כתיבת תוכן למתווכים

מתווכים את השירותים שלכם

כתיבת תוכן למתווכי נדל"ן

מתווכים את השירותים שלכם ללקוחות

כתיבת תוכן למתווכי נדל"ן היא אתגר מורכב. הן מכיוון שמדובר בשוק תחרותי, הן משום שהלקוחות (בימי האינטרנט והרשתות החברתיות) מגיעים לפעמים עם "התנגדות מובנית" והן בשל הצורך לייצר בידול, ייחודיות ומקצועיות (באופן אלגנטי ואינטיליגנטי). 

חברת תוכן בוטיק נשענת על ניסיון של כ-15 שנה ולמעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים. ביניהם לא מעט מתווכי נדל"ן. אנחנו מספקים כתיבת תוכן לכל מתווך ומתווכת. החל מאיש מקצוע בתחילת דרכו שצריך לחדור לשוק וכלה במשרדי תיווך גדולים העובדים באזורים גיאוגרפיים עצומים. ההבנה שלנו בתחום הנדל"ן היא רבה והנה דוגמה לכמה וכמה לקוחות שעובדים/שעבדו איתנו:

על מנת לייצר כתיבה שיווקית למתווכים שגם תעביר את המסרים הרלבנטיים וגם תניע את המוכרים/הרוכשים לפעולה, אנחנו נוקטים בגישה הוליסטית שמייצרת תוכן סופר-איכותי. השירות שלנו כולל ייעוץ מקצועי לתוכן, כתיבה לרשתות חברתיות (פוסטים), כתיבת אתרי אינטרנט למתווכים, כתבות שיווקיות, מיילים שיווקיים, ניוזלטרים ועוד. 

במסגרת ייעוץ התוכן והאפיון נסייע לא רק במלל אלא גם בכל המעטפת. למשל, אם מדובר על כתיבה שיווקית למתווכי נדל"ן המקימים אתר אינטרנט חדש, נסייע גם בכתיבה וגם בשרטוט ההיררכיה הנכונה של האתר החדש. הוורסטיליות בתכנים היא מפתח מהותי בהצלחה בתחום כל-כך תחרותי. להלן סוגים נפוצים של תכנים שיכולים לשפר דרמטית את הנוכחות הווירטואלית (או המודפסת) של המתווך. 

כתיבת תוכן למתווך נדל"ן על בסיס סיפורי הצלחה

"נמכר". הפוסטים והתכנים המוצלחים ביותר של מתווכי נדל"ן הם טקסטים שמספרים על דירה שנמכרה או שנקנתה. התכנים הללו צריכים לגעת לא רק בנושא המקצועי אלא גם באלמנטים רגשיים. אנו מחפשים – ביחד עם המתווך (או בלעדיו) – את הקווים "המיוחדים" שבסיפור. 

דוגמה: לא רק "נמכרה דירת 4 חדרים בראשון לציון במחיר מעולה" אלא "שמחים להיות חלק מתהליך הקנייה של משפחת X. זוג הורים מקסימים עם ילדה מתוקה (וילד נוסף בדרך) שמצאו סוף סוף את דירת חלומותיהם. קרוב למשפחה, עם יציאה מהירה לכביש 431 ובשכונת Y המבוקשת רגע לפני שהמחירים מזנקים (בשביל להישאר בתקציב)". קל לראות איך הטקסט השני, המפורט יותר, הרגשי יותר, יכול לייצר תחושת הזדהות בקרב לקוחות פוטנצאליים. 

דוגמה נוספת? בבקשה. "כשפגשתי את מיטל ורוני בפעם הראשונה, אי אפשר היה שלא לראות את המבט המיואש בעיניהם. 3 שנים שהם מנסים למכור את הדירה שלהם ברמת גן ולהתקדם לבית גדול יותר. 3 שנים של אכזבות ומוכרים שנעלמו ברגע האחרון. 3 שנים של אובדן אימון במתווכים לא מקצועיים שהלכו כלעומת שבאו". 

