כתיבת תוכן למפעלים

תעשייה שעובדת באינטרנט

כתיבת תוכן למפעלים

תעשייה שעובדת באינטרנט

מתכות, פלסטיק, פטרוכימיה, נייר, צינורות, עץ, אלומיניום, אלקטרוניקה זעירה, עיבוד שבבי, מכשור רפואי ואפילו תכשיטים ותבלינים. תוכן בוטיק היא מהחברות המובילות בישראל בשירותי כתיבת תוכן למפעלים או כתיבה שיווקית לתעשייה מסורתית. עם כ-15 שנות ניסיון ועשרות מפעלים ברזומה, אתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות. הנה כמה מהמותגים והעסקים שבחרו בנו:

המהפכה הדיגיטלית הביאה לכך שמפעלים רבים בתעשייה בישראל עוברים תהליך מדוד אך עקבי של ווירטואליזציה. ההכרה באינטרנט ככוח משמעותי למיצוב והיכולת של הרשת להיות פלטפורמה לקהלים חדשים, כמו גם לשדרוג מעמדו של המפעל מול לקוחות ושחקנים מתחרים, באות לידי ביטוי בתנופה אדירה של הקמת אתרי אינטרנט.

בחברת תוכן בוטיק צברנו ניסיון עשיר ומומחיות במתן שירותים של כתיבת תוכן למפעלים. במקום שבו חברות תוכן אחרות חוששות להיכנס (או נכנסות מבלי להבין את מורכבות הפרויקט), תוכן בוטיק מציעה פתרון אמיתי. כזה שמשלב מצד אחד כתיבת תוכן טכנית ומקצועית, ומצד שני מעניק למפעל או לחברה את הטקסטים הנכונים. אנו מתמחים ב:

  • כתיבת תוכן לאתרים.
  • כתיבת תכנים שיווקיים לכנסים ותערוכות.
  • כתיבת כתבות וחומרים פרסומיים לתקשורת.
  • כתיבת הודעות לעיתונות.
  • ראיונות עם גורמי מפתח במפעל.
  • כתיבה קטלוגים.
  • כתיבת פולדרים שיווקיים.
  • תוכן פנים-ארגוני.
  • כתיבת תוכן איכותי לדיוור אלקטרוני (ניוזלטרים)

אנו בקיאים בכל סגנונות הכתיבה הדרושים למפעלים בישראל, ואין טקסט שאיננו מסוגלים להתמודד עמו. בפרויקטים רבים אנו מציעים לא רק כתיבה שיווקית לתעשייה המסורתית אלא גם פתרונות נוספים כמו הזנת תוכן לאתר החדש, תרגום תכנים, עיצוב וכתיבת מצגות ועוד. 

כתיבת תוכן למפעלים ולתעשייה מסורתית – איך זה עובד?

פרויקט מאתגר של כתיבת תוכן למפעל מקפל בחובו מגוון רחב של פרמטרים הצריכים להתממשק זה עם זה. בחברת תוכן בוטיק אנו מתמודדים עם הסוגיה על ידי כך שאנו מנהלים את הכתיבה מתוך המפעל ובימי כתיבה מרוכזים. כן, קראתם נכון. הכתב או הכתבים שמתמנים לפרויקט מגיעים למפעל ונשארים שם במשך מספר ימים בכדי להשלים את המלאכה. 

התהליך הנ”ל הוא מנגנון מוקפד של כתיבת תוכן למפעלים העובד עבורנו (ועבורכם) בכל פעם מחדש. ניסיונה הרב של תוכן בוטיק בכתיבת תוכן לתעשייה הפכה אותנו לשם דבר בענף. הן מצד חברות בניית אתרים המוצאות בנו שותף מקצועי שיכול לייצג אותן בכבוד מול הלקוח המורכב, והן מצד מפעלים הפונים אלינו ישירות ומקבלים מאיתנו שירות של כתיבת תוכן לתעשייה, מא’ ועד ת’ (תרתי משמע). 

עובדים אתכם צמוד

תוכן בוטיק מאמינה שרק עבודה צמודה עם המהנדסים, המנכ"לים ומנהלי המכירות/השיווק תניב תוצאה משולמת. התהליך שלנו כולל ימי כתיבה מרוכזים מהמפעל והתוצאה תמיד מושלמת.

