כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה

כתיבה שיווקית מעוצבת

כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה

כתיבה שיווקית מעוצבת

עיצוב חדר רחצה הוא חלק בלתי נפרד מעולם עיצוב הפנים והקטלוגים שעוסקים בעיצוב מקלחות ואמבטיות הולכים ומתרחבים כל הזמן. הן מבחינת סגנונות עיצוב, הן מבחינת חומרי הגלם והן ברמות נוספות כמו פוקנציואנליות, נוחות, טכנולוגיה חכמה ועוד. כפועל יוצא מכך, כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה היא משימה שכדאי מאד להניח בידיים מקצועיות. 

תוכן בוטיק עומדת לשירותכם ואנו בעלי ניסיון עשיר במתן שירותים איכותיים של כתיבת תוכן אפקטיבית. עם ניסיון של כ-15 שנה ולמעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, המוצרים והשירותים שלכם יקבלו את הטקסטים הטובים ביותר. הנה כמה מהלקוחות שעבדו/שעובדים איתנו בעולמות העיצוב:

 

אנו מציעים לכם את כל המעטפת של התוכן השיווקי. בין אם מדובר על כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה באתר אינטרנט למכירה און-ליין (כולל כתיבת תיאורי מוצרים) ובין אם אתם זקוקים לכתבות שיווקיות, פוסטים מעוצבים לפייסבוק ולרשתות חברתיות, ניוזלטרים, קטלוגים (עיצוב + כתיבה), מצגות ועוד. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? פשוט. צרו עמנו קשר ונגיש לכם דוגמאות של כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה, מוצרי עיצוב ולמעצבים. כיורים, ריצוף, כלים סניטריים, מקלחונים, פרזול והרשימה נמשכת. כך גם אתם מוזמנים לקחת 3-4 דקות מזמנכם ולקרוא על כמה מהדגשים שמובילים אותנו בכל פרויקט של כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה ושות' (פלוס דוגמאות). שנתחיל?

כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה – עיצוב ופונקציונאליות

תחת הכותרת של כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה נכנסים מגוון רחב של מוצרים אפשריים כגון כיורים, מקלחונים, אסלות, אביזרי פרזול, ארונות אמבטיה ועוד. אחד העקרונות החשובים שמנחים אותנו בעבודתנו הוא לשלב בטקסט גם אלמנטים עיצוביים (יופי) וגם היבטים פונצקיונאליים (אופי). אנחנו רוצים מצד אחד שהקורא/שהגולש יוכל ליהנות מטקסט שיעשה לו חשק אך בד בבד יבין שהוא מקבל מוצר איכותי עם אורך חיים רב ואחריות. 

האיזון בין הפונקציונאליות לדקורטיביות הוא קריטי ורק כותב תוכן בעל ניסיון ידע לאזן בין הקטבים. אם הטקסט יהיה "עיצובי מדי", הגולשים/הקוראים לא בהכרח יבינו את היתרונות השימושיים של חומרי הגלם או המבנה. מנגד, טקסט "שימושי מדי" עלול להיות משעמם ולייצר אדישות. ראו, למשל, את הדוגמה המוצלחת הבאה. 

דגומה לתיאור מקלחון עם עיצוביות ושימושיות בתוכן

עולם המקלחונים עבר בשנים האחרונות מהפכה דרמטית מבחינת הסוגים והפתרונות המוצעים ללקוחות. הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת הקווים העיצוביים או הפתרונות הפונקציונאליים. כשאנחנו מייצרים כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה כמו מקלחונים חשוב לגעת בכל הנקודות. למשל: "מקלחון שחור ויוקרתי המעוצב בקווים נקיים ומודרניים. 2 דלתות דו-כיווניות שנפתחות פנימה והחוצה מבוססות על פרופילים שחורים סופר-אלגנטיים שעשויים מפלדת אל-חלד ונעים על גבי צירים מתרוממים. ידיות שחורות שממשיכות את הקו העיצובי הכללי מעניקות לכם יציבות והזכוכית המחוסמת תבטיח בטיחות עם אלגנטיות יוצאת דופן". שימו לב איך הצלחנו להכניס המון מסרים בתיאור של 2-3 משפטים קצרים. גם נושאים עיצוביים, גם מפרט טכני וגם דגשים פונקציונאליים.

