הפקת קטלוגים
כתיבה. עיצוב. הדפסה.
הפקת קטלוגים
כתיבה. עיצוב. הדפסה.
הפקת קטלוגים היא חלק בלתי נפרד מהצגת המוצרים והשירותים שלכם בצורה אפקטיבית. אולם מדובר גם בעבודה שדורשת לא מעט מחשבה. איך להגיש את התוכן, מה "המתח הראוי" בין השיווקיות לפרטים הטכניים, איך בכלל נכון "לסדר" את הטבלאות הטכניות, מה השפה הגרפית המתאימה, מה עושים המתחרים וכו'.
נשמע מסובך? מאתגר? מעייף אפילו? אל דאגה. בחברת תוכן בוטיק אנו מתמחים בהפיכת התהליך ליעיל, ממוקד ומותאם לצרכים של עסקים מקצועיים. בין אם אתם חברה למיזוג אוויר, יצרני דלתות, ספקי UPS או מפעל לצינורות מתכת, אנו מבינים את הדרישות הייחודיות שלכם. החל מרמת הקונספט הראשוני ביותר ועד להפקת הקטלוג במגוון פורמטים – מודפס (הארד-קופי), PDF, מונגש, מבוסס תוכנה וכו'.
מתחילים עם קהל היעד
הפקת קטלוגים מחייבת הבנה מעמיקה של קהל היעד. למשל, האם הקטלוג מיועד לקבלנים? האם קהל היעד הוא מהנדסים או מנהלי רכש? אולי בכלל צרכני קצה ומה מידת ההבנה שלהם במפרטים הטכניים?
בחברת תוכן בוטיק אנחנו מתחייב שהקטלוג יתאים לכל פרט. משפת הדיבור ועד הפריסה. הקטלוגים שלנו מתוכננים בקפידה כדי לשדר מקצועיות ולחזק את המסר של המותג. מעבר לאסתטיקה אנחנו דואגים שהקטלוג יהיה פונקציונלי ויעמוד בתקציב שלכם.
עיצוב מותאם אישית – פי 1,000 יותר יפה ממה שיש לכם עכשיו
הפקת קטלוגים בתוכן בוטיק משלבת עיצוב מותאם אישית, צילום מוצרים איכותי וניהול הדפסה. יש לכם מאיתנו התחייבות לשקיפות מלאה עם תמחור קבוע מראש ללא עמלות נסתרות. המטרה היא להפיק קטלוג מקצועי שיעצים את התדמית העסקית ויניע מכירות.
כל קטלוג שאנו מעצבים מתחיל מאפס – ללא תבניות מוכנות – כדי להבטיח ייחודיות והתאמה מלאה לצרכים שלכם. לא רק שהוא יהיה פי 1,000 יותר יפה ממה שיש לכם עכשיו, אלא שאנחנו בטוחים שהוא גם יציב רף חדש שהמתחרים יתקשו לעקוף.
הפקת קטלוג - עשרת הכללים להצלחה
הגדירו את קהל היעד שלכם, ארגנו את התוכן בצורה אסטרטגית, תמונות באיכות גבוהה, עקביות בשפת המותג, קריאות ברורות לפעולה, נצלו שטחי רקע באופן אפקטיבי, איכות הקטלוג כאיכות הנייר, תיאורי מוצר מדויקים וטבלאות מסודרות שעושות שכל, אלמנטים אינטראקטיביים (כמו קודי QR לסריקה) והגהה יסודית.
הפקת קטלוגים מתחילה באיסוף נתוני המוצרים, כתיבת תיאורים ברורים ומדויקים, ויצירת תוכן שמדגיש את המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר. לאחר איסוף הנתונים, אנו ניגשים לעיצוב הכולל, מתכננים את הפריסה, ומביאים את הכל יחד לקטלוג מקצועי ומרשים.
הפקת קטלוגים כולל צילום מוצרים – גם זה תוכן בוטיק
הצילום הוא חלק מהותי בתהליך הפקת קטלוגים. אנו מציעים שירותי צילום מותאמים למוצרים שלכם, עם תמונות איכותיות ומדויקות שמוכנות להדפסה. לאחר עיבוד התמונות, אנו משלבים אותן בעיצוב הסופי.
בנוסף לגרסת הדפוס, אנו מציעים גם גרסה דיגיטלית כקובץ PDF נגיש, וכן קטלוג אינטראקטיבי בפלטפורמות כמו ANYFLIP, כדי להתאים את הקטלוג למגוון ערוצים מודרניים. חברת תוכן בוטיק מאפשרת לכם לשלב קטלוג מודפס עם קטלוג דיגיטלי ולייצר מעטפת מיתוגית של 360 מעלות. כולל הזנת הקטלוג לאתר האינטרנט של החברה.
חושבים גם על העתיד ועל מהדורות נוספות
הפקת קטלוגים בתוכן בוטיק לא תסתיים במוצר הראשון. אנו שומרים את כל הקבצים שלכם ומאפשרים לעדכן מהדורות בקלות ובעלויות מופחתות. הקטלוגים שלנו נבנים כך שיישארו רלוונטיים לאורך זמן וישמשו כלי מכירה ושיווק אפקטיבי.