אוקיי, אבל איך זה עובד בפועל? כתיבה שיווקית למפעלים או לתעשייה מסורתית מבוססת על מספר שלבים שכל אחד משלים את השני. הנה לדוגמה הצעדים המרכזיים בדרך לכתיבת תוכן לאתר חדש ומוצלח:

  1. עריכת מפת אתר מקצועית למפעל ולאתר האינטרנט.
  2. עריכת פגישת היכרות במפעל/בחברה כולל סיור.
  3. ביצוע התאמות נדרשות למפת האתר לאחר הפגישה הראשונה.
  4. אישור מפת אתר וקביעת לוחות זמנים מול כל הגורמים הרלבנטיים בחברה.
  5. ביצוע כתיבה בימי כתיבה מרוכזים מתוך משרדי החברה והמפעל.
  6. השלמות כתיבה במשרדי תוכן בוטיק בפתח תקוווה.
  7. אישור התכנים לשביעות רצון המלאה של הלקוח.
תוכן בוטיק מתחייבת לייצר עבורכם תוכן מקצועי ואיכותי. תוכן שגם מייצג אתכם בכבוד בתעשייה שבה אתם פועלים וגם מתכתב עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות שלכם. רוצים לדעת עוד? הנה כמה דגשים שאנחנו תמיד מקפידים עליהם בכתיבת תוכן למפעלים ותעשייה מסורתית:

לא רק שאנחנו מקפידים על סיור במפעל אלא שתוכן בוטיק לא מתפשרת על כך. אנחנו נפגשים עם כל לקוח וביתר שאת עם לקוחות מעולם התעשייה. זאת מתוך תפיסה שרק התרשמות בלתי אמצעית מפעילות המפעל, תוך סיור במקום וצפייה בקווי הייצור והמכשור, יכול להוות בסיס לכתיבה.

בכתיבת תוכן למפעלים חשוב לגשר בין עולם האינטרנט החדשני לתעשייה המסורתית. היות שרוב העובדים והמנהלים בתעשייה אינם מגיעים מעולמות של דיגיטל ואינטרנט, חשוב לנו לשמש כגשר מקצועי. אנו יושבים עם גורמי המפתח בחברה או במפעל, שומעים אותם לעומק, מסננים עיקר ותפל, ומייצרים תכנים איכותיים.

מפעלים בתחום התעשייה מתקשים פעמים רבות לייצר נכון מפת אתר אפקטיבית. במקרים רבים גם החברה שבונה את האתר לא מצליחה לרדת לרזולוציות הנדרשות וקיים פער משמעותי בין הרצוי למצוי. תוכן בוטיק נכנסת לתמונה על ידי כך שהיא מחברת בין כל הגורמים. המפעל מכאן, חברת הבנייה של האתר מכאן, ומנועי החיפוש והגולשים מכאן. הניסיון העשיר שלנו בתחום מאפשר לנו לעשות את החיבור הדרוש שהופך אתר אינטרנט למכלול הגדול מסך חלקיו.

תיאורי פרויקטים ולקוחות הם דרך מצוינת שבאמצעותה מפעלים יכולים “להנגיש” מידע גם לגולש הפשוט. למשל, חברה שעוסקת בייצור שילוט יכולה לפרסם תוכן לגבי לקוחותיה ומפעל שמתמחה בהזרקות פלסטיק יכול להציג מוצרים סופיים שעברו תחת קווי הייצור שברשותו. נשמע פשוט? תחשבו שוב. עליכם לדעת לתאר נכון את הפרויקטים בהתאם לקהל היעד שמתעניין בהם. למשל, האם מדובר בלקוחות קצה, האם מדובר בלקוחות עסקיים וכדומה.

תיאורי פרויקטים ולקוחות הם דרך מצוינת שבאמצעותה מפעלים יכולים “להנגיש” מידע גם לגולש הפשוט.
למשל, חברה העוסק בייצור שילוט יכולה לפרסם אודות לקוחותיה ומפעל שמתמחה בהזרקות פלסטיק יכול להציג
מוצרים סופיים שעברו תחת קווי הייצור שברשותו. חשוב לדעת כיצד לתאר נכון את הפרויקטים ומי קהל היעד שמתעניין בהם. האם מדובר בלקוחות קצה, האם מדובר בלקוחות עסקיים וכדומה.

תוכן בוטיק צברה קילומטראז’ רב בכתיבת תוכן למפעלים ונגענו כמעט בכל התחומים. פלסטיק, ברזל, עץ, זכוכית, מתכת, צינורות, בנייה, עיצוב, מטבחים, חשמל, תשתיות, עיבוד שבבי, חיתוך בלייזר והרשימה נמשכת. כמעט כל מפעל שפונה אלינו לקבלת הצעת מחיר זוכה לקבל מיד גם דוגמאות כתיבה קונקרטיות. לכל הפחות דוגמאות המשיקות לתחום עיסוקו ולרוב תכנים ישירים הנוגעים אליו. 

כתיבה טכנית למפעלים נעשית אצלנו תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות. אנחנו יושבים עם הגורמים השונים במפעל, רואים את המכונות בעיננו, מתרשמים מהמוצרים הסופיים וכותבים על בסיס חומרים איכותיים בלבד. לא אחת, תוך הסתמכות על קטלוגים עדכניים, חומרים מחו”ל וכדומה.

תוכן בוטיק סיפקה שירותים של כתיבת תוכן למפעלים בכל תחום בתעשייה הישראלית. פלסטיק, עץ, ברזל, צינורות, מתכת, שילוט, תכשיטים, זכוכית, חשמל, גז, זיקוק, עיבוד שבבי ועוד. אין כמעט נושא שלא נגענו בו.