כתיבת תוכן לסוכנות נסיעות

תוכן ברמה בינלאומית

כתיבת תוכן לסוכנות נסיעות

תוכן ברמה בינלאומית

תוכן בוטיק מתמחה בכתיבת תוכן לסוכנויות נסיעות מזה כ-15 שנה, ומספקת שירותים מגוונים לסוכנויות הפועלות בארץ ובחו"ל. הניסיון שלנו כולל עבודה עם סוכנויות בכל סדר גודל. מסוכנות קטנה שמציעה טיולי בר מצווה בכותל ועד לטיולי אקסטרים ייעודיים באנטרקטיקה. הנה לדוגמה מספר מותגים שעבדו ועובדים איתנו בעולם התיירות:

בכל כתיבת תוכן לסוכנויות נסיעות, אנו שמים דגש על היכרות מעמיקה עם היעד גם לפי שיחות ישירות עם סוכני הנסיעות (שמכירים את הניואנסים שאף אחד אחר לא מכיר) וגם מתוך מחקר מעמיק בכל רחבי האינטרנט. כולל אתרים מקומיים עד כדי תרגום מאמרים ביוונית בשביל למצוא את הסופלקי הכי טוב בסנטרוני או את הפארק הכי יפה וגם הכי פחות מוכר בניו-המפשיר. 

כתיבת תוכן לסוכנות נסיעות לפי הגולשים השונים

הכותבים שלנו יודעים לספק מעטפת שלמה של תוכן לסוכנות. מא' ועד ת'. תרתי משמע. החל מתיאור כללי של המדינה ועד לפרטים המדויקים ביותר על אזורים ושכונות ספציפיות. אנחנו מספקים מענה גם למאמר מקיף על אנגליה, גם למאמרים על לונדון ואפילו עם התמקדות בשכונות כמו נוטינג היל או קמדן. גישה זו מאפשרת לנו לספק מידע המתאים לכל סוגי הגולשים:

  • גולשים שרוצים רק היכרות ראשונית – לדוגמה, מאמרים כמו "הכירו את גאורגיה" שמספקים סקירה רחבה על המדינה, התרבות, ההיסטוריה והאטרקציות המרכזיות. 
  • גולשים המחפשים מידע ספציפי – לדוגמה, מאמר "איך לטייל בגאורגיה עם ילדים" שנועד לתת טיפים מעשיים, מסלולים מומלצים ואטרקציות המתאימות למשפחות. זאת, כולל אפילו ברמה של הפארק הזה מתאים לגילאי 8 ומעלה והפארק הזה, שנמצא רק חצי שנה צפונה, מתאים יותר לקטנטנים.
  • גולשים שרוצים לארגן טיול לאחרים – אפשר בהחלט לייצר תכנים שמיועדים לחברות ועסקים שרוצים לארגן טיולים לעובדים או למנהלים (למשל, טיולי תמריץ בפורטוגל). כאן מדברים גם על תקציבים, על ערך מוסף מבחינת ה-ODT, סדנאות שונות וכדומה. 
  • גולשים שמחפשים נושא יותר מיעד – לדוגמה, מאמר בנושא "איפה הכי שווה לעשות טיול בר מצווה עם כדורגל" שישווה בין אנגליה לספרד מבחינת לוח משחקים, עלויות, זמינות כרטיסים וכדומה. 
בקיצור, כותבי התוכן של תוכן בוטיק יזהה בדיוק את הצורך של סוכנות הטיולים ויספקו את המענה ההולם והאיכותי ביותר. לא רק על בסיס הקשבה אלא גם תוך הצעת רעיונות מקוריים ויצירתיים. תפקידנו ככותבי תוכן הוא גם להעשיר את הידע ולפתוח את האופקים של האתר. 

 

קהלי יעד שונים ליעדים ספציפיים

הבנה מעמיקה של קהלי היעד היא מפתח להצלחה בכתיבת תוכן לסוכנויות נסיעות. אנו מתאימים את התוכן לקבוצות שונות, כגון בני הגיל השלישי, משפחות, זוגות וילדים בגילאים שונים. הנה, למשל, שני טקסטים על טוסקנה. אחד שנכתב לטובת זוגות רומנטיים שרוצים להתאהב בארץ המגף (תרתי משמע) והשני מיועד למשפחות שרוצות לטייל בטוסקנה עם ילדים. 

טוסקנה לזוגות: "דמיינו את עצמכם מתהלכים בין כרמים וגבעות ירוקות, עוצרים לטעום יינות משובחים ביקבים משפחתיים, ומתפנקים בארוחות ערב לאור נרות במסעדות כפריות אותנטיות. טוסקנה מציעה לזוגות אוהבים חוויה רומנטית בלתי נשכחת, עם שקיעות מרהיבות ונופים עוצרי נשימה". 

