כתיבת תוכן לאתרי נדל”ן

אם השיעור הראשון בעולם הנדל”ן הוא “מיקום, מיקום, מיקום”, באינטרנט נהוג לומר “תוכן, תוכן, תוכן”. כתיבת תוכן היא הפרמטר המרכזי בכל אסטרטגיית שיווק ברשת והדברים נכונים במיוחד לגבי ענף הנדל”ן. בעיקר משום שזהו אחד התחומים התחרותיים והמאתגרים ביותר במרחב הווירטואלי. בכל מחקר מילות מפתח בתחום הנדל”ן הנתונים מדברים בעד עצמם, שחור על גבי גוגל. רוצים דוגמאות? בבקשה!

0
גולשים מחפשים “דירות למכירה” בכל חודש
0
גולשים מחפשים בגוגל “פרויקטים חדשים” בכל שנה
0
גולשים מחפשים בכל שנה את הביטוי – נדל”ן עסקי

הנתונים האלה הם רק קצה המזלג. גולשים צורכים מידע לגבי נדל”ן בנושאים שונים, וסל הביטויים כולל חיפושים כמו מס רכישה (כ-100,000 חיפושים בשנה), משכנתא (כ-97,000 חיפושים בשנה) ועוד. אפשר לומר שמבחינת שיווק דיגיטלי לתחום נדל”ן, תוכן איכותי ושיווקי הוא מוצר מבוקש. ממש כמו דירה משופצת בלב בתל אביב.

איפה אנו מוצאים מידע על נדל”ן ברשת?

הצמא למידע איכותי בתחום הנדל”ן ברשת לא יודע שובע. החל ממשפחות שרוצות לרכוש דירת מגורים חדשה, דרך בעלי עסקים שמעוניינים להשכיר משרד, וכלה בחברות יזמיות שמבקשות לנטר השקעות אטרקטיביות. כולם כולל כולם רוצים לדעת עוד. הביקוש הוליד היצע וכיום ניתן למצוא מידע עדכני על נדל”ן במגוון רחב של מוקדים באינטרנט. למשל:

  • אתרי חדשות – אתרי אינטרנט חדשותיים ומגזינים כלכליים אשר מתחזקים באופן שוטף מדורי נדל”ן מקצועיים. לדוגמה, דה מרקר, גלובס, כלכליסט ועוד. הפרסום באתרים האלה יכול להיות פרסום של כתבות תדמית, סקירות מקצועיות, ידיעות חדשותיות וכו’.
  • פורטלים מקצועיים – אתרי אינטרנט שמציעים מידע מקצועי בתחום הנדל”ן ומתמחים בכך באופן ספציפי. אלו בין השאר לוחות נדל”ן או אתרי אינטרנט שפועלים כאינדקסים/מגזינים ומגישים מידע תוך קידום פרויקטים ועסקים שונים.
  • אתרים פרטיים – אתרי אינטרנט פרטיים של חברות קבלניות, סוכנויות תיווך, יזמים, משקיעים וכיוצא באלה. מדובר על אתרי אינטרנט תדמיתיים שמבקשים להפוך את הנוכחות של העסק ברשת למנוע צמיחה.
  • עורכי דין בתחום הנדל”ן – עורכי דין אשר מציעים שירותים שונים לתחום הנדל”ן והמקרקעין.
  • אנשי מקצוע – אתרי אינטרנט של אנשי מקצוע בתחום הנדל”ן כמו שמאי מקרקעין, מהנדסים, אדריכלים, מנהלי פרויקטים, קבלני אינסטלציה וכו’.
  • דפי נחיתה – עמודי נחיתה שמאפיינים בדרך כלל קמפיין שיווק של פרויקטים ספציפיים.
  • רשתות חברתיות – פייסבוק, לינקדאין, אינסטרגם ושות’. רשתות חברתיות הן קרקע פורייה עבור העלאת תכנים בתחום הנדל”ן. מבצעים אטרקטיביים, תוכן שיווקי, המלצות על פרויקטים חדשים, קהילות ווירטואליות שמתעניינות בתחום מסוים (לדוגמה, הרחבות קהילתיות במושבים או דירות שותפים בתל אביב) וכדומה.
  • ועוד.