ניסוח של תוכן בסגנון הזה יכול לגעת ברגש של לקוחות פוטנצאיליים. במיוחד בקטע של תיאור "הפתרון" שבו מתארים דרך הסיפור את היתרונות של המתווך. למשל, "גם עם מיטל ורוני, כמו שאני עושה תמיד, החלטתי לעבוד מהסוף להתחלה. בשלב ראשון הגדרנו בדיוק את מחיר השוק שאנחנו רוצים ואת סוג הרוכשים הפוטנציאליים הטובים ביותר. במקום 'רכבת' של מתעניינים התמקדנו בהבאת רוכשים אמיתיים. מבלי לשגע יותר מדי את בעלי הבית ועם מקסימום ניצול משאבים של זמן ותשומת לב. בתוך שלושה חודשים נמצאו הרוכשים הרלבנטיים והעסקה נסגרה במהירות". 

תיאור שכונות פעילות והדגשת מקצועיות

אחת הדרכים האפקטיביות למקסם את היתרונות של המתווך היא על ידי "מיקום-מיקום-מיקום". מתווכי נדל"ן מתמחים באזורים מאד ספציפיים עד כדי מספר שכונות בעיר מסוימת. בחברת תוכן בוטיק, כשאנחנו מספקים כתיבה שיווקית למתווך נדל"ן, אנחנו דואגים לייצר תוכן מעולה על השכונות שבהם הוא פועל. תוכן איכותי, מקצועי, ייחודי ובעל ערך רב. לא רק הסבר גנרי על כל שכונה אלא ממש ירידה לפרטים. 

למשל, "שכונת X בהוד השרון הפכה ב-10 השנים האחרונות למבוקשת מאד בקרב משפחות צעירות. השכונה, שממוקמת בצד המערבי של העיר, מאופיינת בבנייה צמודת קרקע ובמוסדות חינוך רבים. הפיתוח הרב לא פגע באופיה הכפרי שעטוף בפרדסים, שדות תותים, ריאות ירוקות ושטחים טבעיים. מקום מושלם לילדים לגדול בו ולמבוגרים לחיות בו (ולעשות ג'וגיג בערב בטיילת החדשה). בין הרחובות הבולטים שמתפתחים בשכונה אפשר לציין את רחוב X, רחוב Y ורחוב Z הסמוך לבית הספר החדש". כלומר, תוכן אמיתי ולא רק תיאור גנרי וסתמי של "שכונה במערב הוד השרון". 

הרעיון הוא פשוט. רוכשים/מוכרים שנמצאים בשכונה יעדיפו לעבוד עם מתווך שמציג את עצמו בתור מומחה לשכונה על פני מתווך אחר שממתג את שירותיו ברמת העיר (או האזור). 

תיאור ספציפי של השכונות שהמתווך פעיל בהן הופך את המלל לכלי שיווקי ראשון במעלה. זהו אמצעי מצוין להעביר דרך המילים את היתרון המקצועי של המתווך על פני מתווכים אחרים שלא משקיעים במלל מסוג זה. מוכרים ורוכשים שנמצאים בשכונות הללו ויקלעו לתוכן המדובר, יבינו שעומד בפניהם אדם בעל ניסיון רב שמכיר את השוק על בוריו. 

כתיבה שיווקית למתווך כולל שיתופי פעולה

תיווך נדל"ן הוא רק נדבך אחד מהתהליך הגדול של מכירת/רכישת נכס. מתווכים רבים יכולים להעצים את סל שירותיהם על בסיס שיתופי פעולה עם שמאי מקרקעין, מהנדסים, עורכי דין, מעצבי פנים, אדריכלים וכו'. חשוב לציין זאת בפני הלקוחות הפוטנציאליים שנחשפים לתוכן תוך הדגשה כי מדובר בסוכנות תיווך "שסוגרת את כל הפינות". אם תרצו, שירותי תיווך שהביטוי "תחת קורת גג אחת" נכתב עליהם ומגדיר אותם. 

