כתיבת מאמרים בתשלום

אין כמעט איש שיווק אינטרנטי שלא מכיר בכך שכתיבת תוכן היא המשימה החשובה ביותר בדרך ליצירת נוכחות אפקטיבית ברשת. כן, כזו שהופכת אתר אינטרנט למנוע אשר מסוגל להמיר גולשים ללקוחות. כתיבת תוכן מלווה את הפעילות של העסק במרחב המקוון בכמה וכמה שלבים. למשל:

  • כתיבת תכנים לאתר עצמו בתהליך ההקמה. 
  • כתיבת תכנים באופן שוטף לטובת עדכון קבוע. 
  • כתיבת מאמרי קידום אתרים להגברת חשיפה מול מנועי חיפוש. 
  • כתיבת כתבות תדמית לפרסום באפיקי תקשורת מקבילים.  
  • כתיבת פוסטים ברשתות חברתיות. 
  • כתיבת דואר שיווקי להפצה במסגרת ניוזלטר. 
  • ועוד. 

היות שבעלי עסקים רבים אינם יכולים להתפנות לטובת יצירת תכנים איכותיים, ומכיוון שבמרבית המקרים בעל העסק איננו מכיר את כל ה"שטיקים והטריקים" שמאפיינים את התוכן ברשת, כתיבת מאמרים בתשלום היא שירות נפוץ ומבוקש.

כתיבת מאמרים בתשלום – שאלות נפוצות

כתיבת מאמרים בתשלום היא פנייה לכותב תוכן מקצועי אשר מסייע בתכנים איכותיים ומניעים לפעולה. טקסטים אשר מצד אחד שומרים על אלמנטים שיווקיים ופועלים כ"אנשי מכירות און-ליין", ומצד שני קורצים למנועי חיפוש וממקמים את האתר בנישה המתאימה לו (ובמקומות להם הוא ראוי). לא אחת, בעלי עסקים חוששים מפני רכישת מאמרים לאינטרנט. בחברת תוכן בוטיק נתקלנו לאורך השנים בשאלות רבות שעולות בקרב לקוחות שפנו אלינו לטובת כתיבת מאמרים בתשלום. לכן, החלטנו לעשות קצת סדר בבלאגן ואנו שמחים לענות לכם על שאלות נפוצות שמטרידות את בעלי העסקים ברשת.

תוכן בוטיק פועלת מזה למעלה מ-10 שנים בתחום התוכן באינטרנט. לרשותנו צוות כותבי תוכן שמגיעים מענפים שונים ונישות מגוונות. אנו מספקים כתיבת מאמרים בתשלום באופן קבוע לשורה ארוכה של עסקים לרבות חברות אינטרנט, חברות קידום אתרים, פורטלים מקצועיים, אתרי תדמית, משרדי יחסי ציבור, מגזינים, כתבי עת, רשויות ועוד.

אחת הסוגיות המרכזיות שמעסיקות את הלקוחות שלנו היא פערי ידע בין כותב תוכן חיצוני לבין העסק. "איך מישהו שלא מכיר את התחום יכול לכתוב עליו טקסט איכותי?" היא שאלה שאנחנו שומעים כמעט בכל יום. ובכן, כותבי תוכן מקצועיים יודעים לגשר על פערי ידע ראשוניים בכמה וכמה דרכים. למשל, מידענות אינטרנט מקיפה, גלישה בפורומים, סקירת אתרים בחו"ל ועוד. במידת הצורך הכותב יכול לבצע ראיונות טלפוניים או פרונטאליים עם בעל העסק (או מי מטעמו) וכן להיעזר בספרות חיצונית.

כותב תוכן ברמה גבוהה יודע להתמודד עם נושאים מורכבים והוא מסוגל להציע כתיבת מאמרים בתשלום גם בענפים שאין לו נגיעה ישירה אליהם. הניסיון כאן הוא חשוב במיוחד שכן ככל שהקופירייטר צבר קילומטראז' בכתיבה, כך הוא נחשף ליותר ענפים ותחומים לאורך המסע. אל תתפלאו אם תגלו שהוא כבר כתב על התחום שלכם (אפילו אם הוא נישתי וקטן).

