כתיבת תוכן למוסכים

כתיבה שיווקית עם מנוע

כתיבת תוכן למוסכים ומרכזי שירות

כתיבה שיווקית עם מנוע

מכונאות, פחחות וצבע, דיאגנוסטיקה וחשמל, מיזוג אוויר ועוד. כתיבת תוכן למוסכים ולמרכזי שירות היא הרבה יותר מטקסטים גנריים. שוק המוסכים בישראל הוא אחד מהענפים התחרותיים במשק, כולל המאבק העקבי והידוע בין מוסכי ההסדר המהווים כ-40% מהשוק לבין המוסכים הפרטיים שתופסים כ-60% מהנתח. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו מודעים היטב לאתגרים שמאחורי כל כתיבה שיווקית למרכז שירות או מוסך ומספקים מענה שמשלב יצירתיות, מקצועיות, הנעה לפעולה וסגנון. הנה כמה מהמותגים שעובדים/שעבדו איתנו בתחום הרכב:

אנחנו מציעים שירותים מוקפדים של כתיבת תוכן למוסכים וכן כתיבה שיווקית למרכזי שירות. הסטנדרטים שלנו הם בלתי מתפשרים ואנחנו יודעים לפשט סוגיות "טכניות" לקוראים מהיישוב. זאת כמובן מתוך גישה לפיה ככל שהתוכן שלכם יהיה ברור יותר, כך גדלים בהתאמה הסיכויים שהוא יניב פניות איכותיות

כתיבת תוכן למוסכים כוללת התייחסות לכל סוגי הלקוחות שיכולים לבוא בשערי העסק. לדוגמה, אם מדובר על כתיבת תוכן למוסך הסדר, נכניס בתוכן אלמנטים שמסבירים את תהליך הטיפול באירועים במסגרת הביטוח. כולל בשאלות כמו "מתי מפעילים ביטוח ואיך?". במידה שאנחנו כותבים ברמה הכללית או שלא פונים עם כתיבת תוכן למוסך הסדר באופן ספציפי, חשוב מצד אחד לתאר את השירות ומצד שני את הערך ללקוח.

 

בדיקה דיאגנוסטיקה - דוגמה לכתיבת תוכן

כשאנחנו כותבים תוכן על דיאגנוסטיקה לרכב נכוון לא רק לתיאור הפעולות השונות אלא גם ליתרונות יחסיים של המוסך כמו "בדיקה ראשונית חינם בכדי שלא תשלמו על משהו לפני שאתם יודעים עליו" או "בדיקות מחשב מתקדמות ביותר, סוקרי אבחון מקוריים בהתאם לדרישות היצרן" וכדומה. כלומר, חשוב לנו להעביר את המסר ללקוח, "אתם בידיים טובות".

כתיבת תוכן למוסכים בחברת תוכן בוטיק נעשית על בסיס פגישות פרונטליות וביקורים פיסיים בעסק. התחרות הגדולה בענף מחייבת אותנו לייצר תוכן שיווקי למוסכים שיהיה ייחודי ומקורי. טקסטים אינטיליגנטים שמניעים לפעולה. המתודולוגיה שלנו שמבוססת על כתיבה לאחר סיור במקום, ולעתים על בסיס מספר שיחות עם אנשי המוסך והמכונאים, היא זו הופכת את הטקסטים שלנו (כלומר, שלכם) למושלמים

בנוסף, ככל שמדובר על כתיבת תוכן לאתר של מוסך או כתיבה שיווקית לאתר של מרכזי שירות לרכב, חשוב לנו לעזור גם בהרכבה חכמה של היררכיית התוכן. דהיינו, איך לחלק את השירותים השונים של המוסך ואיך לייצר תוכן מתאים בכל שירות ושירות. 

לעתים קרובות בפרויקטים של כתיבת תוכן לאתרים נספק המון טיפים לגבי תכנים אפקטיביים להמשך. מה הכוונה? נסביר באמצעות דוגמה על מוסך שפועל בתור מרכז שירות למשאיות. לצד התכנים הרגילים של המוסך נציע לייצר תכנים ספציפיים על כל מותג ומותג של רכבים כבדים. 

כלומר, לכתוב באתר טקסטים כמו "מרכז שירות משאיות הונדה", "מרכז שירות משאיות מרצדס" וכו'. בכל אחד ואחד מהעמודים האלה נדבר על נושאים ספציפיים שמעניינים את הקורא/הגולש. זאת מתוך מטרה לתת לבעל הרכב (או מנהל צי הרכבים) תחושה שהוא הגיע למקום שמדבר בדיוק לצרכים שלכם. 