תיאור המקלחון הוא רק דוגמה אחת לאופן שבו כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה לא חייבת להיות בנאלית. הנגיעות העיצוביות בטקסט משתלבות יפה עם ההיבטים הטכניים-הפונקציונאליים והתוכן השיווקי מעביר את כל המסרים החשובים. במידה שיש ליד הטקסט גם גלריית תמונות מרשימה, אין ספק שהקמתם עמוד מוצר מניע לפעולה. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מבצעים כל פרויקט של כתיבת תוכן על בסיס פגישות פרונטליות ובד"כ לא נתפשר על כך גם בתכנים מסוג זה. הכותבים שיוצמדו לפרויקט יגיעו לאולם התצוגה, ירשמו "נקודות" על כל מוצר ומוצר, יעברו עם אנשי המכירות על הדגשים העיקריים והשאלות הנפוצות, ויספקו תוכן בנוי לתלפיות. כך גם אנחנו מודעים לזה שיש הבדלים מהותיים בין אביזרי האמבטיה והמקלחת השונים. כתיבת תוכן לכיורים תהיה שונה מתיאור שיווקי של מקלחון ומלל על אסלה מרחפת לא יהיה דומה לטקסט בנושא אמבטיות. הנה כמה דגשים מרכזיים לגבי כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה מסוגים שונים. 

כתיבת תוכן למקלחונים צריכה להכיר בסוגים השונים של המקלחונים הקיימים כיום בשוק. למשל, מקלחון אקורידיון, מקלחון הזזה, מקלחון שקוף, מקלחון לבן, מקלחון שחור, מקלחון פינתי, מקלחון חזיתי, מקלחון עם דלת אחת או 2 דלתות וכו'. כל אחד מהסוגים של המקלחונים הללו נהנה מיתרונות ספציפיים שחשוב להדגיש אותם בתוכן בצורה אלגנטית וחכמה. 

הכיורים של היום הם כבר מזמן לא הכיורים של פעם. אנחנו רואים טרנדים רבים שנכנסים לשוק הכיורים גם מבחינת אופן ההרכבה שלהם (כיור שקוע, כיור עומד וכדומה), גם בחומרי הגלם (חרס, שיש, קרמיקה וכו') וגם בגדלים או צורות גיאומטריות (כיור גדול לאמבטיה, כיור מרובע, כיור אליפטי והרשימה נמשכת). כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה בנושא כיורים חייבת לצאת מתוך היכרות מעמיקה של התחום על היתרונות של כל סוג כיור וכל חומר גלם. 

אסלה מרחפת, אסלה סמויה, אסלה אסלה תלויה, אסלה יפנית. עיצוב חדרים סניטיריים מעניק לנו היום מנעד רחב ביותר של בחירה באסלות שונות ומגוונות. חשוב מאד לייצר כתיבת תוכן לאסלות שמתכתבת (תרתי משמע) גם עם האלמנטים העיצוביים של כל אחד מהסוגים של האסלות וגם עם הפתרונות הפונצקיונאליים. לדוגמה, אסלה תלויה וסמויה גם נראית נהדר (גימור נקי בקיר וגימור מרהיב בריחוף) וגם מספקת מעלות רבים בתחזוקה (בניקיון הקיר או הרצפה שמתחת). 

כשם שעולם העיצוב בחדרי האמבטיה והשירותים התקדם ברמת הכיורים והמקלחונים, כך הוא עבר לא פחות ממהפכה בנושא של ברזים וראשי מקלחת. כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה עבור מוצרים אלה תהיה אפקטיבית כשהיא מכירה בהבדלים השונים בין המוצרים. למשל, מה היתרונות בהתקנת ראש גשם גדול, מה כדאי לדעת על ברז אמבטיה נסתר וכדומה. 

אין חדר אמבטיה בלי אלמנטים שונים של פרזול כמו ידיות ומתלים. כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה נוגעת גם באלמנטים של הפרזול ובעיקר בשילוב שהם מציעים בין נראות מהממת לפונקציונאליות. פרזול איכותי ונכון שנבחר בקפידה עשוי להיות ההבדל שבין הצלחה מסחררת של אמבטיה מדהימה לבין חדר אמבט סדנרטי. כתיבת תוכן לפרזול מוצרי אמבטיה נוגעת בכך בצורה חכמה. למשל, תוך הדגשה שבחירה מוקפדת באביזרי פרזול לאמבטיה תשמור על החדר מסודר, נקי ונעים. 

