כתיבה שיווקית לפמילי אופיס

משקיעים עם תוכן איכותי

כתיבת תוכן לפמילי אופיס

משקיעים עם תוכן איכותי

ענף התכנון הפיננסי עובר לא מעט מהפכות לאחרונה ואחת מהן בא לידי ביטוי בפריחתם של משרדי "פמילי אופיס". חברות תכנון פיננסי המורכבות לרוב מיוצאי חברות ביטוח, בתי השקעות או פורומים שונים של תכנון פיננסי. 

לאור התחרות הגדולה בענף שרק הולכת ומתגברת, קיים ביקוש גדול גם לשירותי כתיבה שיווקית לפמילי אופיס. כלומר, צורך הולך וגובר בכתיבת תוכן פיננסי בסטנדרטים גבוהים שגם תסביר על השירות ללקוחות (שרובם אינם תמיד בקיאים בו) וגם תבדל את המשרד הספציפי מכל השחקנים האחרים בשוק. 

בחברת תוכן בוטיק, המספקת שירותי כתיבה שיווקית ברמה גבוהה, צברנו קילומטרז' עצום בכתיבת תוכן פיננסי. הנה כמה דוגמאות של מותגים שעבדו/שעובדים איתנו:

ההצלחה שלנו בחברת תוכן בוטיק מבוססת על בראש ובראשונה על ניסיון עתיר שנים בכתיבת תוכן פיננסי. אנחנו עובדים עם כולם. גם עם מתכנן פיננסי צעיר בתחילת דרכו שרק יצא לעצמאות וגם עם מחלקות הפרמיום המובילות של בתי ההשקעות המובילים בישראל. 

יתרה מזו, למרות הבקיאות שלנו בחומר אנחנו נפגשים עם כל לקוח (כן, פגישה פרונטלית). אנחנו מאמינים שבכל הנוגע ליצירת כתיבה שיווקית לפמילי אופיס, אי אפשר להתפשר ולעגל פינות. אנחנו רוצים להכיר את הלקוח לעומק בכדי שנוכל לייצר בעבורו תוכן שבאמת מבדל אותו ומייחד אותו. לא עוד תכנים גנריים אלא טקסטים מדויקים עם תשואה. 

כתיבה שיווקית לפמילי אופיס - לדעת להסביר את הערך ללקוח

כתיבה שיווקית לפמילי אופיס שונה במהותה מכתיבת תוכן פיננסי אחר (כמו לדוגמה טקסט לייעוץ משכנתאות או תוכן על השקעה בנדל"ן בחו"ל). מדובר בחברות שמציעות ארגז כלים עם מספר שירותים שונים ולקוחות שלא תמיד מודעים לערך האמיתי שהשירות יספק להם. אחד האתגרים הגדולים שלנו בכל כתיבה שיווקית לפמילי אופיס הוא בדרך שבה אנחנו גם שומרים על מקצועיות אך גם מפשטים את הערך שיהיה ברור ונהיר.

איך כותבים נכון למשרדי פמילי אופיס? בראש ובראשונה מדגישים את הניסיון העשיר של המשרד או החברה. כך גם אפשר לשלב אלמנטים שונים שמשדרגים את התוכן. למשל:

  • הניסיון הוא שלכם ולא של המשרד – פתחתם משרד פמילי אופיס חדש אבל יש לכם ניסיון של 15 שנה ממקומות אחרים? אל תציגו באודות את העסק כמו "משרד שנפתח בשנת 2023" אלא כמשרד פמילי אופיס "עם ניסיון של כ-15 שנה". המשרד אמנם חדש אבל הניסיון לא וחשוב להדגיש זאת. 
  • התמחות בסקטורים מסוימים – יש לכם התמחות בסקטור מסוים? הבליטו את זה במידה. במידה שיש לכם ניסיון עם סקטור ספציפי (לדוגמה, רופאים, מנכ"לים, היי-טקיסטים, תושבים חוזרים וכדומה), הדגישו זאת אך בחוכמה. מצד אחד תוכלו לייצר סוג של בידול עם התמחות בשירות לסקטורים מסוימים אך מצד שני אתם לא רוצים "לסגור את הדלת" כלפי סקטורים אחרים. דרושה כאן יצירתיות. 
  • ספרו על השירותים שלכם – הדגישו את השירותים שלכם ותנו להם ביטוי אמיתי. לא מספיק להגיד "הורשה בין דורית" או "השקעות אלטרנטיביות". רצוי גם להסביר פנימה מה אומר כל שירות ושירות. נסו להתכתב עם הנושאים שמציקים יותר מכל ללקוחות שלכם. לדוגמה, איך לאזן בין איכות החיים ורמת החיים המצופות בפרישה לבין הרצון לעזור לילדים בהווה ולאחר אחרית ימים. 
  • חפשו נקודות חוזקה – יש לכם תואר כלכלי? ציינו זאת גם אם זה היה מזמן. כותבים לפעמים מאמרים פיננסים באינטרנט ובמקומות אחרים? ספרו ב"אודות" שאתם פעילים בפלטפורמות תקשורתיות ומפרסמים תכנים מקצועיים פרי עטכם. הקמתם עסק או הייתם חלק מעסק משפחתי? הציגו עצמכם בתור אנשי עסקים. המסר ברור. ישנן המון נקודות שיכולות "לשחק לטובתכם" אם תדעו לכתוב אותן נכון. 
  • הקימו אתר עם בלוג והציפו אותו בתוכן – אם אתם צריכים כתיבה שיווקית לפמילי אופיס בעת הקמת אתר אינטרנט כדאי מאד "להציף" את האתר שלכם במאמרים בבלוג. הפוסטים האפקטיביים ביותר הם אלה שמספקים מידע מקצועי קונרקטי ונקודתי. לדוגמה, אפשר לכתוב מאמר על "תכנון פיננסי" אבל הרבה יותר אפקטיבי לכתוב כמה מאמרים שמדברים על תכנון פיננסי לקהלי יעד שונים: "תכנון פיננסי לגיל השלישי" (עם התמקדות רלבנטית), "תכנון פיננסי למשפחה" (בסגנון אחר) וכדומה. נכון, יהיו הרבה קווי דמיון בין התכנים ולעתים הם ממש יעסקו באותם הדברים, אך מצד שני תוכלו למקד אותם לקוראים המיועדים. 
  • הכינו ברושור איכותי, הפיקו פולדר מקצועי – משרדי פמילי אופיס נפגשים עם לקוחותיהם ומבקשים מהם לנהל את כספם ולעתים אף מעבר לכך. אתם חייבים להפיק לעצמכם ברושור איכותי או פולדר מעוצב. חשוב שהוא יהיה קצר, ממוקד ויוקרתי. שימו לב שהתוכן באתר או בכתבה מקצועית לא יכול תמיד להתאים לפורמט של הפולדר שמנוסח קצת אחרת לפעמים. 

הדוגמאות שנתנו כאן הם כמובן רק מעט המחזיק את המרובה. כתיבה שיווקית בתחום הפיננסים, ובפרט כתיבת תוכן לפמילי אופיס, דורשת מומחיות רבה. בחברת תוכן בוטיק אנחנו מתמחים בכך ומציעים לכם את השירות הטוב ביותר בתחום. 

איך זה עובד? פשוט מאד. בשלב ראשון נציג לכם דוגמאות של כתיבה שיווקית בתחום הפיננסים ובפרט דוגמאות לטקסטים של משרדי פמילי אופיס שעבדו/שעובדים איתנו. לאחר שתתרשמו מדוגמאות הכתיבה, נגדיר את עבודת התוכן ונצא לדרך. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

תהליך הכתיבה מבוסס כאמור על פגישות פרונטליות לצד מחקר אינטרנטי ובדיקת מתחרים. כמובן שאנחנו גם מתייחסים לפלטפורמה הרלבנטית. לדוגמה, שפה סופר-מקצועית למגזין כלכלי ושילוב ביטויי מפתח לפי האלגוריתם של גוגל בטקסט שמיועד לאתר אינטרנט. 

בקיצור, אל תתפשרו על פחות. צרו עמנו קשר עוד היום ונייצר לכם תכנים מעולים, מדויקים, מהודקים ומוקפדים. תוכן שתוכלו להתגאות בו. 

אפשר עוד?