הזנת תוכן לחברות ביטוח
מהירות ותשומת לב לפרטים
הזנת תוכן לחברות ביטוח
מהירות. תשומת לב לפרטים.
הזנת תוכן לחברת ביטוח דורשת מומחיות מסוג אחר. לא מדובר על הזנת תוכן "רגילה" אלא על פרויקט שדורש זמינות, אחריות, דיוק, מהירות ותשומת לב לפרטים. בחברת תוכן בוטיק זה בדיוק מה שתקבלו (ויותר). עם למעלה מ-15 שנות ניסיון וצוותים ייעודיים שלעתים אפילו מגויסים ספציפית לפרויקט, אין ספק שאתם בידיים טובות.
תוכן בוטיק מבצעת הזנת תוכן ללקוחות בכל סדר גודל. מאתרי תדמית קטנים ועד לפרויקטים של אלפי עמודים לחברות המובילות במשק. כשאנחנו מדברים על הזנת תוכן לחברות ביטוח אנחנו מדברים על כל המעטפת:
- עמודים שיווקיים – הזנה מדויקת של העמודים השיווקיים כולל תמונות, אייקונים, כותרות ראשיות, כותרות משנה, קישורים פנימיים וחיצוניים, תפריטים בכל נקודה בעמוד וכו'.
- סקירות פיננסיות ומאמרים – ידע רב בהזנת תוכן לחברות ביטוח באזורים של הסקירות הפיננסיות או המאמרים המקצועיים. הגשה מדויקת של התוכן עם חלוקה לפסקאות, כותרות, קישורים וכו'.
- טפסים – בין אם מדובר על טופס דינאמי או סטטי, ובין אם טופס להורדה או דיגיטלי, המומחים של תוכן בוטיק יעשו את העבודה בצורה מקצועית ביותר. אין פספוסים.
- עמודים רגולטוריים – פרוטוקולים של אסיפות כלליות, ביצועי קרנות וקופות, דוחות רבעוניים של קרנות השתלמות שונות, דוחות צדדים קשורים וכו' וכו'. אנחנו יודעים לייצר גם עמודים רגולטוריים עם מאות ואלפי דוחות מבלי לטעות במ"מ. ואנחנו יודעים (בהחלט) כמה זה חשוב.
- עמודי מוצרים שונים – יצירה נכונה של עמודי מוצרים בהתאם לחלוקה לקטגוריות תוך התגברות על אתגרים שונים במערכת ניהול התוכן עד לכדי הזנת תוכן לחברת ביטוח שתוכל להתגאות באתר שלה.
הדוגמאות שהצגנו כאן הן בבחינת מעט המחזיק את המרובה. הזנת תוכן לחברות ביטוח בחברת תוכן בוטיק היא הפתרון המושלם לכל פרויקט. בין אם מדובר על אתר אינטרנט חדש שצריך להעביר אליו את כל התוכן הקיים ובין אם ברמה השוטפת.
הזנת תוכן לחברת ביטוח באתר חדש
אם מדובר על אתר אינטרנט חדש, הפרויקט יכלול בדרך כלל מספר אבני דרך. בשלב ראשון, לאחר פגישת היכרות, תוכן בוטיק תעמיד לרשות חברת הביטוח צוות ייעודי שיועסק אך ורק בהזנת התוכן לאתר המדובר. בלי הסחות דעת ובלי פרויקטים נוספים. מזיני תוכן שיהפכו את האתרים של חברת הביטוח (הנוכחי והחדש) לבית השני שלהם. בית ווירטואלי כמובן. לאחר מכן, אלו יהיו בדרך כלל השלבים הבאים:
- הערכת היקף העבודה מבחינת כמות העמודים ולוחות זמנים. שימו לב, במידה שלוחות הזמנים קצרים (למשל, התחייבתם לסיים את האתר החדש עד סוף הרבעון הקרוב), תוכן בוטיק מסוגלת להעמיד לטובתכם גם צוותים של יותר מ-10 מזיני תוכן מסביב לשעון. כן, ממש ככה.
- מיפוי העמודים באתר וחלוקתם ל"תבניות". למשל, עמוד שיווקי, עמוד מאמר, עמוד קבצים רגולטוריים, עמוד לובי, מילון מונחים, עמודי טפסים וכדומה.
- חלוקת התבניות בין מזיני התוכן ותחילת עבודה. שימו לב, כל מזיני התוכן אמורים בד"כ לשלוט בכל התבניות של האתר, וזאת בכדי לוודא המשכיות ורציפות בכל מצב.
- בסוף כל שבוע (ולעתים בסוף כל יום) יישלח דיווח מפורט של קצב העבודה. האקסל או המסמך המסמך המשותף יעודכן בהתאם בשביל שכולם יהיו עם "היד על הדופק". גם אנחנו בתוכן בוטיק וגם – כמובן – חברת הביטוח.
- מעברים נוספים על העמודים – לאחר הזנת התוכן יש לעשות כמה וכמה מעברים נוספים על העמודים. בין אם לטובת הוספת קישורים (למשל, עמודים שאפשר לקשר אליהם לאחר שהוקמו), תיקונים בהתאם לדגשים שהוצאו על ידי חברת הביטוח (לדוגמה, להוסיף לכל הכותרות גם BOLD), לייצר תפריטים צידיים או תחתיים, לטפל באנקורים בטקסט ועוד.
- מעבר לאתר החדש – הזנת תוכן לחברת ביטוח באתר חדש נעשית בהתחלה על בסיס מערכת צדדית ורק עם השלמת העבודה יש מעבר לאתר החדש. לאחר המעבר לאתר החדש, צוות מזיני התוכן מתגייס בשביל לעבור על כל התוכן. עמוד אחד מועד. שום דבר לא נשאר על רצפת חדר העריכה. אנחנו מוודאים שהכל עומד במקום.