אחד הכללים הראשונים שלומדים בבית ספר לשיווק הוא ש"המדיום הוא המסר". כלומר, כשם שטקסט שמיועד לפרסום בעיתון יהיה שונה מתסכית שמטרתו להיות פרסומת ברדיו, כך כתיבת מאמרים בתשלום לאינטרנט היא בעלת מאפיינים ייחודיים. זוהי סיבה נוספת להיעזר בשירותי כתיבת מאמרים שמבוצעים על ידי כותב מקצועי שמכיר את דרך הכתיבה הנכונה במרחב המקוון. כותב תוכן בעל ידע וניסיון יצליח לשלב בין התכנים של העסק לבין אלמנטים בעלי משקל באינטרנט כמו ביטויי חיפוש, צפיפות מילות מפתח, כותרות, תיאורים ועוד. זו גם אחת הסיבות שלא כדאי להעתיק תכנים חיצוניים לרשת. למשל, אם אתם מקימים חנות ווירטואלית ורוצים לשגשג במרחב המקוון, בכתיבת תיאורי מוצרים אל תעתיקו מילה במילה את המפרט שהגיע עם היבואן אלא צרו טקסטים מקוריים שמתאימים לאופי הגלישה בחנויות באינטרנט.

כתיבת מאמרים בתשלום היא שירות נפוץ שצובר תאוצה ככל שיותר ויותר עסקים מגלים את רשת האינטרנט והפוטנציאל הטמון בה. לכן, קשה לתת תשובה אחת לשאלת המחיר. מאמרים לאינטרנט מתומחרים על בסיס כמה וכמה פרמטרים כמו אורך, התחום, זמינות, מועד הגשת העבודה (בהול או יכול לחכות), מקצועיות כותב התוכן, המוניטין שמאחוריו, דרישת אישור לפני פרסום ועוד. בחברת תוכן בוטיק אנחנו מתמחרים את הפרויקטים באופן ספציפי על פי דרישות הלקוח.

פעמים רבות, בעלי עסקים זקוקים לתוכן "כאן ועכשיו!". לאורך שנות פעילותינו נתקלנו באין ספור מקרים שבהם התוכן שבושש לבוא עיכב את העלאת האתר לאוויר או את התקדמותו של קמפיין שיווק. לכן, בחברת תוכן בוטיק אנו מתחייבים לזמני עבודה קצרים מתוך הבנה שהתוכן הוא המנוע והדלק של העסק ברשת.

פרסום טקסטים מקוריים ברשת היא חובה שאין להקל בה ראש. ראשית, תכנים באינטרנט נהנים מזכויות יוצרים ועל כן העתקת טקסטים מאתרים אחרים היא עילה לתביעה משפטית (נא לא לזלזל, אלו תביעות שיכולות להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים). שנית, תוכן לא מקורי הוא תוכן שמנועי החיפוש של גוגל יודעים לזהות. במקרה הטוב, כאשר התוכן הוא "רק" משוכפל ולא מפורסם אגב הפרת זכויות יוצרים, מנוע החיפוש של גוגל יפחית מסמכותו של האתר ברשת. יהיה לכך ביטוי ישיר בהופעה של האתר בתוצאות מנועי החיפוש. כאשר היקף התוכן המועתק הוא גדול, האתר עלול אפילו לספוג "עונשים" מגוגל כמו הרחקתו לעמודים אחוריים ופגיעה ישירה בתעבורת הגולשים אליו. שימו לב, הדברים נכונים גם לגבי תכנים שמתפרסמים באתר האינטרנט עצמו בעמודים שונים.

בעלי עסקים רבים מעוניינים בשירות "ביניים" שבין עריכה לשונית לבין כתיבת מאמרים בתשלום. כלומר, מגישים לנו תכנים שנכתבו על ידם ומבקשים שנערוך אותם לכדי טקסטים אינטרנטיים איכותיים. חברת תוכן בוטיק מספקת מענה לביקוש הזה ונשמח להציע לכם עריכה לשונית ברמה גבוהה עם התייחסות לכל הדגשים הרלבנטיים מבחינת כתיבה ברשת (קראו כאן על עריכה לשונית לאתרי אינטרנט).

מציאת נושאים לכתיבה היא אתגר לא פשוט. גם כשמקימים את האתר וגם לאחר מכן. זוהי עבודה שדורשת היכרות מעמיקה עם הרגלי הגלישה באינטרנט ויכולת לבצע מחקר מילות מפתח במקצועיות ובאינטליגנטיות. נושאים לכתיבה צריכים לשלב ביטויי חיפוש אפקטיביים לעסק ולענות על השאלות הנפוצות שעולות בקרב גולשים אשר נמנים על קהל היעד הפוטנציאלי. כותב תוכן ברמה גבוהה יידע כיצד למצוא נושאים רלבנטיים ואיך להרכיב אופטימיזציה לתוכן באתר. למשל, מהם הנושאים החשובים שצריכים לעמוד במרכז, מהם הנושאים המשניים, אילו סוגיות מעסיקות את הגולשים בתחום יותר מכל וכו' וכו'.

