כתיבת תוכן ליזמי נדל"ן

כתיבה שיווקית עם מיקום-מיקום-מיקום

כתיבת תוכן ליזמי נדל"ן

כתיבה שיווקית עם מיקום-מיקום-מיקום

עם הנתונים אי אפשר להתווכח. מדי שנה נמסרות בישראל יותר מ-60,000 דירות חדשות ומדובר בעלייה כמעט קבועה משנה לשנה של עשרות אחוזים (לדוגמה, מספר הדירות החדשות שנמסרות ב-2022 גדול מהמספר ב-2021 בכ-37%). 

בהתאם לעלייה בביקוש כך יש גם עלייה בתחרות על ליבו (ותשומת ליבו) של הרוכש הפוטנציאלי. כתיבת תוכן ליזמי נדל"ן היא אחד הכלים האפקטיביים ביותר בעניין זה ליצירת נראות וחשיפה. תוכן בוטיק מתמחה מזה כ-15 שנה בפרויקטים של כתיבה שיווקית בתחום הנדל"ן והנה דוגמאות לכמה מהעסקים שעובדים/שעבדו איתנו:

אנחנו עובדים גם עם יזמי נדל"ן קטנים בתחילת דרכם וגם עם חברות הייזום והבנייה הגדולות והמובילות בישראל. כך גם אנחנו מתמחים הן במתן שירותים של כתיבת תוכן לפרויקט בוטיק בירושלים והן בפתרון מקיף של כתיבה שיווקית למיזמי נדל"ן רחבי היקף במרכז. 

כתיבת תוכן ליזמי נדל"ן בתוכן בוטיק מבוססת בראש ובראשונה על אפיון וניתוח מלא של היתרונות המרכזיים המקופלים בפרויקט בהתאם ל"תעודת הזהות" שלו והנושאים שמעניינים את הרוכשים יותר מכל. למשל:

  • מיקום, מיקום, מיקום – כתיבת תוכן ליזמי נדל"ן חייבת להתכתב (תרתי משמע) עם הכלל החשוב ביותר בנדל"ן, "מיקום, מיקום, מיקום". עלינו לתאר היטב את מיקומו של הפרויקט על שלל היתרונות הנובעים מזה. למשל, שכונה מתפתחת, אזור מבוקש, עליית מחירים גבוהה, קרבה לצירי תחבורה, מוסדות חשובים לאוכלוסיית היעד (בתי ספר ופארקים למשפחות צעירות או לחילופין מרחק הליכה מהים לבני הגיל השלישי) וכדומה. לעתים קרובות יש משמעות למיקום הספציפי בתוך הפריזמה הגיאוגרפית הרחבה. לדוגמה, "צמד מגדלי המגורים היוקרתיים הם המערביים ביותר בשכונה/ברחוב והמרפסות כולן צופות לאחד ממרחבי הנוף הפתוחים האחרונים בעיר". 
  • זהות היזם – כתיבת תוכן ליזמי נדל"ן חייבת לצקת אמינות ומקצועיות מאחורי הגוף היוזם את המהלך. בעניין זה חשוב מאד להדגיש פרמטרים כמו ניסיון, איתנות פיננסית, ירידה לפרטים הקטנים, מפרטי בנייה עשירים, שיטות בנייה מתקדמות, פרויקטים רבים שאוכלוסו בעבר וכדומה. לא כל חברות הייזום והבנייה יכולות להציג נתונים מרשימים בכל אחד ואחד מהפרמטרים הללו ולעתים דרושה כמה כתיבה שיווקית יצירתית, אך הניסיון שצברנו בתחום מספק בד"כ מענה לכל אתגר. 
  • מחירים למקדימים – במידה שהפרויקט עדיין לא אוכלס ונמצא בשלבי בנייה (או טרום-בנייה), חשוב להדגיש את היתרונות הרבים שגלומים ברכישת דירות כבר עכשיו "על הנייר". על מנת "לפרק" מוקשי התנגדות כדאי לציין לא רק את החיסכון המשמעותי בכסף אלא גם את הביטחון הרב שיש בהתקדמות המיזם והביטחונות שעומדים לטובת הרוכשים המקדימים. 
  • סטנדרט הבנייה וסוג הדירות – כל מיזם מגורים כולל סוגים שונים של דירות. חלקן יוקרתיות יותר (כמו דירות פנטהאוז ומיני-פנטהאוז), חלקן שונות (מערבית מול דרומית), חלקן נבדלות במספר החדרים וכו'. רצוי מאד שכבר בתיאור הפרויקט יודגשו סוגי הדירות השונים ולאחר מכן יפורטו באופן ספציפי במקומות הרלבנטיים (עמודים באתר אינטרנט או דפים פנימיים בקטלוג). כתיבת תוכן ליזמי נדל"ן בעניין זה יכולה להיעשת בחוכמה רבה כאשר לא רק מפרטים את ההבדל אלא מסבירים את המשמעות. לדוגמה, "הדירות הדרומיות בפרויקט פונות לרחוב ההולנדי השקט ונהנות מאווירה פסטורלית ונעימה בכל שעות היממה" או "דירות הגן במיזם המרהיב אינן ממוקמות מתחת לחלונות הקומות העליונות ומבטיחות הנאה, פרטיות וביטחון". 
  • גורמים נוספים שקשורים למיזם – פרויקט נדל"ני הוא תמיד פרויקט שמעורבים בו מספר גורמים מקצועיים מלבד היזם עצמו. החל מגופים מקצועיים בבנייה עצמה כמו הקבלן המבצע (במידה שלא מדובר על חברת ייזום ובנייה) או משרד האדריכלים, וכלה בגורמים הקשורים למפרט הטכני (חברת הדלתות, מטבחי הקבלן, הכלים הסניטריים וכו'). ניתן בהחלט להעלות את העניין בפרויקט גם דרך אותם בעלי מקצוע. למשל, "הבניין תוכנן על ידי משרד האדריכלים X שתכנן זה מכבר למעלה מ-30 פרויקטים בעיר" או "המיזם יוקם על ידי חברת Y שהינה אחת מחברות הקבלנות והבנייה הגדולות והוותיקות בישראל עם רזומה של למעלה מ-50,000 יחידות דיור באזור המרכז בלבד". 
  • אפשרויות נוספות ושדרוגים – קידום מיזם נדל"ן באמצעות כתיבה שיווקית יכול וצריך להיות תוך הדגשת מגוון רחב ככל הניתן של אפשרויות שדרוגים ותוספות. לדוגמה, שינוי חלוקה פנימית טרם הגעת הבנייה לקומה הספציפית, החלפת מטבחים, החלפת כלים סניטריים ועוד. כתיבת תוכן ליזם נדל"ן כוללת תוכן בסגנון הזה כמעט באופן קבוע. 

