מזיני תוכן - איך (אנחנו) בוחרים אותם?

הסטנדרטים שלנו

איך בוחרים מזיני תוכן?

תהליך הקבלה הקפדני של תוכן בוטיק

בחירת מזיני תוכן לאתרים לא נוגעת אך ורק למציאת שירות שיכול לעדכן את הדפים באתר או לייצר עמודים חדשים. האתגרים והתחרות כיום בין החברות והאתרים השיווקיים מולידים צורך בגיבוש צוות של מזיני תוכן שהינו גם בעל הבנה מעמיקה במערכות ניהול תוכן (CMS) וגם עם תשומת לב לפרטים. הוסיפו לזה את הדרישה הגוברת לעמידה בלו"זים צפופים ומגוון רחב של אלמנטים נוספים שמאפיינים התקשרות עם ארגונים גדולים.

מזיני תוכן והחובה להכיר מערכות ניהול תוכן נפוצות

הרכיב הראשון בגיבוש צוות מזיני תוכן הוא ההיכרות עם מערכות ניהול התוכן הקיימות בשוק. בין אם אלו מערכות ניהול תוכן פופולריות – כמו וורדפרס, שופיפיי, אומברקו, פורס וכדומה – ובין אם כל מערכת ניהול תוכן אחרת. בחברת תוכן בוטיק, למשל, אנחנו מעסיקים מזיני תוכן מהשורה הראשונה שמדברים את השפה של המערכות הללו ברמה של שפת אם. לדוגמה:

  • הזנת תוכן לוורדרפס – כמערכת ניהול התוכן הנפוצה ביותר, וורדפרס מניעה יותר מ-40% מהאינטרנט. מזיני תוכן של תוכן בוטיק בקיאים בוורדרפס על בורייה ומבינים את דפוסי העבודה עמה (עם אלמנטור ובלי). החל מטריקים שונים לייעול תהליכים (למשל, עבודה עם טמפלטים שמורים או שכפול עמודים) וכלה בשימוש בפלאגינים נפוצים כמו SEO של Yoast לאופטימיזציה. 

  • הזנת תוכן לשופיפיי – שופיפיי היא המערכת המובילה בניהול תוכן בשוק הסחר האלקטרוני. היא מוכרת בזכות ממשק המשתמש הידידותי שלה ותודות לתכונות המכירה החזקות שלו. מזיני תוכן לשופיפיי בתוכן בוטיק מתמחים היטב בהעלאת מוצרים, ניהול מערכות מלאי, שילוב מחירים, הוספת דיסקליימרים וכו'. הצוותים שלנו מבינים היטב איך הזנת תוכן בשופיפיי משפיעה על תיאורי מוצרים ועל אלמנטים נוספים כמו חוות דעת, אופטימיזציה לגוגל ועוד.

  • הזנת תוכן לאומברקו – מערכת ניהול תוכן גמישה ופופולרית באתרים גדולים וארגוניים הנחשבת תדיר לבחירה "טבעית" עבור חברות פיננסים וביטוח בשל יכולות ההתרחבות והתכונות המותאמות אישית שלה. מזיני תוכן לאומברקו בתוכן בוטיק מרגישים מאד בנוח עם פלטפורמת הניהול שלה. כולל, כמובן, ביצירת בלוקים של תוכן וניהול ספריות מדיה. 

הדוגמאות הללו הן בבחינת "מעט המחזיק את המרובה". אין מערכת ניהול תוכן שאנחנו לא יודעים לעבוד איתה ואין פתרון שאנחנו לא יודעים לספק. כך גם כשמדובר על מערכות ניהול תוכן בקוד סגור, תוכן בוטיק מתגאה בגרף למידה קצר ביותר (בסופו של היום, כל מערכות ניהול התוכן מבוססות על כמה עקרונות מקבילים באופן כזה או אחר). 

טיפול בתוכן רגולטורי בדיוק מרבי

אחד השיקולים הקריטיים בבחירת מזיני תוכן לארגונים גדולים הוא הניסיון בניהול תוכן שצריך לעמוד בחוקי רגולציה מחמירים ובסטנדרטים בלתי מתפשרים של דיוק. תעשיות גדולות, כמו פיננסים וביטוח, תלויות בהנחיות משפטיות קפדניות ואפילו טעות קטנה עשויה להוביל לבעיות משפטיות יקרות.

מוסדות פיננסיים נתבעים תדיר על תנאים לא נכונים במדיניות, אי עמידה בעדכונים רגולטוריים, או תיאורים לא מדויקים של מוצרים פיננסיים. זה נכון, אגב, גם עבור אתרי סחר שמספקים מידע שגוי על מוצריהם המוצעים למכירה ולמעשה בכל מקום באינטרנט שבו יש הסתמכות של הגולשים. 

