הזנת תוכן לבית השקעות
ההשקעה הנבונה בתוכן בוטיק
הזנת תוכן לבית השקעות
תשקיעו בתוכן שלכם
תוכן בוטיק היא החברה המובילה בישראל לשירותי הזנת תוכן בכלל ופתרונות של הזנת תוכן לבתי השקעות בפרט. החל מסוכני השקעות "קטנים" ועד לבתי ההשקעות המובילים במדינה.
השירות שלנו, שנשען על ניסיון של 15 שנה וקילומטרז' של הזנת אלפי עמודים מסוגים שונים, שם דגש על שני העקרונות החשובים ביותר בכל הזנת תוכן – יעילות ותשומת לב לפרטים. באופן כללי אנחנו משרתים גופים פיננסים בהזנת תוכן ובכתיבה שיווקית, והנה כמה מהמותגים שעובדים/שעבדו איתנו:
![mei-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2024/10/mei-logo.jpg)
![leaders-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/leaders-logo.jpg)
![menora-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/menora-logo.jpg)
![jk-fin-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2023/04/jk-fin-logo.jpg)
![ex-fin-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2023/04/ex-fin-logo.jpg)
![omch-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2023/04/omch-logo.jpg)
![כתיבת תוכן ייעוץ מס, כתיבת תוכן ליועצי מס](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/10/guskov-logo.png)
![mednes-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/mednes-logo.jpg)
![logo-sta](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/logo-sta.jpg)
![gf-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/gf-logo.jpg)
![alklogo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/alklogo.jpg)
![yashir-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/yashir-logo.jpg)
![polisa-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/polisa-logo.jpg)
![keshet-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/keshet-logo.jpg)
![gm-logo](https://contentbtq.co.il/wp-content/uploads/2022/07/gm-logo.jpg)
כשאנחנו מדברים על הזנת תוכן לבית השקעות אנחנו צריכים להוסיף נדבך נוסף והוא אחריות. המשקיעים, הקולגות, המפקחים והמבקרים – כולם בוחנים את הפרסומים של בית ההשקעות ב-7,000 עיניים והדיוק בפרטים הקטנים הוא חשוב בדיוק כמו הנראות הכוללת. כן, עד לרמה של רמת תשואה ספציפית בדוח של קרן מסוימת מלפני 8 שנים בעמוד צדדי של ארכיון רגולטורי.
לחברת תוכן בוטיק צוותים ייעודיים של מזיני תוכן לבתי השקעות שגם מכירים את מערכות ניהול התוכן המובילות בישראל, גם יודעים לעבוד עם כל מערכת של קוד סגור (במידה שאלה הם פני הדברים) וגם מבינים לעומק ולרוחב את החשיבות הנגזרת של התכנים. מצד אחד אנחנו יודעים לאתר פתרונות יצירתיים ולא "רצים לבקש עזרה מהפיתוח" בכל מ"מ, ומצד שני מקפידים לאשר ולתקף כל שאילתא או ספק.
הזנת תוכן לבית השקעות במעבר לאתר שיווקי חדש
הזנת תוכן לבית השקעות במעבר לאתר שיווקי חדש היא אתגר מורכב ביותר. ברוב המקרים, בעוד שיש לבית השקעות מחלקת פיתוח פנימית שמקימה את האתר, עם או בלי עזרה מספקים חיצוניים, הנושא של הזנת התוכן בפועל מתגלה כאגוז לא פשוט לפיצוח. לא פשוט בלשון המעטה.
בית ההשקעות מגלה במוקדם או במאוחר שאי אפשר באמת לתת את המשימה הזו לעובדים שעסוקים בתפקידים אחרים ואי אפשר לשים את זה "בין לבין" המשימות השוטפות. מתוך ניסיון של עבודה מול אין ספור אתרי אינטרנט ובכללם גם בתי השקעות, אנחנו יכולים לספר לכם שגם מזין התוכן המקצועי והמהיר ביותר לא יוכל להזין יותר מ-10-20 עמודים ביום (ואם מדובר על עמודים פשוטים אז אולי 25-30, אבל זה לעתים נדירות מאד). כלומר, אם יש באתר 800-900 מילים (ובד"כ יש יותר), אנחנו מדברים בקלות על 60-70 ימי עבודה מלאים.
