כתיבת תוכן לחברות הובלה

תוכן שיווקי לחברות מובילות

כתיבת תוכן לחברות הובלה

תוכן שיווקי לחברות מובילות

ענף ההובלות הוא אחד מהענפים התחורתיים ביותר ברשת וכולל מנעד רחב מאד של שחקנים. החל מחברת הובלות קטנה שמבוססת על כמה חבר'ה שקנו משאית ומתחילים להיכנס לעניינים ועד חברות גדולות שמציעות הובלה, שינוע והפצה עם צי של עשרות משאיות הנעות בכבישי הארץ. 

השאיפה לחשיפה נכונה מול לקוחות פוטנציאליים בתחום זה מגולמת כמובן בביקוש שהולך וגדל לשירותי כתיבה שיווקית לחברות הובלה. המספרים מדברים בעד עצמם:

% 0
כ-95% מההובלה בישראל מבוצעת על גבי משאיות
K 0
בישראל כ-8,880 מובילים רשומים
0
בישראל כ-34,000 משאיות הובלה מעל 10 טון
% 0
מדי שנה גדל הענף בכ-3.9%

עם נתונים כל-כך מובהקים לגבי תחרות במהירות גבוהה, חשוב מאד לדעת לייצר כתיבה שיווקית בתחום ההובלות שגם תוביל לקוחות רלבנטיים לפעולה. בחברת תוכן בוטיק, המספקת שירותי כתיבת תוכן לעסקים מזה כ-15 שנה ועם קילומטרז' של יותר מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, אנו עומדים גם לרשות חברות בענף ההובלה. 

תוכן בוטיק עובדת עם כולם. גם מובילים קטנים שעושים הובלות קטנות וגם חברות הגדולות והמובילות (תרתי משמע). התוכן נכתב בהתאם לקהלי היעד והצרכים שלהם. כך, למשל, כתיבה שיווקית בתחום ההובלות שמיועדת להעברת דירות מגורים תהיה שונה באופן מהותי מטקסט שמכוון לגעת בנקודות הרלבנטיות להובלת משרדים. מנגד, תוכן שיווקי לחברות הובלה גדולות תתייחס ללקוחות גדולים, בהתאם. 

כמובן שישנם גם תחומים הדורשים מומחיות ייחודיות ואי אפשר להכניס את כל המלל בעמוד אחד באתר. לדוגמה: הובלת משרדים, הובלת מפעלים, הובלת חומרים מסוכנים, הובלה בקירור, הפצה וחלוקה לוגיסטית, שינוע מטענים, הובלת סחורות ועוד. 

כתיבה שיווקית לחברות הובלה + התייחסות לקהלי יעד שונים

לא זו אף זו, בכל כתיבה שיווקית לחברת הובלות ישנם גם תתי פילוחים לקהלי היעד שמאפשרים לדייק עוד יותר את המלל השיווקי. למשל, בתוך העולם של הובלת דירות יש לקוחות מסוגים שונים – הובלת דירה עם מנוף או ללא מנוף, הובלת דירה לעומת הובלת בית צמוד קרקע (עם הרבה יותר ציוד), הובלה קטנה (למשל, דירת סטודנט של חדר וחצי) מול הובלת דירת 5 חדרים וכו' וכו'. 

למה זה חשוב? בפרויקט של כתיבת תוכן לאתר חדש של חברת הובלות אשר עובדת גם מול הקהל הפרטי וגם מול הקהל העסקי, חשוב לנו לדבר לכל אחד ואחד בשפה שלו. 

בטקסט שעוסק בהובלה בקירור, לדוגמה, לא נכתוב רק מלל שטחי אלא נתייחס לאלמנטים שמעניינים את הלקוח הספציפי. יתרה מזו, לא נחסוך מהם גם את השפה המקצועית. מעבר למידע הברור על החזקת "רישיון משרד הבריאות להובלת מזון בטמפ' מבוקרת" נדאג לציין גם פרטים ספציפיים כמו: מנגנוני פיקוח ובקרה על הטמפ' בכל רגע נתון, איכוני GPS בזמן אמת, לקוחות גדולים שעבדו עם החברה במסגרת הובלה בקירור, עמידת הרכבים בתקנים הבטיחותיים והטכנולוגיים הנדרשים למשימה ועוד. 

כתיבה שיווקית לחברות הובלה עם תוכן בוטיק – איך זה עובד?

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מקפידים על כתיבה שמבוססת על פגישות פרונטליות. חשוב לנו מאד להכיר את העסק שלכם ולדעת על כל סל השירותים שאתם מציעים. בין אם בנוגע ללקוחות הקבועים והמרכזיים שלכם ובין אם באשר ללקוחות מסוגים שונים שאתם רוצים להגיע אליהם ועדיין לא הצלחתם. 

אנחנו מספקים כל כל סוגי התכנים הנדרשים – כתיבה שיווקית לחברות הובלות בהקמת אתר אינטרנט חדש, כתיבת מאמרים לבלוג באתר קיים, כתבות מקצועיות לאינטרנט ומחוצה לה, תוכן לרשתות חברתיות, ניוזלטרים, כתיבה ועיצוב של פולדרים וברושורים, כתיבת פרופיל חברה ועוד. אנחנו יודעים כמובן גם לדייק את המלל ולשים את ההבדל בין תוכן שיווקי לחברת הובלות באזור של הקהל העסקי לעומת תכנים שפונים למשפחות או לקוחות פרטיים. 

הכתיבה נעשית תמיד עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. בלי אותיות קטנות ובלי עיגולי פינות. תוכן בוטיק מלווה אתכם לאורך כל הדרך, כולל עם פתרונות נוספים של עיצוב ופיתוח במידת הצורך (על בסיס שיתופי הפעולה הרבים שלנו עם המומחים הכי טובים בענף). 

האם התוכן מתאים לגוגל? במקרים שבהם התוכן שאנחנו כותבים מיועד לעלות באינטרנט אנחנו משלבים בו גם ביטויי מפתח מזוויות שונות. אנחנו מקפידים לעשות את זה באלגנטיות מבלי לפגוע ב-Flow של התוכן. חשוב לנו מאד שהלקוח יקבל ערך ולא ירגיש שהוא עומד בפני טקסט בנאלי, גנרי ובלתי מעניין בעליל. לחברת תוכן בוטיק שיתופי פעולה הדוקים מול חברות הקידום והשיווק הדיגיטלי הכי טובות בישראל ואנחנו מכירים את המתודולוגיה הזו על בוריה. 

 

אפשר עוד?