חדרי אמבטיה סטנדרטיים מתמודדים תמיד עם בעיות אחסון. בדרך כלל אין מקום ליותר מדי ארונות ומכיוון שהשימושיות בחלל היא רבה ויומיומית, הארון הוא לעתים קרובות "נקודת תורפה". כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה שעוסקת בארונות צריכה לכן לתת מענה עם תוכן שיווקי אפקטיבי. תיאור הארון צריך להיות גם ברמה העיצובית אך גם בהיבטים שימושיים (מקום רב, חומרי גלם עמידים בחללים לחים ורטובים וכדומה). 

ישנם סוגים שונים של תכנים שאפשר להכניס לאתרי אינטרנט או קטלוגים שעוסקים במוצרי אמבטיה ואביזרים לחדרים סניטריים. כותבי תוכן מנוסים ואיכותיים ידעו לספק את המענה לכל סוגי הטקסטים תוך התייחסות ספציפית לכל פלטפורמה ופלטפורמה. לא רק שצריך לדעת שיש הבדל בין תיאור מוצר ("אמבטיה על רגליים" או "אמבטיה עומדת") לבין מדריך מקצועי ("איך בוחרים אמבטיה עומדת?"), לעתים יש גם הבדל בין תיאור מוצר באתר אינטרנט לבין כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה המתוארים בקטלוג מודפס. 

הלקוחות בדרך כלל לא מודעים לכל הניואנסים האלה והתפקיד שלנו בחברת תוכן בוטיק הוא גם לשקף להם את הנושא וגם לספק את המענה. בשורה התחתונה אנחנו רוצים להתגאות בתוכן לא פחות מכם ונעשה הבכל בכדי שהתוצאה תהיה מושלמת. 

כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה באינטרנט – ביטויי מפתח

כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה שמיועדת לאתר אינטרנט צריכה לקחת בחשבון גם ביטויי מפתח. כדאי מאד שכותב התוכן ידע לנתח ולשרטט את כל סוגי הביטויים שקשורים למוצר גם כשהם ביטויים נרדפים. העיקרון כאן הוא פשוט, אנחנו רוצים שכל הלקוחות הרלבנטיים יגיעו לאתר האינטרנט שלנו בלי קשר לביטוי הספיצפי שהם מקשרים עם המוצר. מבולבלים? הנה דוגמה. 

דוגמה לפי כיור עומד (ביטויי מפתח)

כיור עומד הוא כיור שנמצא מעל לשטח הפנים של הארון שמתחתיו. זאת בניגוד לכיורים השקועים שמותקנים בתוך הארון עצמו. בפרויקט של כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה הכולל גם כתיבה שיווקית לכיורים, כדאי לשלב בתוכן את השמות השונים של הכיור העומד. לדוגמה, כיור מונח, כיור עומד, כיור מעל משטח, כיור מעל שיש וכו'. כתיבה חכמה זה עשויה למשוך לאתר גם לקוח שמחפש "כיור מונח" וגם לקוח שהקליד בגוגל "כיור מעל שיש".

בהמשך לשימוש בביטויי מפתח, טכניקה פופולרית נוספת להגדלת הטארפיק באתר היא כתיבת תוכן לאביזרי אמבטיה על בסיס "ביטויי זנב ארוך". ענף עיצוב הפנים הוא ענף סופר-תחרותי ברשת ומחוצה לה. בכדי להתקדם בגוגל בביטויי "כיורים לאמבטיה" תצטרכו להשקיע סכומים לא מבוטלים משום שיש כאן שחקנים רבים עם תקציבים גבוהים. הפתרון לכך הוא במציאת נושאים "פנימיים" והצפת האתר בתכנים "נישתיים". לדוגמה:

  • מקלחון אקודיון או מקלחון הזזה. 
  • כיור מונח לשירותי אורחים. 
  • ארון אמבטיה מעץ אלון. 

נכון, הרבה פחות אנשים מחפשים בגוגל "ארון אמבטיה מעץ אלון" לעומת גולשים שמחפשים "ארון אמבטיה". מצד שני, הגולשים/הלקוחות שמחפשים את הביטוי הספציפי "ארון אמבטיה מעץ אלון" הם כאלה שכבר די יודעים מה הכיוון שלהם. אם תכינו להם טקסט מעולה שמדגיש את כל היתרונות שיש לרהיטים מעץ מלא (ועץ אלון בפרט), יש סיכוי גדול שהם גם ישאירו פנייה או ירכשו את המוצר. 

 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?