כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין

מקצועיות והנעה לפעולה

כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין

מקצועיות והנעה לפעולה

עריכת הדין היא ענף תחרותי לא רק ביחס (הידוע) בין מספר עורכי הדין לאזרחים אלא גם ברמת החשיפה ברשת. עורכי דין מציפים את המרחב המקוון בתכנים שמופיעים באתרי אינטרנט, כתבות, מאמרים מקצועיים, עמודים ברשתות חברתיות, ניוזלטרים ועוד. 

כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין הינה אתגר לא פשוט שחייבים לדעת לעשות אותו נכון. לא עוד תכנים גנריים וסטנדרטיים אלא תוכן מעולה שגם משדר מקצועיות לעילא ועילא וגם נוגע בנקודות הרגישות של הלקוחות. 

כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין היא אחד מהשירותים המרכזיים שלנו בחברת תוכן בוטיק העובדת עבורכם מזה כ-15 שנה. החברה הוקמה על ידי שחר דניאלי, לשעבר עורך התוכן הראשי של אחד מאתרי האינטרנט הגדולים בישראל בתחום המשפט. 

אנחנו עובדים עם משרדי עורכי דין בכל תחום ובכל סדר גודל. החל מעורכת דין צעירה שסיימה התמחות ויוצאת לדרך עצמאית ועד למשרדי עורכי הדין המובילים והיוקרתיים ביותר בישראל. הכתיבה נעשית תמיד על בסיס הפסיקה והחוק בלבד, ללא שכתובים מאתרי אינטרנט של מתחרים ותוך היכרות מעמיקה עם הניואנסים הקטנים ביותר של כל תחום משפטי. אנחנו גם מגישים את התוכן עם הפניות למקורות בכדי שתדעו שאתם בידיים טובות. 

כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין, איך עושים את זה נכון?

בכל פרויקט של כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין עלינו להקפיד על מספר כללים מרכזיים. זאת בכדי לייצר מלל אפקטיבי שלא רק מספק מידע לגולש אלא יוצר את המעורבות הדרושה להשארת פרטים או פנייה מיידית. הנה כמה מהפרמטרים הבולטים שלנו בחברת תוכן בוטיק:

  • מסתמכים על החוק והפסיקה בלבד – אנחנו רוצים שהתוכן יהיה איכותי ומקצועי ללא כחל ושרק. בלי עיגולי פינות ובלי אותיות קטנות. אי לכך אנחנו כותבים תוכן שיווקי לעורכי דין תוך התבססות על מקורות מוסמכים בלבד כגון החוק, הפסיקה, מאמרים אקדמיים וכו'. לעולם לא נשכתב תוכן של מישהו אחר מהסיבה הפשוטה שאנחנו לא סומכים על אף אחד מלבד עצמנו. 
  • מכוונים לסיבה שמאפיינת את הלקוחות – כל תחום בעריכת דין פונה ללקוחות עם צרכים שונים. נפגעי גוף פונים לנזיקיסיטים בכדי לקבל פיצויים ומתגרשים רוצים להתקדם לשלב הבא בחייהם בעזרת עורך דין המתמחה בדיני משפחה. כשמדובר על נזקי גוף עלינו להבין את החששות המרכזיים של הלקוח כמו התמודדות עם חברת ביטוח, יכולת להוכיח חבות (וכפועל יוצא מכך פיצויים), יכולת להשיג פיצויים הולמים (באמת), תשובות לתקופת הביניים שעד לקבלת הפיצויים כאשר הפציעה ריסקה את היכולת לנהל חיים סדירים וכדומה. כשאנחנו מייצרים כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין בתחום הנזיקין, כל טקסט וטקסט יוצאת מתוך הבנה של ההיבטים הללו. 
  • מספקים דוגמאות קונקרטיות – אחת הדרכים הטובות ביותר "לחזק" כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין היא באמצעות דוגמאות קונקרטיות. למשל, בכתיבה שיווקית של אתר אינטרנט העוסק בדיני תעבורה, נוכל להיעזר בדוגמאות רבות של זיכויים או עונשים מופחתים בכדי לצקת את התקווה אצל הלקוח. למשל, בתוכן שמדבר על "נהיגה בשכרות" נאסוף פסקי דין שבהם הנאשם זוכה או עונשו הומתק למרות ענישת המינימום. כלומר, גם נסביר מהי עבירת הנהיגה בשכרות וגם ניתן דוגמאות שיאפשרו ללקוח להבין שיש אור בקצה המנהרה. 
  • מדגישים את היתרונות הספציפיים של המשרד – בישראל יש כ-60,000 עורכי דין ולכל אחד ואחד מהם יש יתרונות יחסיים שהוא צריך להדגיש בתוכן בכדי להתבלט. למשל, עורך דין פלילי אחד פתח את המשרד לאחר עשרות שנות שירות במשטרה ועורך דין פלילי אחר הינו בעל תואר שני בקרימנולוגיה עם התמחות בעבירות נוער. לעתים, גם נושאים שנראים לכאורה שוליים יכולים להפוך למסר שיווקי שמבדל את עורך הדין ממתחריו. החוכמה היא לזהות אותם ולהציג זאת בטקסט בתחכום אלגנטי. 
  • כתיבת תוכן על בסיס נושאים ספציפיים – עריכת דין היא תחום תחרותי וכך גם כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין. הרשת מוצפת בטקסטים משפטיים ומשרדי עורכי דין משקיעים סכומי עתק בהפקת תוכן. אחת הטכניקות היעילות ביותר לייצר חשיפה גם באתרי אינטרנט קטנים וחדשים היא באמצעות "מאמרי זנב ארוך" (ראו הרחבה כאן). מדובר על מאמרים שנוגעים בנושאים מאד ממוקדים שמעט מאד אנשים מחפשים אותם אבל אלא שכן מגיעים צריכים שירות ממוקד ברמה של כאן ועכשיו. דוגמה: במקום להשקיע אין ספור תכנים באתר בנושא כללי כמו "פטור ממס רכישה" אפשר לכתוב טקסט ממוקד יותר על "פטור ממס רכישה לנכה דירה שנייה". מדובר אמנם בקבוצה יחסית קטנה אבל כשמישהו יחפש את השירות הזה ויגיע לתוכן איכותי שמדבר בדיוק אליו, הסיכוי שהוא גם יפנה לעורך הדין גדל בהתאמה. 
  • תכנים "על-זמניים" – אחת הטעויות הנפוצות שאנחנו פוגשים באינטרנט לגבי כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין היא ביצירת טקסטים שלא עומדים במבחן הזמן. למשל, דמיינו לעצמכם שאתם קוראים מאמר שיש בו משפט כמו "החוק ייכנס לתוקפו בינואר 2016". היות שאנחנו כבר ב-2023, ברור לכם שהתוכן הוא ישן ובאינטרנט מדובר בנצח. אפילו פער של שנה בלבד יכול לגרום לקורא לצאת ולחפש תשובות במקום אחר. על כן, חשוב מאד לכתוב תוכן שיהיה "על-זמני" ושיעסוק יותר בתהליכים ולא בתאריכים. 
  • מספקים מידע אבל מעט מעל גובה העיניים – בדיוק כמו בתוכן רפואי, גם תוכן משפטי הוא מהפופולריים ביותר ברשת. אנשים שמתמודדים עם סוגיה משפטית לא פונים היום מיד לעורך דין ובד"כ הם מנסים קודם כל לקרוא עליה בעצמם. בחברת תוכן בוטיק אנחנו מאמינים כי כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין צריכה להיות ברמה של "ס"מ מעל גובה העיניים". מצד אחד ניתן את המידע ונספק דוגמאות שיתנו תקווה, ומצד שני נגרום לקורא להבין שהוא לא יכול לפעול בעצמו ושכל מה שהוא יעשה מעתה והלאה מבלי להתייעץ עם עורך דין עלול לסבך אותו ולגרום לנזק. כלומר, זו הבעיה שלך, ועכשיו כדאי לך מהר לפנות לייעוץ. 

הכללים שנתנו כאן הם כמובן רק מעט המחזיק את המרובה. כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין היא אמנות שצריך לתת רק לידיים מקצועיות וברמה גבוהה. התוכן שאתם חתומים עליו מייצג אתכם מול לקוחות וקולוגות ואין כאן מקום לפספוסים. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? צרו עמנו קשר ונשלח לכם דוגמאות כתיבה קונקרטיות מהתחום המשפטי שבו אתם עוסקים. מכיוון שיש לנו קילומטרז' של מאות עורכי דין שעבדו איתנו, אין כמעט תחום בעולם המשפטי שלא עסקנו בו, כתבנו עליו ושיווקנו. לאחר שתתרשמו מהדוגמאות שנעביר לכם, נוכל לקבוע פגישה, לתכנן את הטקסטים הדרושים ולצאת לדרך. 

אפשר עוד?