כתיבת מאמרים בתשלום מתומחרת לעיתים קרובות על בסיס אורך המאמר ונשאלת השאלה מהו האורך האופטימאלי לטקסט באינטרנט. ובכן, כמו במקרים רבים בחיים, התשובה לכך היא "אהה… תלוי". בעלי מקצוע שעוסקים בשיווק באינטרנט חלוקים ביניהם לגבי האורכים הרצויים וקשה לקבל תשובה אחידה.

למשל, בעוד איש שיווק אחד סבור ש"כל המרבה הרי הוא משובח" (ומבקש מהלקוח להזמין מאמרים בני 1,000 מילה ויותר), איש שיווק שני יעדיף טקסטים קצרים ומבחינתו "כל המוסיף גורע". אורך המאמר תלוי גם בפלטפורמה שבה הטקסט עומד להתפרסם ובאזור באתר שבו הוא מיועד לעלות. למשל, טקסט ראשי של דף הבית שונה ממאמר מקצועי בבלוג של האתר, ותוכן לקידום בגוגל איננו זהה לעמוד אודות.

מה שחשוב לדעת לגבי האורך הממוצע של מאמר לאינטרנט הוא שבחברת תוכן בוטיק אנחנו מייצרים תכנים מכל הסוגים ובכל האורכים. אגב, התמחור לא תמיד קשור לאורך המאמר. ייתכן שמאמר ארוך בנושא פשוט יוכל ליהנות מתמחור אטרקטיבי בעוד מאמר קצר בתחום מורכב יהיה יקר בהתאמה.

כתיבת מאמרים בתשלום איננה חייבת בהכרח את אישור הלקוח. אולם, קבלת אישור היא מומלצת שכן היא מאפשרת לבעל העסק לתת את הדגשים האישיים שלו לתוכן ולהיות חלק מהתהליך. יש להדגיש שכתיבת תוכן באינטרנט היא בעלת מאפיינים ייחודיים ולעיתים קיים פער מסוים בין הרצוי מצד הלקוח לבין הרצוי מצד הרשת/הגולשים. לדוגמה, שימוש בביטויי חיפוש מסוימים, אורכים אופטימאליים לטקסטים וכדומה. אישור הלקוח תלוי גם בפלטפורמה הייעודית שבה הטקסטים עומדים להתפרסם. למשל, כתיבת תוכן לאתר תדמית דורשת כמעט תמיד את אישור הלקוח לעומת כתיבת מאמרים לקידום אתרים אשר מיועדת (קצת) פחות לגולשים ויותר למנועי חיפוש.

האינטרנט טומן בחובו פוטנציאל אדיר להרחבת קהל הלקוחות של העסק. פעילות נכונה במרחב המקוון יכולה לייצר תנועת גולשים איכותית אשר תהפוך בתוך זמן קצר לזרם בלתי פוסק של פניות. היות שהשיווק הווירטואלי מבוסס במידה רבה על יצירת תוכן איכותי, כתיבת מאמרים בתשלום היא מוצר שאין לזלזל בחשיבותו. בחברת תוכן בוטיק אנו מציעים לכם להישען לאחור ולקבל תכנים יוצאי דופן ברמתם. כל הטקסטים שלנו נכתבים על ידי אנשי מקצוע שמכירים היטב את הרגלי הצריכה והקריאה של הגולשים ברשת, כמו גם את האלגוריתם של מנועי החיפוש. בקיצור, הרשו לעצמכם להיות הטובים ביותר.

  • DSCN3881

כתבה לאאוטבריין או כתבה לטאבולה?

מעוניינים להעלות כתבה לאאוטבריין? כתבה לטאבולה? כתבה שיווקית? תוכן בוטיק תכין לכם טקסט בעל ערך שמניע לפעולה

  • כתיבת תוכן למפעל

כתיבת תוכן למפעלים – תעשייה שעובדת באינטרנט

כתיבת תוכן למפעלים היא המומחיות שלנו בתוכן בוטיק. פלסטיק, ברזל, זכוכית, עיבוד שבבי, תכשיטים, עץ, בטון, שיש, קרמיקה והרשימה נמשכת. איך אנחנו עושים את זה? קראו כאן וגם תשובות לשאלות נפוצות

  • כתיבת-מאמרים

כתיבת מאמרים

איך תדעו לבחור כותב תוכן לטובת כתיבת מאמרים? מה חשוב לבדוק ועל מה אסור לוותר? תוכן בוטיק עושה לכם סדר

צור קשר