כתיבת תוכן לכלי נגינה
לחנים שיווקיים מדויקים
כתיבת תוכן לכלי נגינה
הלחן השיווקי שלכם
כתיבה שיווקית לענף כלי הנגינה חייבת להיות מדויקת גם מבחינת הרמה המקצועית וגם במישור של המסרים השיווקיים. כמו לחן טוב או נגן מקצועי, שלמות נמצאת בסופו של דבר בפרטים הקטנים.
בחברת תוכן בוטיק אנחנו מספקים מענה לחברות שונות ביצירת תוכן איכותי ואפקטיבי. כולל כתיבת תוכן לענף כלי הנגינה בנושאים שונים כגון: השכרת כלי נגינה, מכירת כלי נגינה, שיפוץ כלי נגינה ועוד.
ההקפדה על הפרטים הקטנים היא סוד הקסם של הכתיבה שלנו. היות שדרושה כאן מומחיות ייחודית, והיות שאנחנו רוצים לייצר את התכנים הטובים ביותר, תהליך הכתיבה נעשה בצמוד לעסק. כולל ראיונות פרוטנליים ופגישות זום.
לדוגמה: אם במסגרת כתיבה שיווקית לכלי נגינה אנחנו צריכים להסביר על השכרת/מכירת פסנתר, התוכן שנייצר לא יהיה גנרי וכללי. אנחנו לא רק ניגע בהבדל בין פסנתר עומד לפסנתר כנף אלא נדאג שיהיו בטקסט התייחסויות לנושאים ספציפיים שעשויים (או יותר נכון חייבים) לעניין את הלקוח. למשל:
- כיצד נתוני הגובה של הפסנתר משפיעים על אופי הצליל כנגזרת מתיבת התהודה ואורכי המיתרים.
- מדוע חשוב לערוך בדיקת פסנתר גם למותגים צ'כים או גרמנים מובילים ברכישת פסנתר יד שנייה.
- מהו כיוון כפול לפסנתר ומתי הוא נדרש ברכישת פסנתר יד שנייה.
הדוגמאות האלה הן כמובן בבחינת מעט המחזיק את המרובה. בכל כתיבת תוכן על כלי נגינה אנחנו צריכים לשים דגש גם על הניואנסים הקטנים. כשהתוכן מזכיר את האלמנטים הללו באלגנטיות, מבלי "לחפור" אבל מבלי להישאר "שטוח", כך המקצועיות של העסק שמאחוריו תעלה בהתאמה.
כשם שיש שאלות רלבנטיות מסוג זה לגבי פסנתרים, כך הדברים נכונים לגבי כל כלי נגינה. מה ההבדל בין כינור לויולה, מהו גודל תוף הבס שמתאים לנער בן 13 (20 אינץ' או 22 אינץ') וכדומה. בקיצור, חשוב לנו לדעת לדייק בתוכן השיווקי ולכן תהליך הכתיבה המוקפד שלנו לא נעשה כלאחר יד. בחברת תוכן בוטיק אנחנו אמנם לא בקיאים בכל ניואנס וניואנס, אבל יודעים להוציא היטב את הדגשים העיקריים מהעסק.
כתיבה תוכן לכלי נגינה לקהלי יעד שונים
כשם שכלי הנגינה שונים, כך גם קהלי היעד שלהם. לעתים אפילו תוכן שנראה לכאורה "כללי" יכול לקבל זווית מיוחדת בהתאם לקהל הגולשים הרלבנטי. לדוגמה, עמוד תוכן שעוסק במכירת צ'לו יכול להיות שונה בין קוראים, כגון: הורה שמחפש לקנות צ'לו לילדה, סטודנט שרוצה לרכוש צ'לו לעצמו או קונסרבטוריון שצריך מספר כלים חדשים.
כתיבת תוכן לכלי נגינה צריכה להיות בהתאם לקהלי היעד ובמסגרת השאלות שאנחנו מבררים מול החנות או העסק אנחנו מנסים לרדת גם לרזולוציות הללו. מה שנראה אולי "מובן מאליו" למי שיש לו חנות של כלי נגינה עם וותק של יותר מ-40 שנה יכול להיות ממש לא טריוואלי ללקוח הפוטנציאלי. תפקידנו ככותבי תוכן הוא לגשר על הפער ולייצר טקסט מעולה.
איך זה עובד?
כתיבת תוכן עם תוכן בוטיק נעשית על בסיס ראיונות פרונטליים, פגישות זום ומחקר מידענות באינטרנט. אנחנו מייצרים תכנים מסוגים שונים וללקוחות בסדרי גודל שונים. בכלל זה אנחנו מתמחים, בין השאר ב:
- כתיבת תוכן לאתר של חנות כלי נגינה.
- כתיבת כתבות שיווקיות על כלי נגינה.
- כתיבת ניוזלטרים.
- פוסטים לרשתות חברתיות.
- ברושורים ופולדרים שיווקיים.
- מצגות.
- כתיבת תוכן למוצרים.
- כתיבת קטלוגים.
- ועוד.
האם התכנים מתאימים לקידום אתרים? התשובה היא כן, במידה שהם מיועדים לאתר אינטרנט. החוכמה כאן היא שילוב. מצד אחד לייצר תוכן איכותי לגולש שיכול באמת (אבל באמת) להפוך גולשים ללקוחות, ומצד שני לשזור במלל את ביטויי המפתח הארוכים והקצרים הרלבנטיים.
למשל: אם אנחנו כותבים עמוד תוכן על "השכרת פסנתרים" אנחנו נוודא שיש בטקסט גם ביטויים ראשיים כמו "השכרת פסנתר" אבל גם ביטויי זנב ארוך שיהפכו את התוכן לאפקטיבי מאד – "השכרת פסנתר חשמלי", "השכרת פסנתר כנף" ואפילו "השכרת פסנתר לאירוע" או "השכרת פסנתר לצילום".
התוכן שמוגש ללקוח בסופו של היום יהיה לשביעות רצונו המלאה (ללא הגבלה על דיוקים ותיקונים). כמובן שאנחנו משקיעים משאבים רבים בכדי לייצר תוכן מעולה כבר "במכה הראשונה". אנחנו מאמינים בתכנים קצרים, ממוקדים ואיכותיים. תוכן קולע שעושה את העבודה, מעביר את המסר ומניע לפעולה ליצירת קשר.
רוצים לדעת עוד? דברו איתנו.