טוסקנה למשפחה: "טוסקנה היא יעד מושלם למשפחות המחפשות חופשה מגוונת ומהנה. הילדים ייהנו מביקור בפארק פינוקיו, מפגש עם דמויות מהאגדות וסדנאות יצירה. מחכים לכם כאן גם פארקי מים מדהימים (הילדים לא יסלחו לכם אם תפספסו את PARCO DI PINOCCHIO!), רכיבה על אופניים בין שבילים כפריים, וסדנאות בישול פיצה וגלידה יבטיחו חוויה משפחתית מלאת כיף וצחוק". 

שימו לב איך להבדלים המשמעותיים בתוכן. התוכן שמיועד לזוגות רומנטיים מתמקד ביצירת אווירה חלומית, הדגשת הנופים הפסטורליים, היינות והארוחות האינטימיות. התוכן למשפחות לעומת זאת שם דגש על אטרקציות ופעילויות המתאימות לילדים, עם מידע פרקטי על מקומות בילוי, פארקים וסדנאות חווייתיות. הניסוח משתנה בהתאם, כאשר לזוגות נשתמש בשפה מעודנת ומעוררת רגש, בעוד שלמשפחות נבחר בשפה קלילה ומעשית, המדגישה את ההנאה והבידור לכל הגילאים.

כתיבת תוכן לסוכנות נסיעות זה גם סטוריטלינג

ענף הנסיעות עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות. סוכנויות ותיקות נאלצו להמציא את עצמן מחדש ורבים מהעובדים בתחום משלבים את הסטייל המסורתי עם פלטפורמות חדשניות. כך גם התחרות גדולה ומאתגרת. אחת הדרכים הטובות והאפקטיביות ביותר להתמודד עם האתגרים הללו היא באמצעות סטוריטלינג מדויק. 

בכל כתיבת תוכן לסוכנות תיירות או כתיבה שיווקית לסוכנות נסיעות, הסיפור האישי הוא כלי רב עוצמה ליצירת חיבור רגשי עם הלקוחות. למשל: סוכנת נסיעות שנולדה בהולנד, סוכן ישראלי שגר בארה"ב, זוג שפתח סוכנות נסיעות לאחר שביקר יותר מ-100 פעמים באיטליה וכו'. 

אפשר גם לספר את זה באופן אישי. לדוגמה, סיפור על ביקור בכפר יווני נידח, מפגש עם שף מקומי, או השתתפות בפסטיבל מסורתי, יעניקו לתוכן אותנטיות ויעוררו השראה בקוראים.

סטוריטלינג מאפשר לסוכנות להציג את מומחיותה, להדגיש את היכרותה העמוקה עם היעדים ולבנות אמון. הסיפורים האישיים הופכים את התוכן למרתק יותר, ומסייעים ללקוחות לדמיין את עצמם חווים את החוויות המתוארות, מה שמגביר את הסיכוי שיבחרו בשירותי הסוכנות לתכנון הטיול הבא שלהם. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אוקיי, אבל איך זה עובד? בכתיבת תוכן לסוכנות תיירות אנחנו תמיד משלבים מספר מקורות. ראשית, עורכים ראיון קצר עם אנשי הסוכנות בשביל להבין לא רק את המסרים של העסק אלא גם את האג'נדה שלו. לדוגמה, התמחות בטיולים ששמים דגש על קולינריה או ניסיון רב בהרכבת טיולי שורשים מאורגנים לאירופה. 

לאחר מכן אנחנו מבצעים מחקר מעמיק על היעד. חשוב מאד להבין שאנחנו לא קוראים רק טקסטים בעברית אלא הולכים לתכנים באנגלית ואפילו לתכנים בשפה המקומית. היום, באמצעות כלי התרגום המתקדמים שזמינים לטובתנו, ובעיקר תודות לניסיון הרב שצברנו, התוצאות הן פשוט מדהימות. הרבה פעמים אנחנו מייצרים תוכן שמפתיע ברמת האיכות והדיוק שלו גם את סוכני הנסיעות עצמם. 

בשלב השלישי אנחנו מכינים את הטקסטים עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח ובמידת הצורך אף מעלים אותם לאתר (כולל תמונות וכו'). 

רוצים לדעת עוד? אין בעיה. דברו איתנו. כותבי התוכן של תוכן בוטיק, שכבר כתבו על אין ספור יעדים ואתרים בכל רחבי העולם, שמחים לעמוד לשירותכם. זה במרחק של מייל או שיחת טלפון מכם. 

אפשר עוד?