החוכמה היא בפרטים הקטנים. כשאנחנו מסתכלים גם מעבר לפינה אנחנו יכולים לעצב קטלוג שיותאם בקלות רבה למוצרים חדשים, קולקציות חדשות, הורדת מוצרים, הוספת שירותים וכו'. כל מה שקורה כחלק מנסיבות החיים. הצוותים שלנו זמינים עבורכם לכל תיקון או בעיה, ומבצעים את העבודה במהירות שיא. אפילו עד שליחת הקטלוג המעודכן אליכם לפני שאמרתם ג'ק רובינזון (למי שמכיר).
הפקת קטלוג – שלב האפיון
אפיון והגדרת צרכים – הבסיס לכל הפקה מוצלחת של קטלוג טמון בהגדרה מדויקת של הצרכים והמטרות. שלב ראשוני זה קריטי במיוחד עבור חברות תעשייתיות ויצרניות. בין אם מדובר על ספקי מערכות סולאריות, בין אם על יצרני חיפויי מבנים ובין אם מפעלים המתמחים בדלתות מוסדיות.
שימו לב! ככל ששלב האפיון יבוצע בצורה מדויקת יותר, כך השלבים הבאים מתבצעים בצורה חלקה יותר. בחברת תוכן בוטיק אנחנו משתפים פעולה עם המחלקות השונות של הלקוח בכדי להגדיר את מטרת הקטלוג, קהל היעד שלו והשימוש המרכזי שלו – בין אם לתערוכות, פגישות מכירה או הפצה מקוונת. מתוך אפיון מפורט זה אנו מגדירים את מבנה הקטלוג, קונספט העיצוב והמפרט הטכני, כמו מידות, סוג נייר וגימור, כדי להבטיח שהוא יענה על דרישות התעשייה שלך.
מעצבים ומסדרים את העימוד
בהתבסס על האסטרטגיה של המותג והמסרים השיווקיים הנגזרים ממנו, צוות העיצוב של תוכן בוטיק יכין מספר טיוטות עיצוב שמבטאות את מהות העסק שלך. העיצובים שלנו משקפים כידי מעשה אמן (תרתי משמע) את האופי הטכני והמקצועי של המוצרים בקטלוג. כל עיצוב מותאם בכדי להדגיש את המומחיות של החברה ולהתאים למגמות הנוכחיות בתעשייה, תוך שמירה על איזון בין אסתטיקה לפונקציונליות.
אנחנו מקבלים השראה גם מקטלוגים של מתחרים אבל בעיקר מקטלוגים של מותגים מובילים בחו"ל המספקים לנו את החזון העיצובי המושלם. אנחנו רוצים לעשות כאן הפקת קטלוג אחד ולתמיד. כזו שתמשיך עם החברה גם שנים רבות קדימה.
הדפסה ו/או הפקת קטלוגים דיגיטליים
הטכנולוגיה המתקדמת שלנו מבטיחה שהקטלוג שלך יופק בסטנדרטים הגבוהים ביותר. באמצעות ציוד הדפסה מתקדם, אנו מספקים תוצאות מדויקות על סוג הנייר שנבחר, בין אם עבור קטלוגים עמידים לתעשייה או חומרים שיווקיים יוקרתיים. התהליך מבטיח שהקטלוג שלך ישקף את האיכות והמקצועיות של המותג שלך.
כאן נכנסים לתמונה גם השבחות לקטלוג לצד גימורים שונים. בכדי לבדל את הקטלוג בשווקים תחרותיים (יותר או פחות), תוכן בוטיק מציעה מגוון אפשרויות גימור יוקרתיות – למינציה, הבלטות, הטבעת פוייל, לכה סלקטיבית וכו'. כל מה שעשוי לשדרג את הקטלוג ולהוסיף לו נופך יוקרתי ומקצועי. ההשבחות הללו הופכות את הקטלוג מאוסף פשוט של מפרטי מוצרים לכלי מרשים, מקצועי ומרתק. ההבדל שבין "טוב מאד" ל"וואוו".
הפקת קטלוגים מומלצת בד"כ על גבי נייר כרומו מט בשל יכולתו הבלתי מתפשרת לשלב בין אסתטיקה מעודנת לביצועים פונקציונליים. גימור המט מפחית השתקפויות ומבטיח קריאות אופטימלית תוך שמירה על חדות ותצוגה מרשימה של אלמנטים חזותיים. נייר כרום מט מקרין תחושת אלגנטיות מתוחכמת שמשלימה באופן מושלם את הקו המקצועי של קטלוגים איכותיים. זאת ועוד! מעבר לאסתטיקה, נייר כרומו מט ידוע בעמידותו, המבטיחה בסיס חזק ועמיד המותאם לטיפול תכוף, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית הן להצגה והן לשימור לאורך זמן.
בקיצור, הפקת קטלוגים זה תוכן בוטיק
לסיכום, תוכן בוטיק מחכה לכם עם הפקת קטלוג מדויקת. אנחנו משרתים חברות בכל סדר גודל ומכל תעשייה. ההיכרות שלנו עם התחום מאפשרת גם את העיצוב וההפקה וגם את כל השירותים המשלימים – תוכן, צילום מוצרים, צילומי תדמית ועוד. אל תתפשרו על פחות. תנו לעצמכם להוביל ותנו למתחרים שלכם לקנא. הקטלוגים של תוכן בוטיק הם תו תקן לאיכות ולסגנון. זאת לצד היותם סופר-מקצועיים.