כתיבת תוכן לרופאי שיניים

כתיבה שיווקית דנטלית

כתיבת תוכן לרופאי שיניים

כתיבה שיווקית דנטלית

כתיבת תוכן לרופאי שיניים או כתיבה שיווקית למרפאות שיניים הן לא עניין של מה בכך. נהפוך הוא. מדובר באחד התחומים התחרותיים והמבוקשים ביותר מבחינת כתיבה שיווקית ותוכן איכותי. בחברת תוכן בוטיק, המתמחה מזה כ-15 שנה ביצירת תוכן רפואי אפקטיבי (ושיווקי), אנו עומדים לצדכם. 

הניסיון הרב שצברנו מול רופאי שיניים רבים מאפשר לנו לדייק את המסרים הנכונים לפציינט ולהניע אותו לפעולה. להלן מספר דוגמאות ללקוחות בתחום הרפואי שעבדו/שעובדים עמנו:

כתיבה שיווקית לרופאי שיניים חייבת לדעת לנתב כל אחד ואחד מהתכנים לפציינט הרלבנטי. לדוגמה, כתיבת תוכן לרופא שיניים שמתמחה בטיפולי ילדים תעשה בשפה רכה ותדבר בעיקר "ללב" של ההורים המודאגים. כתיבה שיווקית למרפאת שיניים של מומחה לשתלים דנטליים, המכוונת את הטקסטים בעיקר לקהל בוגר יותר, תהיה מנוסחת בשפה מקצועית ותשדר את "השקט הנפשי" שהפציינט מחפש מתוך הדגשת ניסיון והקפדה על אלמנטים של "נוחות הטיפול". 

השורה התחתונה כאן ברורה. כתיבת תוכן רפואי לרופאי שיניים חייבת להיעשות על ידי גורם מקצועי ואיכותי. כותב תוכן שיודע לבור את המוץ מן התבן ולדייק את הטקסטים בכל טיפול וטיפול. הדברים נאמרים ביתר שאת לאור התחרות הגדולה בענף שבאה לידי ביטוי, למשל, במספרים הבאים:

0
בישראל למעלה מ-8,000 רופאי שיניים פעילים
% 0
כ-68% מהישראלים לא מבדילים בין רופא רגיל למומחה
% 0
90% מההוצאה על טיפולי שיניים בישראל היא הוצאה פרטית
0
בישראל יש כ-80 רופאי שיניים על כל 100,000 תושבים

הנתונים האלה הם רק קצה הקרחון והמסר שעולה מהם הוא אחד – כתיבה שיווקית לרופאי שיניים חייבת ליצר בידול. בתוך ענף כל-כך תחרותי, כשהגולשים (הפציינטים הפוטנציאליים) מזנקים מאתר אחד לשני בלי יותר מדי סנטימנטים, אתם צריכים כתיבה שיווקית שמייצרת רושם

כתיבה שיווקית אפקטיבית, מקצועית, איכותית ומניעה לפעולה. התוכן באתר שלכם צריך מצד אחד לשדר מקצועיות בסטנדרטים בלתי מתפשרים ובד בבד להעביר מסרים שמייצרים תחושה של נוחות והדגשת בידול. הייחודיות של המרפאה יכולה לבוא לידי ביטוי בצורות שונות, למשל:

  • וותק רב (הכי הרבה שאתם יכולים להתגאות בו). 
  • מומחיות ספציפית. 
  • רזומה בבתי חולים (בהווה ובעבר). 
  • פרסום מאמרים מקצועיים (כולל מאמרים שעולים אצלכם באתר). 
  •  מכשור חדשני. 
  • הקפדה אנושית ואישית על נוחות המטופל
  • פתרונות יצירתיים גם למצבים דנטליים מורכבים. 
  • מתן מענה גם למטופליים הסובלים מחרדה דנטלית (לאו דווקא על ידי "הרדמה כללית"). 
  • וכדומה.

בחברת תוכן בוטיק, אשר מאחוריה קילומטרז' לא קטן של רופאי שיניים ומרפאות שיניים, אנחנו מבצעים את הכתיבה באופן השיווקי והאינטליגנטי ביותר. כך גם אנחנו מקפידים על קלה כחמורה ברמת התוכן מבחינה מקצועית. 

אנחנו נמצאים בעיצומה של "מהפכת המידע" ואין כמעט פציינט שמגיע למרפאת שיניים מבלי לעבור על תוכן מקדים ברשת. מה המשמעות של הבעיה שממנה הוא סובל? האם הפתרון שהוצע לו הוא הנכון ביותר? איך הולך להתבצע הטיפול בפועל? כמה טיפולים יידרשו להשלמתו? והרשימה נמשכת. 

מכיוון שהפציינטים שלכם מסתמכים על התוכן, כתיבה שיווקית למרפאות שיניים צריכה להיות לעילא ולעילא. אנחנו כותבים את התוכן באופן עצמאי אך מאמתים ומאשרים אותו מול הגורמים הרפואיים מטעמכם. כך גם אנחנו מקפידים תמיד להיות "מסויגים" במידה. תמיד לשמור "פתח" למקרים קיצוניים ובלתי צפויים. 

כתיבה שיווקית למרפאות שיניים עם תוכן בוטיק, איך זה עובד?

תוכן בוטיק היא בעלת ניסיון רב ביותר ביצירת תכנים רפואיים איכותיים ומצוינים. הכתיבה נעשית הן על ידי הכותבים שלנו והן – במידת הצורך – חיזוק מצד סטודנטים מצטיינים לרפואה (שנה ד' ומעלה בלבד). אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן רפואי מכל סוג ולכל מטרה לרבות אתרי אינטרנט, פולדרים שיווקיים, קטלוגים, מצגות עסקיות, כתבות לפרסום, מאמרים מקצועיים, סרטונים, ניוזלטר, פוסטים לרשתות חברתיות ועוד. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? פשוט מאד. צרו עמנו קשר ותקבלו מיד דוגמאות כתיבה קונקרטיות של תכנים רפואיים מהעולם הדנטלי. הדוגמאות האיכותיות שלנו ידברו בעד עצמן. תהליך הכתיבה מתנהל באופן הבא:

  • אפיון העבודה – מהו התוכן שאתם זקוקים לו. 
  • דוגמאות כתיבה – שליחת דוגמאת כתיבה להתרשמות. 
  • אישור הצעת מחיר בתפירה אישית. 
  • כתיבה על בסיס פגישות פרונטליות
  • הגשת התוכן לשביעות רצונכם המלאה. 

אפשר עוד?