תוכן שיווקי לאדריכלי נוף וגינון

טקסט בגוונים של ירוק ועוד

תוכן שיווקי לאדריכלות נוף וגינון

כתיבה שיווקית בגוונים של ירוק, כחול ועוד

אדריכלות נוף היא מזמן לא עניין ששייך רק לחובבי הז'אנר. בין אם מדובר על לקוחות פרטיים עם גינה שלא מוכנים להתפשר על פחות מהירוק והכחול ביותר ובין אם לקוחות עסקיים או מוסדיים. כתיבת תוכן שיווקי לאדריכלות נוף וגינון מתכתבת (תרתי משמע) עם הצמיחה האדירה של הענף שרק הולכת וצוברת תאוצה. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו עובדים באופן רציף עם מתכננים, אדריכלים ומעצבים (פנים-וחוץ). במסגרת זו אנו מספקים תוכן שיווקי לאדריכלות נוף וכן מסייעים לגננים, מעצבי גינות פרטיות, משתלות, מתכנני נוף ועוד. בזכות ניסיון של כ-15 שנה ועבודה מול למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, התוכן שלנו הוא תמיד ירוק, איכותי ומקצועי. אנחנו מספקים טקסטים מצוינים שמניעים לפעולה ונוגעים בכל קהלי היעד. 

כתיבה שיווקית לאדריכלות נוף, איפה מוצאים את הטקסטים?

כתיבה שיווקית לאדרכילות נוף וגננות נמצאת בנקודות שונות ומגוונות ברחבי הרשת ומחוצה לה. החל מאתרי אינטרנט פרטיים של חברות לאדריכלות נוף ותכנון נוף, דרך כתבות מקצועיות, טקסטים שיווקיים, ברושורים, קטלוגים, מצגות, ניוזלטרים, רשתות חברתיות והרשימה נמשכת. 

בכל מקום שבו יש תוכן שיווקי על אדריכלות נוף וגננות, ישנם מספר עקרונות מרכזיים שחייבים להופיע ולקבל ביטוי. עקרונות שכמעט כל אדריכל נוף או מעצב גינות מכיר ומשנן היטב:

  • שילוב עם הסביבה – הקפדה על מרחב מעוצב שמשתלב עם הסביבה ומייצר זרימה נכונה. 
  • ניצול מקסימלי – ניצול מקסימלי ביותר של המרחב מבחינת מים, אדמה, שמש, רוח ועוד. 
  • תחזוקה – הקפדה על יצירת מרחבים איכותיים ומרתקים עם פרשנות ייחודית אבל גם על תחזוקה נמוכה ככל הניתן. בכל כתיבה שיווקית לאדריכל נוף או מתכננת נוף צריך לציין ש"היום שאחרי" הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך. 
  • תכנון בשקיפות מלאה – תכנון בשקיפות מלאה תוך שיתוף הלקוחות לכל אורך הדרך. קבלת החלטות משותפת במקביל למתן ייעוץ והצפת רעיונות חדשניים ומקוריים. 

ארבעת העקרונות הללו רלבנטיים בכל כתיבה שיווקית לאדריכלי נוף שכן הם מבטאים פרמטרים שיוצקים את הנראות של המוצר הסופי. זה נכון גם לכתיבת תוכן שמתמקדת בקהלים פרטיים (אדריכל נוף לגינה בבית פרטי) וגם ללקוחות עסקיים ומוסדיים (כפרי נופש, מלונות, רשויות מקומיות, מוסדות לימוד, יזמים ועוד). 

בחברת תוכן בוטיק נגיע למשרד שלכם ונעבור הדרכה מלאה על העסק, לקוחותיו, תפיסתו וסגנונו. נלמד על הפרויקטים השונים שביצעתם ונתרגם את כל המידע והנתונים לטקסטים שיווקיים מעולים. כך גם נפעל לאתר את הייחודיות והבידול של המשרד מתוך מטרה לזקק את הערכים המוספים שיהפכו קורא לפנייה ופנייה ללקוח. 

איזה עמודי תוכן יש באתר אינטרנט של אדריכל נוף?

אדריכלי נוף רבים מבינים שאין מנוס מהקמת אתר אינטרנט ייחודי למשרד. עמודי פייסבוק ואינסטגרם, כמו גם פרופלים ברשתות חברתיות אחרות (כמו טיק-טוק או סנאפצ'ט) אינם מהווים תחליף לאתר תדמיתי איכותי. מכיוון שמדובר בתחום שמגיע מתוך עולמות העיצוב והגינון, אתרי אינטרנט של אדריכלי נוף מבליטים בד"כ את התמונות של הפרויקטים שבוצעו. 

כתיבת תוכן שיווקי לאדריכל נוף באתר האינטרנט הפרטי של המשרד נועדה לקיים מספר מטרות. ראשית, מעבר לתמונות המרשימות הלקוחות הפוטנציאליים רוצים גם להכיר את מי שעומד מאחורי העבודה. גם התמונה היפה והרשימה ביותר לא תוכל להעביר מידע על תהליך העבודה, העקרונות שלכם, הסגנון העיצוב והאדריכלי שאתם מאמינים בו וכו'. 

מטרה נוספת שיש לתוכן השיווקי באתר של אדריכל הנוף הוא להתכתב עם גוגל. ענף אדריכלות הנוף צובר תאוצה גם מבחינת התחרות שיש לגביו ברשת. חשוב מאד לייצר טקסטים מוקפדים שמכילים את מילות המפתח וביטויי החיפוש הנפוצים. תוכן בוטיק מבצעת מחקר מקיף של התחום ברשת ומשלבת את האלמנטים הללו בטקסטים במקצועיות ללא פשרות. כך גם אנחנו נותנים לא מעט טיפים שיחזקו את האתר ויהפכו אותו למנוע ליצירת עסקאות איכותיות. 

טיפ: אחת הטכניקות המוצלחות לחשיפה אפקטיבית מול קהלי יעד באתרי אינטרנט של אדריכלי נוף היא על ידי כתיבת תכנים לקהלים מאד (מאד) ספציפיים. 

ניקח לדוגמה פרויקט של כתיבה שיווקית למעצב גינות. ככל שהאתר של המעצב יכיל יותר תכנים ממוקדים, כך הוא יהיה רלבנטי במקביל ביותר לקוחות. למשל, לצד טקסט כללי על "תכנון גינות פרטיות" כדאי לעלות גם טקסטים מדויקים יותר כמו: עיצוב גינות במרפסות, עיצוב גינות יוקרה, עיצוב גינה עם בריכה, עיצוב גינה בבית דו-משפחתי ועוד. בנוסף רצוי לשלב תכנים שמדברים על פתרונות ובקשות נפוצות כמו עיצוב גינה עם מפל, עיצוב גינה עם בריכת דגים, עיצוב גינה עם עצי פרי, עיצוב גינה עם אבני מדרך והרשימה נמשכת. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? פשוט מאד. צרו עמנו קשר ונשמח לשלוח לכם באופן מיידי דוגמאות כתיבה רבות מעולמות העיצוב, הבנייה והאדריכלות. לאחר שתתרשמו מהדוגמאות שלנו (שידברו בעד עצמן), נעריך עבורכם את עלות העבודה באופן ראשוני ונקבע פגישה בכדי להכיר ולדייק את הדברים. לאחר מכן נבצע את העבודה על בסיס תהליך כתיבה שנגזר מתוך פגישות פרונטליות לצד עבודה עצמאית שלנו במשרדי תוכן בוטיק. התוכן יוגש לשביעות רצונכם המלאה, בלי אותיות קטנות. 

 

אפשר עוד?