כתיבת תוכן לאתרי תכשיטים

לנצנץ ברשת

כתיבת תוכן לאתרי תכשיטים

לנצנץ ברשת

האם ידעתם שיותר מ-53% מהגולשים הישראלים קונים תכשיטים ברשת ושכ-56% מהלקוחות שקונים תכשיטים באינטרנט הם בני/בנות 20-44? אלה נתונים מנצנצים (תרתי משמע) והם ממשיכים לבלוט כשאנחנו עורכים מחקר מילות מפתח בתחום התכשיטים. רוצים עוד דוגמאות? בבקשה. 

0
גולשים מחפשים בחודש את הביטוי "טבעת יהלום"
0
גולשים מחפשים בחודש "שרשרת זהב" בגוגל
% 0
מקוני התכשיטים מתחילים (ומסיימים) בגוגל
% 0
מהקניות של התכשיטים ברשת נעשות במובייל

ענף התכשיטנות צובר תאוצה במרחב הווירטואלי ואתרי אינטרנט בתחום פורחים תחת כל ווטרינרה רעננה. במקביל עולה כל הזמן הדרישה לגבי שירותי תוכן לאתרים אלה. כתיבת תוכן לאתרי תכשיטים היא אחת המומחיות שלנו בחברת תוכן בוטיק. החל מאתרי תכשיטים קטנים וקסומים וכלה בפירמות גדולות ובינלאומיות. 

הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי בכך שאנחנו יודעים לאפיין את קהל היעד ולייצר כתיבת תוכן אפקטיבית. בזכות הניסיון הרב שצברנו אנו שולטים היטב בז’רגון המקצועי ומסוגלים להנפיק טקסטים ברמה בלתי מתפשרת. בין אם נדרשת כתיבת תוכן לגבי בחירת טבעות יהלומים בדגש על בסיס ארבעת ה-C ובין אם עומד על הפרק תיאור תכשיטים אתניים יוצאי דופן. הנה דוגמאות לכמה מהמותגים שעבדו ועובדים איתנו:

אז מה חשוב לדעת על כתיבת תוכן לאתרי תכשיטים?

ישנם כמה כללים שחשוב להקפיד עליהם בכל פרויקט של כתיבת תוכן לאתרי תכשיטים. חלקם רלבנטיים לכל אתר תדמית או חנות ווירטואלית, וחלקם ספציפיים לעולם התכשיטים. על מנת לעשות קצת סדר בדברים, הנה חלק מהכללים שאנו מקפידים עליהם בחברת תוכן בוטיק.

 

ענף התכשיטים הוא תחום תחרותי מאד ברשת (כפי שיכולתם לראות מהמספרים שהוצגו לעיל). על כן, חשיפה על גבי תוצאות מנועי החיפוש תצלח רק במידה שהתכנים יהיו כתובים ברמה גבוהה. זאת על בסיס מחקר מילות מפתח ובמסגרתו ניתוח האופן שבו הגולשים מחפשים את המידע ברשת. בחברת תוכן בוטיק אנחנו תמיד כותבים תוכן בהתאם לדרישות האלגוריתם של מנועי החיפוש ובפרט בתחומים כה מבוקשים כמו תכשיטים ואופנה.

בדומה לכל כתיבת תוכן לאתרי סטייל ואופנה, טקסטים באתרי תכשיטים צריכים לשלב באלגנטיות תיאורים רגשיים וציוריים. תכשיטים הם אמנות והמילים שמתארות אותם אמורות להתכתב עם הפריטים. הדברים נכונים גם לגבי תכנים נוספים באתר כמו עמוד אודות, דף הבית, מדריכים וכו’.

איך תעשו את זה נכון? הנה כמה דוגמאות:

  • במקום לכתוב “פנינים יפות” כתבו “פנינים מושלמות ללא רבב“.
  • במקום לכתוב “אבני חן מקסימות” כתבו “אבני חן מבריקות וחלקות עם טקסטורה עוצרת נשימה“.
  • במקום לכתוב “טבעת יהלום נוצצת” כתבו “טבעת יהלום מרהיבה שמשדרת אמירה, נוכחות ונראות“.