זו אגב התמונה עם מזיני תוכן מקצועיים ומיומנים. כשמדובר על עובדים שזו לא עבודתם העיקרית אלא משימה חד פעמית, הקצב הוא איטי פי שניים (ויותר). לא זו אף זו, לאחר ההזנה הראשונה של העמודים, צריך בד"כ לחזור עליהם לפחות עוד 2-3 פעמים להכנסת קישורים פנימיים, סידור תפריטים, שינוי כותרות, תיוג תמונות, שפצור דיסקליימרים, תכנון אנקורים ועוד ועוד.
בחברת תוכן בוטיק, לעומת זאת, אנחנו מעמידים לטובתכם מזיני תוכן לבית השקעות שעובדים אך ורק על הפרויקט הספציפי. בלי הסחות דעות ובלי משימות נוספות. הזנת תוכן נטו ומסביב לשעון. לעתים, אגב, אנחנו נכנסים לעבודה במשמרות שיכולה להיות אפילו בהיקף של 24 שעות ביממה כשיש צורך לעמוד בלוחות זמנים צפופים. כן, ממש כך.
הזנת תוכן לבית השקעות - היברידי או ממשרדי הלקוח?
שאלה נפוצה והתשובה תהיה קצרה - היברידי. עבודה היברידית מוכיחה את עצמה הרבה יותר יעילה, הרבה יותר אפקטיבית והרבה יותר מהירה מעבודה במשרדי הלקוח. בתוכן בוטיק אנחנו גם "מצ'פרים" את מזיני התוכן על ביצועים ואנחנו אוהבים מאד לשלם בונוסים. בעבודה היברידית העובדים יכולים לעבוד בשעות לא שגרתיות, לייצר משמרות ארוכות וקצרות, ולהיבחן על תפוקה ולא על הופעה. כשאנחנו מדברים על הזנת תוכן לאתר גדול בפרויקט חד פעמי, זו השיטה הטובה ביותר. מניסיון.
בפרויקט של הזנת תוכן לאתר שיווקי חדש, רצוי שכל מזיני התוכן יכירו את כל התבניות הקיימות. זאת בכדי לייצר צוות שמחפה ומגבה את עצמו. למשל, אם מזין תוכן אחד חולה או יוצא למילואים, אחד אחר נכנס במקומו וממשיך מאותה הנקודה. בחברת תוכן בוטיק אנחנו גם מבצעים בקרה כפולה על הזנת התוכן "ומריצים" מזיני תוכן על עמודים של חבריהם בשביל לעשות "דאבל צ'ק" שיבטיח ביצועים מושלמים.
הזנת תוכן לאתר שיווקי חדש של בית השקעות – שלבים עיקריים בתהליך:
- מיפוי האתר – מיפוי האתר הקיים לפי סוגי העמודים והערכת מחיר ולו"ז.
- איתור עמודים "מאתגרים" – שלב חשוב מאד! איתור עמודים "מאתגרים" כמו טפסים מרובי שדות או עמודים רגולטוריים עם מאות קבצי דוחות. סימון עמודים אלה מתוך ידיעה שזמן הזנתם ארוך מהרגיל.
- הדרכה על התבניות – הדרכה על תבניות האתר החדש ועל מערכות ניהול התוכן באתר הקיים ובאתר העתידי. לעיתים קרובות הדבר יהיה תלוי בתבניות המוכנות שכן הפיתוח יהיה "תוך כדי תנועה".
- ביצוע הזנת התוכן – הזנת התוכן בעל עמודי האתר בסיבוב ראשון.
