקצועי ונכון. גם היום וגם בעוד שנתיים כשהשוק צונח (חו"ח). איך עושים את זה מבלי לפגוע באפקט השיווקי? תשאירו את זה לנו ואידך זיל גמור.

 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

איך תדעו למה לעבוד איתנו? פשוט מאד. צרו עמנו קשר ונשלח לכם מיד דוגמאות כתיבה קונקרטיות של כתיבה שיווקית להשקעה בנדל"ן בחו"ל. בתוך דקות ספורות תקבלו מאיתנו דוגמאות על יעדים שונים ועל תכנים מגוונים. אתרי אינטרנט, כתבות שיווקיות, פוסטים לפייסבוק, פליירים, ברושורים, מצגות ועוד. תכנים גרפיים יכולים להיעשות גם על ידי עיצוב פנימי שלנו עם צוות מעצבים שמלווה את כותבי התוכן. 

אפשר עוד?