כתיבת תוכן על מטבחים

המתכון לתוכן מעוצב

כתיבת תוכן על מטבחים

המתכון לתוכן מעוצב

סערה במטבח. שוק המטבחים בישראל עובר בשנים האחרונות טלטלות דרמטיות. מצד אחד הלקוחות מוכנים לקחת את המטבח שלהם ברצינות ומשקיעים בו את האנרגיות ותשומת הלב. מצד שני, הביקוש מוביל לעתים לירידה במחירים ומאבק אמיתי על כל בית או דירה. הנתונים מדברים בעד עצמם:

0
מחזור שוק המטבחים בישראל עוד על כ-3.5 מיליארד שקלים בשנה
% 0
הנגריות הפרטיות מחזיקות בכ-40% מהשוק
% 0
בשנים האחרונות חלה עלייה של כ-40% בחומרי הגלם למטבח
0
הישראלים מוציאים בשנה כ-36 מיליון שקלים על מטבחי חוץ

התחרות האדירה בין השחקנים השונים, גם הגדולים וגם הקטנים, יוצרת צורך בשיווק איכותי עם כתיבת תוכן על מטבחים שמייצרת תנועה איכותית. בחברת תוכן בוטיק, המספקת שירותים מצוינים של כתיבת תוכן וכתיבה שיווקית, אנחנו עובדים המון עם עסקים בתחום העיצוב. לרבות כמובן נגריות וחברות מטבחים. 

אנחנו משרתים את כולם. גם נגריה פרטית קטנה שעובדת בהיקפים סולידיים וגם חברות המייצרות מטבחים רבים בקווי ייצור המוניים. היכולת שלנו לספק מענה ללקוח בהתאם לגודלו היא זו שהופכת את תוכן בוטיק לשחקן מפתח בכל הנושא של כתיבה שיווקית אפקטיבית. הנה דוגמאות לכמה מהמותגים שעבדו/שעובדים איתנו בתחום עיצוב הפנים:

בזכות הניסיון שצברנו בחברת תוכן בוטיק במשך למעלה מ-15 שנה ומול כ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, אנחנו תמיד מגיעים סופר-מוכנים לפרויקט של כתיבת תוכן לנגריה או כתיבה שיווקית לחברות מטבחים. כתיבת תוכן על מטבחים מעץ מלא תוך הדגשת היתרונות של חומר הגלם מבחינת נראות ושימושיות? הגעתם למקום הנכון. תוכן שיווקי חכם על מטבחים איטלקיים או מטבחי חוץ משולבים? אין בעיה. 

כתיבת תוכן לנגריות וחברות מטבחים – איך עושים את זה נכון?

תהליך העבודה שלנו מבוסס על העיקרון הבא. מטבח הוא לא "מוצר זול" אלא להפך. זהו החלל החשוב ביותר בבית. לכל אורך הטקסט נדגיש היטב את הייחודיות והמקצועיות של הנגריה/המפעל. נייצר כתיבת תוכן לנגריה שתאפשר ללקוחות (למשפחות) לסמוך עליה. לתת בה אמון ולשאת גם בתשלום בתקציב ראוי. 

איך אנחנו עושים את זה? על בסיס עבודה מדויקת שנשענת על פגישות פרונטליות. אנחנו מגיעים לנגריה/למפעל, לומדים היטב על המקום והתפיסה שלנו, מכירים את קהלי היעד הטובים והרלבנטיים ביותר ומייצרים תוכן שיווקי בסטנדרטים בלתי מתפשרים. כתיבת תוכן על מטבחים שמי שקורא אותה רוצה להתקשר ולקבל פרטים נוספים. רוצים לדעת עוד? הנה כמה קווים שמנחים אותנו. 

מטבח הוא לא עוד חדר בבית. המטבח הישראלי עומד בלב הבית הישראלי ונחשב למקום המפגש מספר אחד בנכס. בין אם מדובר על כתיבת תוכן לנגריה שעושה מטבחים לבתים פרטיים ובין אם על כתיבה שיווקית לחברת מטבחים עם מפעל רחב ידיים. 

לכל אורך הטקסט חשוב לנו לייצר תוכן עם אלמנטים רגשיים. לתאר דרך המילים את החוויה שתפגוש את כל מי שייכנס למטבח לאחר שיושלם. החל מתיאור ארוחת הבוקר היומיומית של המשפחה ועד למקום שבו העובדים חשים בנוח ובנעימים. 

כתיבת תוכן על מטבחים צריכה להכיר בחומרי הגלם השונים שמאפיינים את הענף – עץ מלא, MDF, שיש, קוורץ, פרזול וכדומה. כך גם יש חומרי גלם שהם עולם ומלואו בפני עצמם כשהדוגמה הקלאסית היא ההבדל בין כתיבת תוכן למטבח מעץ אלון לבין כתיבה שיווקית על מטבח מצפצפה. 

בחברת תוכן בוטיק נספר בטקסטים על חומרי הגלם של הנגריה/המפעל תוך כדי יצירת כתיבת תוכן שמדגישה את היתרונות של כל חומר גלם. לדוגמה, "המטבח עשוי מעץ אלון צרפתי המעניק לו מראה אותנטי ששומר על עוצמתו לאורך עשרות שנים ויכול (עם הטיפול הנכון) להיות גם נצחי". 