דוגמה נוספת? בבקשה. כל מוסך יכול לייצר כתיבה שיווקית בנושא של "טיפול לרכב". מצד שני, אם המוסך יעשה טקסטים ייחודים לכמה סוגי טיפולים הוא יכול להגדיל משמעותית את החשיפה שלו ברשת. ניתן, למשל, להכין טקסטים בכל הכותרות הבאות (שכל אחת מהן היא "ביטוי" שאנשים מחפשים בגוגל):

  • טיפול 10,000 לרכב. 
  • טיפול 15,000 לרכב. 
  • טיפול 20,000 לרכב. 
  • טיפול 60,000 לרכב. 
  • ועוד, ועוד. 

בכל אחד מהמאמרים הללו יש תכנים דומים אבל כל טיפול שונה מקודמו ויש נושאים שאפשר להדגיש. אם המוסך ישקיע בתכנים הללו, אזי גם אם רק מעט אנשים ייכנסו אליהם בפועל, מדובר בכניסות סופר-איכותית (הרי מי מבקש לדעת מגוגל על "טיפול 60,000" חוץ ממי שצריך את זה באופן מיידי?). בחברת תוכן בוטיק נדע להוביל את המוסך למגוון עשיר של תכנים שיגדילו את הטראפיק לאתר כמו גם את היקף העסקאות שנסגר באמצעות הרשת. 

אמינות דרך מקצועיות – כתיבה שיווקית למרכזי שירות רכב ומוסכים

יש כמה סוגים של גולשים ("לקוחות פוטנציאלים") שיגיעו לאתר האינטרנט של המוסך או מרכז השירות – לקוחות חדשים לגמרי (כמו לקוח שחיפש בגוגל "מוסך פרטי בפתח תקוה"), לקוחות שקיבלו המלצה ורוצים לקרוא עליכם לפני (וחיפשו את השם של המוסך באופן ספציפי) ולקוחות שהגיעו לטובת שירות מסוים ("מזגן ביונדאי לא עובד"). 

כל אחד ואחד מהלקוחות האלה מחפש בראש ובראשונה שילוב בין מקצועיות לאמינות. בחברת תוכן בוטיק אנחנו מאמינים שאפשר להגיש לו את הפתרון תחת קורת מלל אחת. איך? פשוט. מייצרים תוכן שמספק מידע מקצועי בשפה נגישה. הקורא/הגולש נחשף למלל, מרגיש שחשים אותנו ומתרשם מכך שהוא נמצא מול עסק שמספק מידע אמין שהוא יכול להבין אותו. אפשר גם לתבל עם נושאים "רגשיים". לדוגמה, "אנחנו יודעים שאתם חוששים שהחלפת הבלמים תהיה יקרה" או "רעש חריג מהאזור הקדמי לא אומר מיד שצריך להחליף ראש מנוע". כלומר, להתחבר לתחושות של הלקוח כדי לצקת בו תחושת ביטחון. 

פעמים רבות כשאנחנו מספקים בחברת תוכן בוטיק שירותים של כתיבה שיווקית למרכזי שירות ומוסכים אנחנו מתעכבים הרבה על השאלות הנפוצות של הלקוחות שפונים (או מופנים) למחלקות ספציפיות. למשל, מהן השאלות הנפוצות בנושאים שקשורים לפחחות וצבע או איזה נושאים מטרידים את לקוחות מחלקת המיזוג. אנחנו מאמינים שאם נספק תשובות (ראשוניות) בתוכן לשאלות הנפוצות ביותר נוכל לגעת בלקוח ולשכנע אותו ליצור קשר. 

כתיבת תוכן למוסכים ומרכזי שירות אבל לא רק לאתרים

תוכן בוטיק מספקת ללקוחותיה בתחום המוסכים ומרכזי השירות מגוון פתרונות טקסטואלים. אנחנו עושים הכל. כתיבת תוכן לאתרים, כתבות שיווקיות, כתבות מקצועיות, תוכן למגזינים מקומיים, תוכן לעיתונות, כתיבת פוסטים לרשתות חברתיות, סרטוני תדמית, כתיבה ועיצוב ברושורים ועוד. 

הצוות שלנו יגיע למוסך, יכיר אתכם, ילמד על המחלקות השונות ויכין טקסטים בנויים לתלפיות. תכנים שמהלכים באלגנטיות בין המקצועיות לשיווקיות ושמכוונים תמיד להנעה. הנעה לפעולה. 

איך תדעו שאנחנו מתאימים לכם? צרו עמנו קשר ונשלח לכם מיד דוגמאות כתיבה רבות מתחום הרכב שידברו בעד עצמן. לאחר מכן ניתן לכם גבולות גזרה של מחיר, נקיים פגישה ראשונית ובמידה שהכל מתאים נצא לדרך. התוכן יוגש לכם בלוחות זמנים קצרים ולשביעות רצונכם המלאה. עם יותר מ-15 שנות פעילות מול כ-600 לקוחות ישירים ועקיפים, אתם ללא ספק בידיים טובות. 

 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?