טיפ: מתווכים פועלים ביחד או תוך קיום דיאלוג ביניהם. כמעט בכל שכונה או עיר יש קבוצות ווסטאפ של מתווכים שבהם בעלי המקצוע חולקים מידע וסיוע. אל תחששו לחשוף את זה בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם תוך הדגשה שההתקשרות עמכם לא חוסמת אותם בפני מתווכים אחרים אלא להפך. אתם תאפשרו להם לדעת על כל דירה ודירה (או כל רוכש ורוכש) באזור גם אם היא (או הוא) לא מגיעים אליכם ישירות. 

הסרת חסמים והתנגדויות

האינטרנט טרף את הקלפים ומתווכים מתקשים להתמודד עם התנגדות נפוצה של לקוחות שבטוחים שהם יכולים לעשות את זה בעצמם בלוחות יד שנייה או בפוסטים ברשתות חברתיות. לעתים קרובות המתווכים נאלצים לייצר גם תכנים שמנפצים את ההתנגדויות הללו וחשוב לעשות את זה בחוכמה. ישנן מספר דרכים אופציונאליות ואפקטיביות בעניין זה:

  • גורם שלישי – מתווך נדל"ן הוא גורם שלישי אובייקטיבי שיכול למתן התנגדויות של הצד השני ולהכיל גם מסרים שלא תמיד רוכשים יגידו לקונים בפניהם ולהיפך. 
  • חיסכון בזמן – המתווך עובד בשיווק הדירה מסביב לשעון בעוד שבעל הבית לא יכול להתעסק בזה במשרה מלאה (כפועל יוצא מכך הוא מפספס מוכרים/נכסים רלבנטיים). 
  • ידע בפרסום ושיווק נכסים – מתווכים יודעים כיצד לפרסם נכסים במקומות מפתח ובפלטפורמות שונות. זאת בניגוד לבעלי נכסים שאינם בקיאים במתודולוגיות השונות ובוודאי שלא יעשו עבודה טובה בעצמם כמו איש מקצוע. כדאי מאד לציין בתוכן השיווקי אלמנטים כמו: "נפרסם את הדירה שלכם בקבוצות פייסבוק וטוויטר סגורות", "הסוכנות שלנו פעילה בקבוצות ווסטאפ סגורות של מתווכים מהאזור שמעבירים מידע מאחד לשני" וכדומה. 
  • היכרות עם המחירים בשוק – מתווכי נדל"ן אשר מנהלים עסקאות מכר ברמה יומיומית ידעו להעריך את השווי האמיתי של הנכס בלי ניואנסים ובלי הפתעות. מתווך מקצועי ידע בתוך 5 דקות בדיוק כמה באמת שווה הנכס הן מבחינת המוכרים והן מבחינת הרוכשים. מדובר בידע שיש רק למי שמתעסק בעסקאות יום-יום ולא מסתמך על כתבות באינטרנט (שחלקן כמובן "כתבות מטעם"). 
בלעדיות? אחד החששות הידועים של מוכרים/רוכשים בהתקשרות עם מתווך נדל"ן הוא הבלעדיות. מתווכי נדל"ן יודעים היטב מדוע הם דורשים את הבלעדיות אך לא תמיד הם מצליחים להסביר את זה באופן נכון ללקוח. כתיבת תוכן למתווכי נדל"ן לא מתעלמת מהפיל שבחדר ומפרקת את "המוקש" הזה באלגנטיות. 

כתיבת תוכן למתווכי נדל"ן עם תוכן בוטיק

תוכן בוטיק היא חברה לשירותי תוכן אשר עובדת המון בענף הנדל"ן. אנחנו כותבים גם למתווכי נדל"ן בפריפריה וגם לחברות שמשווקת פרויקטים יוקרתיים במרכז תל אביב. הניסיון שלנו בעולם הנדל"ן, כמו גם ההיכרות עם הצרכים של הלקוחות של המתווכים (רוכשים ומוכרים כאחד), מאפשרים לנו לייצר תוכן מעולה. 

למה דווקא אנחנו? פשוט. נעביר לכם מיד דוגמאות כתיבה קונקרטיות שנעשו בעבור מתווכים מאזורים שונים. פוסטים, כתבות, אתרי אינטרנט ועוד. אין לנו ספק שהדוגמאות האלה ידברו בעד עצמן וכל מה שיישאר זה לסגור את המחיר ולצאת לדרך. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?