תוכן בוטיק עובדת עם שורה ארוכה של חברות בתחום הנדל”ן. החל מחברות בנייה וקבלנים, דרך יזמים ומנהלי פרויקטים, וכלה במעצבים, אדריכלים, מהנדסים ועוד. אנו מקיפים את התחום מכל כיוון אפשרי וצברנו קילומטראז’ רב בכתיבת תכנים נדל”ניים. הנה כמה מהמותגים המובילים שכבר עבדו עמנו:

מה חשוב לדעת על כתיבת תוכן לאתרי נדל”ן?

כתיבת תוכן לאתרי נדל”ן מדברת בשני אפיקים. באפיק הראשון זוהי כתיבה לאתרי אינטרנט על כל המשתמע מכך. כלומר, תוך היכרות עם הרגלי הצריכה של גולשים ברשת. באפיק השני, הממוקד יותר, כתיבת תוכן לאתרי נדל”ן דורשת הקפדה על שורה של כללים ספציפיים שמאפיינים את תחום הנדל”ן באופן ייחודי. רגע, מה? הנה כמה דגשים מרכזיים.

כתיבת תוכן לאתרי נדל”ן מתחילה בראש ובראשונה עם אפיון קהל היעד. למשל, תוכן לפרויקט נדל”ן במושב יעסוק בנושאים כמו חיי קהילה, עלויות בנייה, חינוך, תעסוקה וכדומה. מנגד, תוכן שמיועד למגזר העסקי ולמשקיעים יעמיד במרכז היבטים כמו תשואה או מיסוי מקרקעין. אפיון קהל היעד הוא עניין קריטי שמשפיע באופן ישיר ועקיף על ההצלחה ברשת.

בדומה לכל כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, גם כתיבת תוכן לאתרי נדל”ן יונקת עוצמה מיתרונות יחסיים. יש לבחון היטב מהם היתרונות היחסיים הבולטים ביותר ואיך יש להציג אותם לגולשים. לדוגמה, כתיבה שיווקית לפרויקט נדל”ן שממוקם בעיר מתעוררת ומבוקשת (פתח תקווה? ראשון לציון?), חברה קבלנית בעלת ניסיון רב, אדריכלית המתמחה בבנייה ירוקה וכו’. נדל”ן הוא תחום תחרותי ויתרונות יחסיים הם הכלים השיווקיים האפקטיביים ביותר.

כתיבת תוכן בתחומים כמו נדל”ן חייבת להתייחס לז’רגון המקצועי. הביטויים שישובצו בטקסט צריכים להיות מדויקים ונכונים. במיוחד כאשר מדובר על תכנים שמתיימרים לספק מידע וערך מוסף לגולשים שמגיעים מראש עם שאלות רלבנטיות. רק אם הטקסטים באתר יהיו מושלמים, ורק אם הם יתכתבו עם הדברים שבאמת מעניינים את הלקוחות הפוטנציאליים, הנוכחות ברשת תהפוך להצלחה עסקית.

למרות שכתיבה ברשת אמורה להתמקד בגולשים (ובגולשים בלבד), חשיפה מקסימלית תהיה רק בכפוף לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). חשוב שהתוכן יכלול ביטויי מפתח בצפיפות הגיונית (קראו כאן על צפיפות מילות מפתח), ביטויי זנב ארוך (להרחבה על מאמרי זנב ארוך לחצו כאן), קשר הדוק בין הכותרת לטקסט, כותרות משנה, תיאורי מטה דיסקריפשן לגוגל, אלמנטים שיווקיים מניעים לפעולה ועוד.