כתיבת תוכן לנגריות וחברות מטבחים נעשית תוך היכרות עם קהלי היעד השונים והנושאים שמעניינים אותם. כך, למשל, כשאנחנו מתכנסים לטובת כתיבת תוכן על מטבח בבית פרטי נדבר הרבה על השימשויות היומיומית ומקומו של המטבח בהוויה המשפחתית. לעומת זאת, כשנכין תוכן שיווקי לאתר אינטרנט שעוסק במטבחי חוץ נדבר על הצמיחה של הענף, ההתפתחות שלו, האפשרויות השונות מבחינת תשתית (מים, גז, חשמל וכו') וחומרי הגלם המומלצים (לדוגמה, איפה להשתמש בנירוסטה ובאילו סוגי חזיתות רצוי לבחור). 

כתיבת תוכן לאתר של נגריה או חברת מטבחים פונה לקהל שנדרש ממנו להוציא סכום משמעותי. מטבחים, גם ברף הנמוך של המחיר, אינם נחשבים למוצר זול. כשאנחנו כבר הולכים על מטבחים סטנדרטיים ואפילו יוקרתיים, המחירים הולכים ומזנקים. 

מכיוון שהלקוחות שיקראו את הטקסטים שלנו צריכים לקבל החלטה לא קלה, חשוב לנו לתת להם תוכן ברמה הכי גבוהה שיש. אי לכך ובהתאם לזאת, כל כתיבת תוכן על מטבחים או לחברות מטבחים נעשית בתוכן בוטיק על בסיס פגישות פרונטליות. אין כאן קיצורי דרך. 

מקימים אתר אינטרנט או צריכים כתבה שיווקית על מטבחים/נגריות/חברות-מטבחים? התוכן מתוכנן לעלות "און-ליין"? חשוב מאד לשלב בתוך הטקסט גם ביטויי מפתח. לא רק ברמה של "איך בוחרים מטבח" אלא גם לתוך הניואנסים הקטנים – "מטבח כפרי", "מטבח מעץ מלא", "מטבח למשרד", "מטבח חוץ לא מקורה" וכדומה. ככל שיהיו לנו בתוכן יותר "ביטויי מפתח", כך החשיפה תהיה בהתאם. 

הקווים המנחים האלה הם כמובן רק "מעט המחזיק את המרובה". כתיבת תוכן לנגריות וחברות מטבחים דורשת דיוק עד לפרטים הקטנים. במקרים רבים התוכן מתחלק גם לתכנים שמיועדים לקהל פרטי (משפחות), חברות מסחריות (מטבחים למשרדים) ובעלי מקצוע (מעצב פנים ואדריכלים שהנגריה או החברה רוצות לפנות אליהם). מיותר לציין שהטקסטים בכל העמודים האלה הם שונים וכך גם הכתיבה השיווקית שלהם. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו גם מייצרים תוכן שיווקי לתיאור מטבחים או אלמנטים במטבח. התיאורים כוללים גם את הסוגיות העיצוביות, גם את האלמנטים הרגשיים וגם את הקווים הטכניים. לדוגמה: 

"בחברת X אנחנו מייצרים מטבחים כפריים מעץ מלא בעבודת יד ובטכניקות שמשלבות נגרות מסורתית עם קווי יצור חדשניים בשיא הטכנטולוגיה. נעשה הכל שהמטבח שלכם יהיה החלל הכי יפה ומרגש בבית. מקום מעצים ומנחם כאחד. הנגרים הראשיים שלנו ילוו אתכם שלב-אחר-שלב ולא פחות חשוב מכך – ניתן טיפים ועצות שיעזרו לשדרג את החוויה ואת המוצר הסופי". 

שימו לב כמה אלמנטים שיווקיים ואיכותיים הצלחנו להכניס בטקסט הקצר הזה. הוא אמנם מתפרש רק על קצת יותר מ-100 מילים אבל יש בו הכל:

  • תיאור השירות – "מייצרים מטבחים כפריים מעץ מלא", "נגרים הראשיים ילוו אתכם".
  • רגש ביחד עם מקצועיות – "נגרות מסורתית" + "עבודת יד" + "קווי ייצור חדשניים". 
  • מדברים על התוצאה הסופית – "יהיה הכי יפה ומרגש", "מעצים ומנחם". 
  • משהו מיוחד עלינו – "טיפים ועצות".

השורה התחתונה ברורה. כתיבת תוכן לחברות מטבחים ונגריות, כשהיא נעשית תוך מתן תשומת לב לכל מילה ומילה, יכולה להפוך בהחלט למנוע שיווקי אפקטיבי. טקסטים שהופכים גולשים לפניות ופניות שהופכות לעסקאות. כן, ממש ככה. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? זה קל. צרו עמנו קשר ונשלח לכם במקום דוגמאות כתיבה קונקרטיות בתחום העיצוב בכלל והמטבחים בפרט. דוגמאות הכתיבה הללו ידברו בעד עצמן ומכאן אפשר פשוט להתקדם. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

חברת תוכן בוטיק היא החברה האיכותית ביותר בישראל ביצירת תוכן שיווקי מעולה. תהליך העבודה המוקפד שלנו שמבוסס על פגישות פרונטליות וההיכרות רבת השנים עם עולמות העיצוב, הופכים את הדרך עצמה לחוויה. אל תתפשרו על פחות מהסטנדרט של תוכן בוטיק. בדיוק כשם שללקוחות שלכם מגיע הטוב ביותר, כך גם לכם. 

אפשר עוד?