כתיבת תוכן לחברות מחשוב ענן

תוכן מקצועי ברמה גבוהה

כתיבת תוכן למחשוב ענן

כתיבה שיווקית טכנולוגית

איך מתארים סביבת עבודה בענן? איך מייצרים כתיבה שיווקית על אנטי-וירוס או טלפוניה? איך מעבירים מסר מכירתי אפקטיבי בנושא MDM או מכירת שרתים? תוכן בוטיק מזמינה אתכם לקבל שירותי כתיבת תוכן סופר-איכותיים בנושאי מחשוב בכלל ומחשוב ענן בפרט. 

ענן פרטי, ענן ציבורי, SaaS (תוכנה כשירות), IaaS (תשתית כשירות), PaaS (פלטפורמה כשירות) וכו'. המושגים האלה הם סינית עבור הלקוחות של חברות מחשוב הענן והתפקיד שלנו הוא לתרגם אותם. להסביר, לפרט, לדייק ולהניע לפעולה. 

הכתיבה מתייחסת גם לכך שמדובר בענף תחרותי וצומח המציע מגוון רחב של הזדמנויות ועדכנות טכנולוגית. בעולם של אחרי הקורונה, שהגדיר מחדש את העבודה ההיברידית, תחום מחשוב הענן צובר תאוצה והנה כמה מספרים שמדברים בעד עצמם:

 

0
שוק מחשוב הענן אמור לצמוח ל-927 מיליארד דולרים (!) עד 2026
% 0
קצב צמיחה שנתי של כ-16% (CAGR)
0
30 חוות שרתים נבנות בישראל בימים אלו
% 0
מכרז נימבוס הגדיל בכ-250% את הביקוש לשירותי מחשוב ענן מקומיים

אנחנו כותבים תכנים מדויקים שלוקחים גם נושאים מורכבים ומנגישים אותם לקהל הרחב. במילים פשוטות (תרתי משמע), תוכן בוטיק יודעת להסביר על היתרונות הרבים שגלומים בהתקדמות לשולחן עבודה בענן מבלי "לעייף" או "לבלבל" את הקורא. כך גם אנחנו מייצרים תוכן שמדבר בשפה הנכונה לאנשי מקצוע שיודעים מה הם רוצים ורק מחפשים את הספק המתאים.

מי אנחנו? תוכן בוטיק היא חברה לשירותי כתיבה שיווקית בעלת ניסיון של כ-15 שנה ורזומה שמשתרע על פני כ-600 לקוחות ישירים ועקיפים. בתחום של מחשוב ענן, שמצד אחד משלב אין ספור מושגים מקצועיים ומצד שני פונה לעסקים קטנים ובינוניים שלא בקיאים בחומר, המשימה היא מורכבת ביותר. 

אי לכך ובהתאם לזאת, אנחנו מבצעים את הכתיבה רק על בסיס פגישות פרונטליות. בד"כ אפילו על ימי כתיבה מרוכזים ישירות ממשרדי החברה שמספקת את שירותי המחשוב.

תהליך העבודה הייחודי שלנו מניב הצלחות מרשימות ומביא לכדי יצירת תוכן שיווקי איכותי, מקצועי, יצירתי, חדשני ומניע לפעולה. התכנים נכתבים תחת שיקול דעת ותוך אפיון ספציפי של הלקוחות אל מול השירות. לדוגמה, כתיבת תוכן בנושא "מחשוב ענן" תיעשה ברמה כללית שפונה לקהל רחב ואילו כתיבה שיווקית למכירת שרתים תהיה הרבה יותר ממוקדת ברמת החומרה הספציפית ומפרטים טכניים.

כתיבת תוכן לשירות שאיננו "בנאלי"

מחשוב ענן מגלם בחובו אין ספור יתרונות לעסק תחת הכותרת החשובה של "רציפות עסקית". כך גם מדובר בסל פתרונות בנושאי יעילות, תקשורת, אבטחת מידע, סייבר וכדומה. עם זאת, רבים מהעסקים בישראל עדיין לא הפנימו לגמרי את המעלות הרבות שגלומות בשירות הנ"ל. 

כתיבת תוכן לאתר אינטרנט של חברת מחשוב ענן דורש מאיתנו לפזר ערפל ולהסביר לעתים את הדברים מא' ועד ת'. לא מדובר כאן על אתר אינטרנט של מתווך נדל"ן או בית ספר ללימודי נהיגה, שמציעים מוצר שכולנו מכירים. בחברת תוכן בוטיק, המודעת לאתגר הזה, אנחנו משקיעים משאבים אדירים בכדי להגיע לתכנים מושלמים. 

איך אנחנו עושים את זה? יש לנו את השיטות שלנו. אחת מהן היא לתאר את השירות עם הסבר את היתרונות בפועל ברמת היום-יום. לדוגמה, בעמוד טקסט שעוסק בסביבת עבודה בענן נציין יתרונות שקל להבין כמו אפשרות לעבוד מהבית מכל מקום ובכל זמן, כלי מצוין לעבודה היברידית (בעולם פוסט-קורונה), יכולת לחסום מידע בלחיצת כפתור בעת עזיבת עובד וכדומה.

לעתים קרובות נתבל את התוכן עם דוגמאות קונקרטיות שמבוססות (או לא מבוססות) על לקוחות אמיתיים. לדוגמה, כשאנחנו מייצרים תוכן שיווקי לאתר אינטרנט של חברת מחשוב ענן בנושא של אנטי-וירוס נוכל לספר על "חברה X שבזכות תוכנת האנטי-וירוס שהותקנה אצלה על ידינו היא הצליחה להתמודד בקלות עם אירוע כופר מבלי לרוץ ולרכוש ביטקוין בסכומי עתק".

תהליך העבודה שלנו

תהליך העבודה של תוכן בוטיק בכל פרויקט של כתיבת תוכן, ובפרט בפרויקטים של כתיבת תוכן בנושאים מקצועיים ומורכבים, נעשה כאמור על בסיס פגישות פרונטליות. על פי רוב, אלה הם השלבים המרכזיים בדרך לתוכן שלכם:

  • אפיון – נבדוק בדיוק (אבל בדיוק) מה אתם צריכים מבחינת תוכן שיווקי למחשוב ענן. נגדיר את השירותים המרכזיים וניתן להם את הכותרות. 
  • דוגמאות כתיבה + הצעת מחיר – אישור הצעת מחיר על בסיס האפיון ובהתאם להצגת דוגמאות כתיבה קונקרטיות. 
  • כתיבה בימים מרוכזים – כתיבת תוכן בימים מרוכזים ממשרדי החברה שלכם. כולל פגישות פרונטליות לגבי כל עמוד וכל שירות. 
  • הגשת התוכן לשביעות רצונכם המלאה – בלי אותיות קטנות. 
0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?