כתיבת תוכן חייבת תמיד להתאים לפלטפורמת הפרסום. כפי שטקסט לכתבת תדמית מנוסח שונה מטקסט שמיועד לעמוד נחיתה, כך תוכן לתיאור פרויקט נדל”ן לא זהה למאמר מקצועי בנושא מס רכישה. התאמת התוכן לפלטפורמת הפרסום היא אלמנט קריטי שכן לכל אפיק שיווק דיגיטלי יש מאפיינים ייחודיים משלו. לא אחת, גם קהלי היעד הם שונים בתכלית.

ענף הנדל”ן הוא ענף דינאמי ומשתנה. תיקוני חוק, הוראות רגולטוריות, פסיקות תקדימיות ואפילו התעוררות באזור מסוים. כל אלה (ועוד) משפיעים על התוכן ברשת וטקסטים לא מעודכנים עלולים לעשות יותר נזק מתועלת. בכל כתיבת תוכן לאתר נדל”ן חשוב לשים לב לעדכונים האחרונים והרלוונטיים עבור הגולשים. זהו במידה רבה מבחן למקצועיות של מי שעומד מאחורי הטקסטים ובפרט אם לקוח ביצע פנייה בנוגע לנושא מסוים.

.

הדוגמאות הללו (שהן רק קצה הקרחון) מספרות את הסיפור כולו. כתיבת תוכן לאתרי נדל”ן היא משימה מורכבת שאין להניח אותה אלא בידי כותבים מנוסים. מומלץ להיעזר בכותבי תוכן שצברו קילומטראז’ בכתיבת תכנים לאתרים שעוסקים בתחום הנדל”ן ובנושאים מגוונים כמו קרקעות, נכסים, מגרשים, יד שנייה, דירה מקבלן, מיסוי, תמ”א 38, התחדשות עירונית, משכנתה, פינוי דירה והרשימה ממשיכה. ככל שכותב התוכן נחשף ליותר תחומים בענף הנדל”ן, כך המוצר הסופי שיתקבל יהיה איכותי בהתאמה. תוכן בוטיק מתמחה בכתיבת תוכן לאתרי נדל”ן. אנו מספקים תכנים לשורה ארוכה של אתרים לרבות:

  • פורטלים מקצועיים בתחום הנדל”ן. 
  • חברות קבלניות. 
  • חברות בנייה בכל סדר גודל. 
  • מפעלים שעובדים עם ענף הבנייה. 
  • התיישבות כפרית.
  • אדריכלים. 
  • מהנדסים. 
  • מנהלי פרויקטים. 
  • פוליטיקאים וקובעי מדיניות. 
  • רשויות שלטוניות. 
  • דפי נחיתה לפרויקטים חדשים. 
  • יועצי משכנתא. 
  • שמאי מקרקעין. 
  • מתווכים וחברות תיווך. 
  • עורכי דין בתחום המקרקעין. 
  • משקיעים (ולקוחות עסקיים). 
  • נדל”ן בחו”ל. 
  • גורמים מקצועיים נוספים. 
  • כתיבת תוכן לאתר/

כתיבת תוכן לאתר

כתיבת תוכן לאתר היא הפרמטר החשוב ביותר באינטרנט. תוכן הוא איש שיווק ווירטואלי שעובד ללא הפסקה. ללא חופשות, בלי חגים, וגם כשהאור במשרד או בחנות כבה, הטקסטים שלכם ברשת ממשיכים לעבוד

  • tayaroot

כתיבת תוכן לאתר תיירות

איך לכתוב תוכן לאתר של צימר? מה מותר ומה אסור לעשות בעת כתיבת תוכן לאתר תיירות? איך תהפכו את התוכן שלכם ברשת למנוע למשיכת לקוחות? קראו כאן עשרה טיפים שאי אפשר בלעדיהם

  • tiurmutzar1

כתיבת תיאור מוצר שהופך גולשים ללקוחות

כתיבת תיאורי מוצרים בחנות ווירטואלית היא פרמטר בעל משקל עצום בדרך להצלחה בסחר האלקטרוני. אם יש לכם חנות ווירטואלית ו/או אתם מתכננים להקים אחת, זה הפוסט הכי חשוב שתקראו בזמן הקרוב

צור קשר