כתיבת תוכן לחנות בגדים

כתיבה שיווקית בסטייל

כתיבת תוכן לחנות בגדים

כתיבה שיווקית בסטייל

חנות בגדים באינטרנט היא כבר מזמן לא טרנד אלא הזרם המרכזי. יותר ויותר לקוחות מעדיפים את הרכישה ברשת והימים שבהם העברנו שעות (על שעות) בתאי מדידה הולכים ונגמרים. מותגים ענקיים עוברים לרשת, אחרים פועלים רק באינטרנט וגם חנויות בגדים קטנות מבינות שהן חייבות נוכחות ווירטואלית. הקורונה רק האיצה את המהפכה והנתונים מדברים בעד עצמם. 

% 0
הקורונה הקפיצה את המכירות באינטרנט ב-27.5%
% 0
עד שנת 2025 כ-25% מהרכישות באינטרנט יהיו של אופנה
% 0
שיעור המכירות און-ליין גדל בכ-18% בכל שנה
% 0
93% מהישראלים קונים און-ליין

המסר ברור. הקמת חנות בגדים באינטרנט לעוסקים בענף היא כבר חובה ולא זכות. כפועל יוצא מכך, חשוב מאד להקפיד על התוכן שאתם מעלים באתר. כתיבת תוכן לחנות בגדים איננה דומה לכתיבה שיווקית לאתרים תדמיתיים או חנויות למוצרי חשמל. הטקסטים צריכים לשלב בין פרמטרים רבים כגון גילאי קהל היעד, טרנדים, אופנה, גזרות, בדים, סיילים ועוד. כתיבה שיווקית לחנות בגדים חייבת להיות עדכנית, מוקפדת ומניעה לפעולה. 

בחברת תוכן בוטיק נשמח לעמוד לשירותכם. לא רק נשאל "אפשר לעזור?" ולא רק נמצא לכם את המידה הנכונה. הכותבות הנפלאות שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך. תיאורי מוצרים, תיאורי קטגוריות, מדריכים, מאמרים אופנתיים, שאלות ותשובות, ניוזלטרים, קופירייטינג למבצעים ועוד. עם יותר מ-15 שנות ניסיון ולמעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים. חנות הבגדים שלכם תהיה בידיים הנכונות. 

כתיבת תוכן לחנות בגדים, המלל שמלווה את התמונות

בחירת בגד לא תעשה כמובן בזכות מילים יפות. הטקסטים בחנות הבגדים נועדו בסופו של היום ללוות את התמונות ולתת להן את הערך המוסף. הלקוח או הלקוחה שמגיעים לחנות שלכם באינטרנט צריכים לקבל שירות מלא, ממש כאילו הם מבקרים אצלכם פיסית (במידה שיש לכם חנות פיסית). המטרה המרכזית בכל כתיבת תוכן לחנות בגדים היא להחליף את המוכר/ת בחנות. לתת ללקוח/ללקוחה את האקסטרה. איך זה עובד? הנה דוגמה. 

כותרת אלמנט

"לאירוע או סתם לצהריים עם חברות בבית קפה. שמלת מיני שחורה שאת פשוט חייבת (אבל חייבת) בארון. שילוב מדהים של רשת וכיווצים שיקיים עם גזרה מחמיאה שתמשוך מחמאות ולא תשאיר אף אחד אדיש. רוכסן נסתר מאחור וכתפיות עדינות שנותנות תחושה של חופש וסטייל". שימו לב איך התיאור יוצר הרגשה נהדרת אבל גם מוסיף פרטים "טכניים" בעדינות (סוג הבד, גזרה, רוכסן וכו').

כשאתם מייצרים כתיבת תוכן לחנות בגדים שמתפקדת כמו "מוכרת" בחנות פיסית, אתם נותנים ללקוחה/ללקוח את החוויה השלמה. תוכן איכותי ומדויק, באורך המתאים ובסגנון המתאים, יכול להפוך את האתר שלכם להצלחה מסחררת. 

איך עושים את זה נכון? אין כאן קיצורי דרך. כותבת התוכן שתוצמד לפרויקט צריכה לעבור איתכם פריט אחר פריט. כל שמלה, כל גופיה, כל מכנס וכל חצאית. במידה שיש לכם חנויות פיסיות אז הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא על ידי סדרה של ביקורים בחנות לפני כל עונה ומעבר על הפריטים. אם אין חנות פיסית אבל יש מלאי, הפגישה יכולה להיעשות במקום שבו נמצאים הבגדים. כמובן שיש גם מקרים חריגים כמו כתיבה שיווקית לחנות בגדים שעובדת בטכניקות אחרות (כמו דרופשינג עם מותגים אחרים) ואז התיאור ייעשה לפי חומר אינטרנטי וויזואלי וטקסטואלי. 

חנות אחת, לקוחות שונים

כתיבת תוכן לחנויות בגדים יוצאת מתוך הנחה שקטגוריות שונות פונות לקהלים שונים. הדוגמה הקלאסית לכך היא כמובן מצב שבו יש גם מחלקת נשים שמדברת בשפה אחת וגם מחלקת גברים שמדברת בשפה אחרת לחלוטין (נשים מנוגה וגברים ממאדים). כך גם יכול בהחלט להיות מצב שבו יש בחנות מחלקת ילדים שהשפה שבה מכוונת להורים לעומת מחלקת לבני נוער שכבר קונים בעצמם. 

בקיצור, בכל כתיבת תוכן לחנות בגדים צריך לאפיין גם את הפריט וגם את השפה הרלבנטית עבורו. כשהדברים נעשים בחוכמה וביצירתיות, התוצאות תהינה בהתאם. יותר מכירות, יותר כניסות למבצעים, יותר תנועה ויותר הצלחה. 

כתיבת תוכן לחנות בגדים זה לא רק תיאורי מוצרים

הבגדים הם תמיד המרכז בכל פרויקט של כתיבת תוכן לחנות בגדים אך חשוב לדעת שלא מדובר רק בתיאורי מוצרים בלבד. חנות בגדים אינטרנטית צורכת גם תכנים רבים נוספים מעבר לקטלוגים והקולקציות. למשל, פתיחים לקטגוריות, מאמרים עם טיפים (מה חשוב לדעת על חולצות בית ספר), מאמרים אופנתיים (הצבעים של קיץ 2023 – סגול ולבן), ניוזלטרים, קופירייטינג למבצעים ועוד. 

זאת ועוד, גם תיאורי המוצרים עוברים מן הסתם שינויים ושדרוגים ובדרך כלל השירות של כתיבת תוכן לחנות בגדים הוא שירות מתמשך. כלומר, כותבת התוכן מסייעת לכם לא רק בהעלאת האתר לאוויר אלא ברמה השוטפת בחילופי עונות. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מאמינים גם בריצות ספרינט וגם במרתונים. גם בקשרים קצרים וגם ברומנים ארוכי טווח. כותבת התוכן שלנו תלווה אתכם הן בהקמת האתר והן בכל שירותי התוכן נדרשים לאורך הזמן. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מסטנדרטים מצוינים של שירות מתמשך ועקבי. 

 

אפשר עוד?