כתיבת תוכן בתחום ההורות

שינה. הנקה. הרטבה. גבולות

כתיבת תוכן ליועצי הורות

שינה. הנקה. הרטבה. גבולות

ענף ההדרכה ההורית צובר תאוצה של ממש בשנים האחרונות. התחום פורח והביקוש לשירותי הייעוץ הוא רב. ייתכן מאד שאחת הסיבות העיקריות לכך היא שמרבית ההורים בישראל של 2023, בניגוד לדור הקודם, מג'נגלים שניהם בין קריירה, ילדים וזוגיות. פחות זמן להורות, פחות זמן להעמדת גבולות ופחות אנרגיות זמינות לתפעל את כל האירוע. 

יועצי הורות כיום הם לא רק פסיכולוגים אלא יש מנעד רחב של מטפלים נוספים שמציעים פתרונות אפקטיביים לבעיות ספציפיות. הבולטות שבהן הן ליווי לאחר לידה, שינה, הרטבה והעמדת גבולות. לעתים היועץ או היועצת עובדים תחת מרכז הדרכה גדול ולעתים קרובות הם בסגנון של "עצמאי בשטח". 

ככל שהצורך בשירותים הללו הולך וגדל מצד ההורים, מתגברת גם התחרות בין היועצים השונים. כפועל יוצא מכך יש יותר ויותר דרישה לשירותים איכותיים של כתיבת תוכן. היות שרף הכניסה הוא כבר לא רק תואר בפסיכולוגיה מאוניברסיטה יוקרתית (פלוס התמחות), חשוב להתבלט ולייצר ייחודיות (להיות אחד למיליון ולא אחד ממיליון). 

בחברת תוכן בוטיק שמספקת שירותי כתיבת תוכן מזה כ-15 שנה ושנשענת על ניסיון של יותר מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, נעזור לכם לצלוח את המשימה. מא' ועד ת' (תרתי משמע). ברוב המכריע של המקרים הכתיבה נעשית על בסיס פגישות פרונטליות (ובמקרים מסוימים בזום) ואנחנו כמעט תמיד לא מתפשרים על זה. אנחנו רוצים להכיר אתכם. אנחנו מאמינים שרק אם נכיר אתכם באמת נוכל להעביר את המסרים שלכם להורים שזקוקים לשירות. 

כתיבת תוכן בתחום ההורות – נשארים באזור "האישי"

בכתיבת תוכן בנושא הדרכה הורית, מעבר לחומר המקצועי, חשוב לייצר מלל שמשדר "אתכם", היועצים. ייעוץ להורות הוא בסופו של היום ליווי אישי וצמוד. אין הורים דומים, אין ילדים זהים (גם בתוך המשפחה עצמה) ואין כתיבת תוכן בתחום ההורות שנראית אותו הדבר. לעים קרובות זהו הברומטר האישי שמבדל בין היועצים והנה דוגמה:

 

דוגמאות לבידול אישי, יועצת שינה

ייעוץ שינה לתינוקות ופעוטות הוא שירות שצובר פופולריות רבה בשנים האחרונות. בכל כתיבת תוכן ליועצת שינה חשוב לחפש את הבידול. איך עושים את זה? יש לא מעט אפשריות. למשל, יועצת שינה אחת יכולה להדגיש את הניסיון שלה כאמא ל-4 ילדים קטנים, אחרת תתגאה בתואר בחינוך מיוחד ושלישית תחדד את המסר שהיא לא רק מדריכה בזום אלא ממש מגיעה פיזית לבית שלכם כדי לראות את שגרת הערב באופן בלתי אמצעי. שימו לב! חשוב שלא "להפריז" בייחודיות אלא לשמור על אותנטיות. יש כאן קו דק מאד והאיזון הוא מהותי.

היכולת להדגיש את הבידול בטקסט בצורה אינטליגנטית היא כלי חשוב מאד בכל כתיבה שיווקית ובפרט בפרויקטים של כתיבת תוכן בתחום ההורות. בין אם מדובר על יועץ שמתמקד בהעמדת גבולות לבני 3-6 עם בעיות אלימות ובין אם יועצת שינה שעובדת מול הורים לתאומים בני חצי שנה. 