- מעברים נוספים – מעברים נוספים על עמודי התוכן כולל הוספת תפריטים ראשיים וצדדיים, קישורים פנימיים, אנקורים ועוד.
- תיקוף מול מחלקות בית ההשקעות – תיקוף תכנים והזנתם מול מנהלי המחלקות השונים בבית ההשקעות לווידוא שהתוכן עומד במקום ומדויק. אין פספוסים. מדיניות של אפס תקלות.
- אחריות ו"היום שאחרי" ייחודי! – מתן אחריות מלאה לעבודה למשך 12 חודשים (היחידים בארץ שנותנים את זה), כולל סרטוני הדרכה להזנת תוכן עתידית על ידי עובדי בית ההשקעות ו/או ספקים חיצוניים.
- המלצות ללקוחות הבאים – מצטרפים לקהל הלקוחות הממליצים שלנו.
יתרון חשוב נוסף שלנו בהזנת תוכן לאתרים גדולים הוא שאנחנו מגיעים גם מעולם של כתיבת תוכן. אמנם כל מילה "חדשה" צריכה להיות מאושרת, בין אם על ידי אנשי המקצוע ובין אם על ידי המחלקה המשפטית, אבל חשוב לדעת שאנחנו מספקים גם את הפתרון הזה.
הזנת תוכן לבית השקעות ברמה השוטפת
שירות חשוב ונפוץ נוסף שלנו הוא הזנת תוכן שוטפת במסגרת ריטיינר או פר עמוד. בין אם לפרויקטים נקודתיים (למשל, הזנת תוכן חד פעמית של 200 טפסים דיגיטליים) ובין אם כפתרון אד-הוק שיהיה זמין לטובתכם בהוספת דוחות, סקירות פיננסיות, השקת מוצרים חדשים, דיוק מסרים, שינוי תכנים, העלאת טפסים וכדומה. הדגשים הכי חשובים בעבודה מסוג זה הם:
- זמינות – אתם צריכים פתרון מהיר, כאן ועכשיו. הזנת תוכן אצלנו תהיה מיידית בתוך שעות ספורות ואפילו פחות מכך במקרי SOS.
- דיוק ותיקוף – דיוק ותיקוף כל תוכן מול הגורם הרלבנטי. אתם רוצים לדעת שאם נתתם לנו, לדוגמה, להזין תוכן למחלקת הטרייד, ויש שם מלל רגולטורי חשוב, לא סיימנו את העבודה מבלי שקיבלנו אישור מלא וסופי.
- אמינות – בעולם תחרותי, לויאליות ואמינות הן אבני דרך.
- יצירתיות – פעמים רבות אנחנו נתקלים בתור מזיני תוכן לבתי השקעות באתגרים של הזנה. למשל, טבלאות שלא מתסדרות, נוסחאות מתמטיות שקשה לייצר וכדומה. מצד שני, הגורם מבית ההשקעות שהזמין את ההזנה לא בקיא בכל הניואנסים האלה. התפקיד שלנו הוא גם להפעיל את היצירתיות ולמצוא פתרונות. לא לשלוח הכל לפיתוח ולשבת רגל-על-רגל. ממש לא. אנחנו נעשה הכל בשביל לבצע את העבודה.
לסיכום,
הזנת תוכן לבית השקעות היא המומחיות שלנו בחברת תוכן בוטיק גם בהזנת תוכן לפרויקט גדול וחדש וגם ברמה השוטפת. אנחנו יודעים לבצע פרויקטים של מאות עמודי תוכן מסוגים שונים לרבות לובי, קטגוריות, עמודים רגולטורים, טפסים, עמודי תוכן, עמודים שיווקיים, מילוני מונחים, מדריכים ועוד.
נשמח להגיע לפגישה בכדי להסביר יותר ולענות על כל השאלות שיש לכם. תוכלו להכיר אותנו וכמובן גם לקבל המלצות שיסירו כל ספק. של הלקוח.