לדוגמה, תאגיד בנקאי עלול להתמודד עם תביעה ייצוגית אם האתר שלו מציג את תנאי הלוואה בצורה מטעה, מה שגורם ללקוחות לא להבין נכונה את שיעורי הריבית או לוחות הזמנים להחזר. באופן דומה, חברת ביטוח עלולה למצוא את עצמה מול הליכים משפטיים בגין הצגת מידע שגוי בדוחות רבעוניים או שנתיים. 

מזיני תוכן לארגונים מסוג גדולים חייבים להיות בעלי תשומת לב לפרטים ועם רגישות מקסימלית לרגולציה. אין כאן מ"מ לפספוסים. בחברת תוכן בוטיק אנחנו מעסיקים רק כותבי תוכן אחראים, מקצועיים, אקדמאיים וזריזים. מזיני תוכן שיודעים כיצד לבדוק תוכן, להבטיח עמידה בשפה משפטית מסוימת ולסמן עדכונים הנדרשים עקב חוקים או תקנות משתנות. המומחיות שלנו היא גורם משמעותי בשקט הנפשי של הלקוח. 

מזיני תוכן – זמינות 24/7 והיכולת להתרחב

גמישות בשעות העבודה ויכולת להתרחב בהזנת תוכן היא קריטית בפרויקטים גדולים. מומלץ לעבוד עם חברות להזנת תוכן שיש להם מזיני תוכן שמספקים מענה מסביב לשעון. 

סיפור מעניין! בחברת תוכן בוטיק יצא לנו גם להציע עדכוני תוכן 24 שעות ביממה. לדוגמה, היה לנו פרויקט שבמהלכו אחד ממזיני התוכן היה במשך תקופה בבוסטון, ארה"ב. המודל אפשר לנו להפיק תוצאה מרשימה כאשר בזמן שמזיני התוכן בישראל יצאו להפסקה, הזנת התוכן לאתר נמשכה מצפון אמריקה. רציפות שהובילה ללוחות ספרים סופר-סופר-קצרים. פרויקט של 1,500 עמודים שהסתיים שלושה חודשים לפני המועד (!). 

היכולת לעבוד סביב השעון מבטיחה גם שבפרויקטים דחופים, תוכן יוכל להתעדכן בזמן המהיר ביותר. מיגרציות אתרים גדולות, עדכון תוכן רחב, או השקות מוצרים דחופות כבר לא יצטרכו להתמודד עם האתגר של הגבלת שעות עבודה. גישה לצוותים רבים העובדים במשמרות היא צעד משמעותי, במיוחד כשמדובר באתרי אינטרנט גדולים הדורשים עדכונים מתמידים.

פוליטיקה פנימית ושירות אישי

עבודת מזיני תוכן מול ארגונים גדולים כרוכה תדיר בפוליטיקה פנימית מורכבת, וטיפול בזה דורש רמה גבוהה של מקצועיות ושירותיות. יש לתת מענה גם לאחראים על האתר השיווקי, גם למנהלי מחלקות שונות בארגון, גם  להנהלה הבכירה ולעתים אפילו לענות ללקוחות ולצדדים שלישיים. 

בבחירת מזיני תוכן כדאי ללכת עם אלה שיודעים (באמת, אבל באמת) להתמודד עם הניואנסים הללו. בסוף, הכל אנשים. בחברת תוכן בוטיק אנחנו מתגאים בצוותים שהם תמיד נוחים לעבודה ומאד מקצועיים וקוהרנטיים. 

הסוכנות שלנו גאה בגישה הממוקדת בלקוח. מזיני התוכן של חברת תוכן בוטיק מיומנים בהבנת החשיבות של אינטראקציה אישית. הניסיון מלמד שיש פעמים שבהן המילים "כן, בוודאי" יכולות לשדרג את מערכת היחסים ולשמור על פרודוקטיביות גבוהה. היעדר התנגדות פנימית מבטיח שמהלכים יושלמו בצורה יעילה ומדייקת, והמעגל המשוב נשאר חלק.

לסיכום, בחירת מזיני תוכן כרוכה במציאת האנשים הנכונים שיבצעו עדכון לאתר. אתם זקוקים לצוות שמכיר את מערכת ניהול התוכן שלכם ושיודע להתמודד עם רגולציות בצורה מדויקת. צוות שמציע גמישות ועבודת צוות 24/7, ויודע לנווט את הפוליטיקה הפנימית של ארגונים גדולים. בחברת תוכן בוטיק, כל התשובות נכונות. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?