.

כתיבה שיווקית

“איך תוכלו לעזור לי עם כתיבת תוכן שיווקי?”

התשובה בגוף השאלה. היות שאנחנו יודעים שזו בדיוק המחשבה שעברה לכם בראש ברגע שהגעתם לעמוד הזה, ברור שנדע גם לענות עליה. כתיבה שיווקית היא קודם כל הבנה אמיתית של צרכי הלקוח. התחקות אחר הסיבה הרגשית או הפונקציונאלית אשר הביאה את הלקוח עד הלום והיכולת לספק לו מענה בצורה הטובה ביותר. במקרה שלנו אתם זקוקים לתוכן שיווקי ואנחנו צריכים להוכיח בקצרה מדוע כדאי לבחור בנו.

אנחנו נעשה את זה בשלושה שלבים:

  1. כמו שעשינו בהתחלה נוכיח יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.
  2. נסביר מעט מהי כתיבה שיווקית ובכך נעיד על המקצועיות שלנו בתחום.
  3. לקינוח נספר בקצרה על החברה שלנו ועם מי אנחנו עובדים.

אוקיי, מוכנים?

בדיוק כמוכם גם הלקוחות שקוראים הטקסטים השיווקיים שלכם שואלים “מה יש להם להציע לי?”. זוהי שאלה שנגזרות ממנה לצורך כתיבה שיווקית אפקטיבית עוד אין ספור שאלות משנה נוספות כמו:

  • איך תוכלו להציע לי את השירות או המוצר?
  • במה אתם (או המוצר שלכם) טובים יותר מאחרים?
  • מי כבר נעזר בכם?
  • מה הניסיון שלכם?
  • מה עלינו לעשות כדי להתקדם (למשל, כמה זה עולה או איך יוצרים קשר)?
  • ועוד, ועוד, ועוד.

כתיבה שיווקית היא בין הפרמטרים החשובים ביותר מאחורי כל קמפיין לקידום פעילות עסקית. על מנת לבצע את המשימה ברמה גבוהה ובכדי לייצר טקסטים אשר גם מצליחים לשדר את המסר הרצוי וגם נוגעים בלקוח ברמה הרגשית, כתיבה שיווקית מתכתבת לא רק עם יצירתיות אלא גם עם מחקר מעמיק.

לדוגמה, תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט חייב להיות כרוך במחקר מילות מפתח, ניתוח תכנים באתרים מתחרים, אפיון השיח הרלבנטי ברשתות חברתיות, היכרות עם פורומים מקצועיים, שיחות עומק מול בעל העסק, שילוב נתונים סטטיסטיים, ועריכה לשונית בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

כתיבה שיווקית עם תוכן בוטיק

בחברת תוכן בוטיק, אנו מספקים כתיבה שיווקית איכותית, אפקטיבית, אינטליגנטית, יעילה, מקצועית ומניעה לפעולה. כל טקסט אשר יוצא תחת המקלדת שלנו נבנה בקפידה תוך כדי התייחסות לכל האלמנטים הדרושים בהתאם לפרויקט. תוכן בוטיק מספקת תוכן שיווקי לשורה ארוכה של חברות ועסקים. בין השאר עובדים עמנו עסקים בתחומים כגון תיירות, פרסום, יחסי ציבור, ייעוץ עסקי, משפט, נדל”ן, עיצוב, אינטרנט, היי טק, אקטואליה, אופנה, רכב, ביטוח ועוד. לקוחותינו מגיעים אלינו מכל המדיומים השונים בשוק התקשורת בישראל והטקסטים מתפרסמים באתרי אינטרנט, עיתונים, פליירים, מגזינים, ברושורים וכו’..


הידעתם?
הטקטיקות המובילות מבחינת כתיבה שיווקית עבור עסקים בשנת 2018

כתיבת מאמרים שיווקים 88%
כתיבת סיפורי הצלחה 55%
כתבות בעיתונות 43%
כתיבת ניוזלטר 61%
באנרים 42%
כתיבת בלוג מקצועי 51%
כתיבה במגזינים מקצועיים 41%

  • DSCN3881

כתבה לאאוטבריין או כתבה לטאבולה?

מעוניינים להעלות כתבה לאאוטבריין? כתבה לטאבולה? כתבה שיווקית? תוכן בוטיק תכין לכם טקסט בעל ערך שמניע לפעולה

  • כתיבת תוכן למפעל

כתיבת תוכן למפעלים – תעשייה שעובדת באינטרנט

כתיבת תוכן למפעלים היא המומחיות שלנו בתוכן בוטיק. פלסטיק, ברזל, זכוכית, עיבוד שבבי, תכשיטים, עץ, בטון, שיש, קרמיקה והרשימה נמשכת. איך אנחנו עושים את זה? קראו כאן וגם תשובות לשאלות נפוצות

  • כתיבת-מאמרים

כתיבת מאמרים

איך תדעו לבחור כותב תוכן לטובת כתיבת מאמרים? מה חשוב לבדוק ועל מה אסור לוותר? תוכן בוטיק עושה לכם סדר

  • כתיבת-תוכן-רפואי

כתיבת תוכן רפואי

כתיבת תוכן רפואי היא בהחלט משימה שצריכה להיעשות במקצועיות. בחברת תוכן בוטיק פיתחנו מודל מנצח לכתיבת תכנים רפואיים בריאים

  • כתיבה-שיווקית-לאינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט היא חלק חשוב מאד מאסטרטגיית התוכן שלכם. איך תעשו את זה נכון? למה לפנות לכותב מקצועי? מה הקשר ל-SEO ומילות מפתח? קראו כאן את הטיפים והמדריך של תוכן בוטיק

  • כתיבת-מאמרים-אתרי-נדלן

כתיבת תוכן לאתרי נדל”ן

בנדל"ן זה "מיקום, מיקום, מיקום", באינטרנט זה "תוכן, תוכן, תוכן". קראו מה חשוב לדעת לגבי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט בתחום הנדל"ן והמקרקעין

צור קשר