בחברת תוכן בוטיק נסייע לכם לדייק את הדברים ואפילו לאתר נקודות חוזקה שאולי לא חשבתם עליהם. הניסיון שצברנו מול מאות בעלי עסקים גדולים וקטנים, כולל עסקים רבים בסגנון One-Man-Show, עומד כעת לרשותכם. 

הילד לא (ממש) רוצה להיגמל אבל ההורים רוצים להפסיק לכבס

כתיבת תוכן בתחום ההורות, כשמה כן היא, מכוונת את החץ השיווקי להורה. אמנם השיפור באיכות החיים יהיה של הילד (שיפסיק להרטיב או ימלא מצברים עם שינה נעימה ורצופה), אך ההורים מושפעים לא פחות מבעיות ההתנהגות והשליטה. 

הדוגמה "הקלאסית" היא כמובן ייעוץ לפתרון בעיות הרטבה. הורים רבים מיואשים מהכביסות הבלתי נגמרות למרות שהילד כאילו "השלים" עם המצב ולא מראה נכונות לקחת חלק בשינוי. הסיטואציה (הסופר-מתסכלת) הזו שייכת כמובן לכל העולמות של ההדרכה ההורית. החל מאלימות פעוטות ועד בריחה בגן שעשועים. אי לכך ובהתאם לזאת, בכל כתיבת תוכן ליועצת שינה או פסיכולוג ילדים, חשוב לנסח את הטקסטים על פי נקודות "הכאב" אצל ההורים. 

כתיבת תוכן בתחום ההורות – אמפטיה ולא רק מקצועיות

בהמשך ישיר לנושא הקודם, כתיבת תוכן בתחום ההורות לא יכולה להיות אך ורק במישור המקצועי. רבים מההורים שמגיעים לאתר האינטרנט או לכתבה שלכם כבר קראו לא מעט מלל לגבי "מחקרים", "סקרים" ואפילו "טיפים". לפעמים, ההנעה לפעולה נמצאת לא במישור המקצועי אלא במילה "אמפטיה". הורים שהגיעו לכדי כך שהם מחפשים אתר אינטרנט של יועצת שינה או קוראים כתבות על הפרעות קשב וריכוז בגן ילדים, זקוקים לפעמים גם לחיבוק אמיתי. 

בחברת תוכן בוטיק לא נתפשר אמנם על מ"מ בסטנדרטים המקצועיים בכל כתיבת תוכן ליועצי הורים, אך נדע לתבל את הטקסט באמפטיה, הבנה והכלה. נעשה את זה בצורה יפה, נקייה ולא מתנצלת. בגובה העיניים. הדרכה הורית היא עניין רגיש ויש להתייחס אליה ככזאת בכל כתיבה שיווקית. 

האמפטיה, כשהיא מנוסחת בצורה נכונה, עשויה להיות ההבדל שבין פנייה ליועץ אחד על פני האחר. לעתים היא מגיעה מתוך המקום האישי אבל בד"כ אנחנו ממליצים לכוון אותה אל ההורים. כתיבה שיווקית אמפטית יוצקת אצל ההורים את התחושה והביטחון "שיש אור בקצה המנהרה". זה אולי ביטוי קצת "דרמטי" להדרכה הורית, אבל כל אמא או אבא שהתמודדו עם סוגיות שהביאו אותם לפנות לייעוץ בהחלט יוכלו להזדהות. 

כתיבת תוכן ליועצי שינה ומדריכי הורים עם תוכן בוטיק

תוכן בוטיק תסייע לכם לייצר טקסטים מצוינים. צרו עמנו קשר (אפשר כאן, למשל) ונשלח מיד דוגמאות כתיבה קונקרטיות. לאחר מכן נדבר אתכם, נאפיין את הצורך שעומד על הפרק ונייצר כתיבה שיווקית אפקטיבית ומדויקת. במידת הצורך נלווה אתכם גם לאחר מכן. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

התחרות הגדולה בתחום הייעוץ להורים רק הולכת ומתגברת. ישנם כלים רבים של תוכן שיווקי שיכולים לעזור לכם למצוא את המקום שלכם בתוך המירוץ. תוכן בוטיק עוזרת עם כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט בתחום ההורות, כתיבת כתבות מקצועיות ושיווקיות, פוסטים לרשתות חברתיות, ניוזלטרים, מדריכים מודפסים, מדריכים דיגיטליים, תסריטים לסרטונים ועוד. 

אפשר עוד?