האם ההזנה נעשית ממשרדי תוכן בוטיק או ממשרדי הלקוח? ברוב המקרים מדובר על שילוב אבל מרבית העבודה תיעשה בד"כ באופן היברידי. אלא אם הלקוח יתעקש אחרת. הסיבה לכך היא גם יעילות וגם יכולת לייצר עבודה רציפה מסביב לשעון. למשל, תוכן בוטיק מסוגלת לפעמים, בפרויקטים צפופים, לייצר עבודה ב-3 משמרות ביום (24/6). העובדים שלנו צריכים לקבל אישורי כניסה למערכת וכמובן שיעברו כל מבחן אמינות שנדרש.
מה קורה כשהתבניות החדשות לא מתאימות לתוכן הקיים? בכל מעבר מאתר קיים לאתר חדש יש פערים בין התבניות הנוכחיות באתר הקיים לבין התבניות החדשות שעוצבו לאתר החדש. תוכן בוטיק יודעת לייצר פתרונות גם במקומות מאד מאד מורכבים ויש לנו ניסיון עצום בהזנת תוכן. לעתים כמובן נציף את הדברים ונעלה לפיתוח, אבל במקרים רבים נדע לפתור את הבעיה ביעילות ומבלי לצרוך "שעות פיתוח יקרות". מכיוון שמדובר על הזנת תוכן לחברת ביטוח, ומכיוון שכל מילה חשובה, אנחנו תמיד עושים את העבודה בשקיפות מלאה מול הגורמים מטעם הלקוח.
מה קורה "ביום שאחרי"? ביום שאחרי הזנת התוכן אנחנו ממשיכים לתת מענה ותמיכה לחברת הביטוח בלי ניואנסים ובלי אותיות קטנות. דבר ראשון, תוכן בוטיק מספקת אחריות מלאה על העבודה. כל תיקון או טיפול שצריכים להיעשות, כולל במקרים שבהם יש אפילו "חריגה" מההנחיות שניתנו, יטופלו במלוא המסירות והמהירות. הצוותים ממשיכים להיות זמינים עבורכם גם אחרי. בנוסף, תוכן בוטיק מציעה גם שירותי תוכן שוטפים (כפי שתראו מיד).
יש הדרכה על הזנת האתר? אחד היתרונות הגדולים ביותר בהזנת תוכן עם תוכן בוטיק הוא שאנחנו מעבירים את המושכות בצורה סופר-מסודרת וסופר-מדויקת. לא רק שאנחנו מעבירים הדרכות לעובדים של חברת הביטוח על הזנת התוכן אלא שאנחנו מכינים גם סרטוני הדרכה שישמשו את הלקוח שנים קדימה. אין חברה שעושה את זה, באחריות. בטח שלא בצורה כל כך טובה, כמונו.
הזנת תוכן לחברת ביטוח ברמה השוטפת
שירותי הזנת התוכן של תוכן בוטיק ניתנים גם ברמה השוטפת ולא רק במעבר מאתר קיים לאתר חדש. במקרים אלה אנחנו עוברים הדרכות על המערכת, באופן פרונטלי או בזום/בטימס עם שיתופי מסך, ולאחר מכן מבצעים את העבודה בצורה המהירה, המדויקת והאיכותית ביותר.
החבר'ה שלנו יודעים היטב שמכיוון שמדובר על הזנת תוכן לחברת ביטוח הם חייבים להקפיד על קוצו של יוד. כל מ"מ נבחן, כל ס"מ נבדק. יתרה מזו, אם אנחנו מזהים טעות או נתון לא הגיוני, לא נהסס להציף את זה למעלה. הערכים שמובילים אותנו בהזנת תוכן שוטפת הם:
- אחריות – התוכן שלכם בידיים טובות ומתייחסים אליו בחרדת קודש.
- זמינות – צריך לעלות מהר דוחות רגולטוריים? להסיר מוצר או לשנות כותרת? יש חשיפה לתביעה או תלונה? אין בעיה. אנחנו זמינים אפילו ברמה של SOS מחוץ לשעות העבודה. כן, ממש ככה.
- יעילות – תוכן בוטיק זמינה עם צוותים לרשותכם וכל פרויקט נעשה בשיא היעילות והמהירות.
- פתרונות – נתקלתם בבעיה? תבנית לא מתאימה או תוכן לא מסתדר? אל חשש. תוכן בוטיק, כחברה שכבר ראתה הכל בנושא של הזנת תוכן לחברות ביטוח, תדע בד"כ למצוא פתרון. כולל פתרונות זמניים אם אין מנוס מפיתוח.
- אמינות – תוכן בוטיק מחויבת לאמינות מלאה מול הלקוח, לויאליות מקסימלית וסודיות.
אוקיי, אבל איך זה עובד? פשוט מאד. אנחנו מעמידים לרשות חברת הביטוח צוות ייעודי. בין אם מדובר על מזין תוכן אחד ובין אם על 3-4 מזיני תוכן (ויותר, ככל שנדרש).
מזין התוכן נמצא בזמינות ובתקשורת מלאה מול הגורמים הרלבנטיים אצל הלקוח. לצד משימות "רגילות" ושגרתיות (כמו, למשל, הזנת סקירה שבועית), אנחנו עומדים לרשותכם גם בפרויקטים נקודתיים או משימות אד-הוק. מרגע שהמשימה עוברת לידינו, תקבלו הערכת זמנים לסיום וכמובן עדכון שהכל טופל.