כתיבת תוכן ליזמי נדל"ן עם תוכן בוטיק

תוכן בוטיק הינה חברה לשירותי כתיבת תוכן עם רזומה של אין ספור תכנים בתחום הנדל"ן. אנחנו מסייעים במציאת הקופירייטינג הנכון ועובדים בכל הפלטפורמות הרלבנטיות:

  • כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט. 
  • כתיבת כתבות שיווקיות. 
  • פוסטים לרשתות חברתיות. 
  • כתיבה ועיצוב מצגות נדל"ן. 
  • כתיבה ועיצוב ברושורים ופולדרים לנדל"ן. 
  • מיילים שיווקיים. 
  • תסריטים לסרטוני מכירה. 
  • ועוד. 

ההקפדה על הפרטים הקטנים שנעשית אצלנו ביחד עם ראיה ממעוף הציפור היא זו אשר יוצקת את האלמנט השיווקי בטקסטים. תוכן בוטיק מבצעת את הכתיבה על בסיס פגישות פרונטליות עם אנשי חברת היזמות – מהמנכ"ל ועד לסוכני המכירות בשטח. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

לצד כתיבת תוכן לפרויקטים נדל"ניים, תוכן בוטיק מספקת מענה גם לאתרי האינטרנט של חברות הייזום והבנייה. אנו מסייעים בהרכבת ההיררכיה של התוכן באתר החדש, הזנת האתר במאמרים מקצועיים ושיווקיים, תיאור פרויקטים, כתיבת פוסטים לעמוד העסקי ברשת החברתית ועוד. הידע וההיכרות שלנו עם ענף הנדל"ן על בוריו עומד כעת לרשותכם במובן הרחב של המילה (תרתי משמע). 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? פשוט. צרו עמנו קשר (למשל, כאן) ונעביר לכם בו-במקום דוגמאות כתיבה קונקרטיות של תכנים רבים ומגוונים. בנוסף, נקבע פגישה שבה תוכלו להכיר אותנו פנים-אל-פנים ולשאול כל שאלה שעל ליבכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. אל תתפשרו על פחות מהסטנדרט של תוכן בוטיק. 

אפשר עוד?