כתיבת תוכן לאתרי תכשיטים צריכה לשמור על מקצועיות ושפה נקייה. מרבית אתרי התכשיטים בישראל (ובעולם) פועלים כסוג של חנות ווירטואלית. מטרתם הינה להציג את הקולקציה ולהניע לפעולה. לא אחת על בסיס רכישה און ליין. עכשיו, שימו לב! הגולשים לא ייקנו תכשיטים מחנות אשר מציגה תיאורים שאינם כתובים בשפה עברית קולחת ונקייה.

כתיבת תוכן לאתר תכשיטים כוללת כתיבת תיאורי מוצרים ברמה גבוהה. בכתיבת תוכן לקטלוג חנות תכשיטים באינטרנט חשוב לצרף תיאור במילים אך גם מפרטים מדויקים. כמה קראט, כמה אבנים משובצות בתכשיט, מהם מאפייני היהלום בטבעת וכדומה.

גולשים שמגיעים לחנויות תכשיטים עורכים סקר שוק מקדים ויודעים כיצד להעריך את טיב התכשיט על פי “נתוניו היבשים”. תנו להם את האינפורמציה שכן חוסר מידע עלול להיות זרז ליציאת הגולש מהאתר.

 

גולשים שמעוניינים לקנות תכשיטים ברשת מחפשים מאמרים ומדריכים שיעזרו להם למצוא את הפריט המבוקש. אתרי תכשיטים שמציגים לא רק קטלוגים מרהיבים אלא גם תוכן איכותי כמו מדריכים אינפורמטיביים ירוויחו מכל העולמות. מדריכים אלה יכולים להיות למשל “איך בוחרים טבעת יהלום?”, “מהו צמיד טניס?”, “איך נוצרות פנינים?” ואפילו “כמה שוקל קראט זהב?”. 

תכנים מקצועיים משדרים אמינות ורצינות ומקרבים את הגולשים לרכישה. המדריכים יכולים גם לשמש כעמודי נחיתה. כלומר, עמודים שהגולשים מגיעים אליהם ישירות ממנועי החיפוש. למשל, את השאלה “איך לבחור טבעת אירוסין?” מקלידים בשנה כמעט 1,700 גולשים. אתר תכשיטים שמציע טבעות אירוסין ומגיש לגולשים מדריך מקצועי בנושא ימשוך אליו היישר מגוגל לקוחות פוטנציאלים.

בכל כתיבת תוכן לאתר תכשיטים יש לשמור על שפה משותפת ולהקפיד על ז’רגון מקצועי מדויק. עם זאת, חשוב לדעת שהגולשים מחפשים תכשיטים בכמה וכמה ביטויים שונים. לדוגמה, שלושה חתנים לעתיד שרוצים לרכוש לאהובתם טבעת אירוסין יכולים להקליד במנועי החיפוש ביטויים שונים לחלוטין. אחד יבקש לקבל מידע על “טבעת אירוסין”, השני על “טבעת יהלום” והשלישי על “טבעת נישואין” (בלי לדעת את ההבדל ההלכתי בינה לבין טבעת אירוסין). 

כתיבת תוכן לחנות תכשיטים תהיה אפקטיבית אם היא תכלול התחייסויות לכל החיפושים הללו. מומלץ שצורת הביטוי העיקרית תעמוד במרכז הבמה אך אין לשכוח את “אחיותיה הקטנות”.

 
 
 

לסיכום,

כתיבת תוכן לאתרי תכשיטים איננה עניין של מה בכך. במיוחד כאשר מדובר על כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית אשר מעוניינת שהגולשים לא רק יתרשמו מהקטלוג שלה אלא גם יבצעו בפועל רכישה מקוונת. המשימה כוללת הן כתיבת תיאורי מוצרים והן כתיבה איכותית לשאר עמודי האתר. בחברת תוכן בוטיק צברנו ניסיון עשיר בכתיבת תוכן לאתרי תכשיטים ואם אתם זקוקים לייעוץ, הכוונה או כתיבה נשמח לסייע.