כתיבת תוכן לקרנות השקעה
שיווק עם תשואה
כתיבת תוכן לקרנות השקעה
תוכן שיווקי עם תשואה
חברת תוכן בוטיק מתמחה בכתיבת תוכן פיננסי, כולל מומחיות ספציפית בדיוק מסרים בנושא השקעות אלטרנטיביות. בכלל זה, כמובן, כתיבת תוכן לקרנות נדל"ן, כתיבת תוכן לקרנות פרייבט אקוויטי, כתיבת תוכן לקרנות הלוואות P2P, קרנות חוב, קרנות גידור ועוד. הנה לדוגמה מספר לקוחות שיש להם כבר תוכן בוטיק בעולם הפיננסים:
היתרון הגדול של תוכן בוטיק הוא 15 שנות ניסיון וידע רחב בתחום הפיננסי, שהופכים את ההתנהלות מול הכותבים שלנו לתהליך יעיל, ממוקד, אפקטיבי ובעל תוצרים מעולים. אם תרצו, התשואה הטובה ביותר של תוכן שתוכלו לקבל.
אנחנו מודעים לכך שקרנות השקעה הן מהכלים האפקטיביים והמעניינים ביותר במפת ההשקעות העולמית, ושהן מיועדות להעניק למשקיעים פרטיים ומוסדיים גישה לנכסים ולשווקים מגוונים תוך ניהול סיכונים מקצועי ומושכל.
כך גם אנחנו יודעים שמדובר בשוק תחרותי ולכן כתיבת תוכן על קרן השקעות חייבת לדעת לייצר את הבידול וההנעה לפעולה. הטקסט צריך למשוך תשומת לב מצד קהל היעד וקרנות השקעה זקוקות לתוכן איכותי וממוקד. תוכן שמציג את יתרונותיהן בצורה ברורה ומשכנעת. למשל, לא רק על ידי מידע יבש או פרטים טכניים, ואפילו לא רק בהדגשת הישגים/ביצועים/הזדמנות. במקרים רבים יש אפילו מקום "לספר את הסיפור". לגעת ברגש ובנקודת האיזון בין הלב לשכל.
למשל, כשאנחנו מייצרים כתיבת תוכן על קרן גידור, אנחנו יודעים שהטקסט לא יהיה שלם בלי שנרחיב על אסטרטגיות השקעה ייחודיות ויתרון תחרותי, ניהול סיכונים מוקפד ואמצעי גידור מתקדמים, תשואות עבר מרשימות שמבוססות על נתונים מוכחים, רמת השקיפות הגבוהה שמבטיחה גישה ישירה למנהלי הקרן, והחדשנות הטכנולוגית שמניעה את תהליכי המסחר וההשקעה.
כך גם הדברים נכונים לגבי כל כתיבה שיווקית על קרן השקעות. בכתיבה על קרן חוב נדגיש כמובן את הביטחון למשקיעים דרך אסטרטגיות גידור יציבות והחזרי החוב המדויקים, בקרן נדל"ן נתמקד מטבע הדברים בפוטנציאל ההשבחה ובערך המוסף של נכסים מניבים, ובכתיבה שיווקית באתר אינטרנט של קרן פרייבט אקוויטי נעמיד במרכז את היכולת לייצר צמיחה משמעותית על ידי השקעה ממוקדת בחברות בעלות פוטנציאל גבוה.
כתיבת תוכן לקרנות השקעה עם תוכן בוטיק, איך זה עובד?
כתיבת תוכן לקרנות השקעה עם תוכן בוטיק משלבת את המידענות שלנו באינטרנט עם הקשר הישיר מול הלקוח. אנחנו בודקים אתרים של קרנות מתחרות (באותו הקליבר), מבצעים ראיונות טלפוניים או פרונטליים עם מומחי ההשקעות שמדברים עם הלקוחות וחוקרים את הנושא גם במוצרי השקעה אחרים ומקבילים.
אין כאן קיצורי דרך. כל קרן השקעה מקבלת אצלנו תוכן ייחודי, מוקפד ומותאם למידותיה. תוכן שמתכתב עם הביצועים של הקרן, היתרונות שלה וקהלי היעד הרלבנטיים. כך, למשל, אנחנו יודעים שמשקיעי קרנות גידור נוטים להיות בעלי סובלנות גבוהה יותר לתנודתיות ולסיכונים, מתוך שאיפה למקסם תשואות בטווח קצר או בינוני, גם בסביבות שוק מאתגרות. לעומתם, משקיעי קרנות נדל"ן מחפשים לעתים קרובות השקעות סולידיות יותר עם פוטנציאל להכנסות פסיביות (הנגזרות משכר דירה) ותשואה יציבה לאורך זמן.
סטוריטלינג?
סטוריטלינג הוא כלי עוצמתי שמשחק תפקיד מרכזי בכתיבה שיווקית על קרנות השקעה, והוא עשוי לשמש כגשר בין נתונים פיננסיים יבשים לרגש והערכים שמניעים משקיעים לפעולה.
סיפור טוב מאפשר לקרנות לא רק להציג את הצלחותיהן במונחים של מספרים, אלא גם לשתף את החזון שמאחורי האסטרטגיה שלהן, להמחיש את ההשפעה החיובית של השקעותיהן ולהבליט את הערך הייחודי שהן מציעות.
למשל, סיפור הצלחה על חברה שהקרן תמכה בה, כמו סטארט-אפ בתחום האנרגיה שהכפיל את הכנסותיו בזכות ליווי והשקעה אסטרטגית, ממחיש את הערך שהקרן מביאה לשולחן. ניתן גם לשלב סיפורים אישיים של משקיעים, כמו משפחה שהקרן סייעה לה להבטיח הכנסות יציבות מנכסים מניבים.
דרך נוספת היא לספר על יכולות טכנולוגיות, כמו אלגוריתם שמגיב בזמן אמת לשוק תנודתי ומספק יציבות למשקיעים. לעתים קרובות אנחנו מקפידים גם להניע את הלקוח לתאר את החזון של הקרן לעתיד. למשל השקעות שמקדמות חדשנות, תוך יצירת ערך משמעותי הן למשקיעים והן לחברה כולה.
כתיבת תוכן לקרנות השקעות בשפה מקצועית ופשוטה גם יחד?
כתיבת תוכן על קרנות השקעה משלבת מידע מקצועי לצד שפה נגישה ופשוטה. כך ניתן למשוך קהל רחב יותר, כולל אנשים שאינם מומחים בשוק ההון אך מחפשים הזדמנויות להשקעה. לדוגמה, משפט כמו: “הקרן שלנו נועדה לספק לכם תשואות יציבות תוך הפחתת הסיכון, בזכות בחירה מושכלת בנכסים איכותיים”, מאפשר גם למשקיע הפשוט להבין את הערך המוסף של הקרן.
טיפ מוצלח הוא שהתוכן יכלול עדויות והוכחות חברתיות שיתמכו במסרים המרכזיים. שימוש בסיפורי הצלחה או ציון נתונים מבוססים יכול לחזק את אמינות הקרן ולשכנע משקיעים פוטנציאליים. למשל: “בעשור האחרון הצלחנו להשיג תשואות ממוצעות של %X לשנה, גם בתקופות של תנודתיות גבוהה בשוק. המשקיעים שלנו יודעים שהם נמצאים בידיים בטוחות".
ההגשה של התוכן זה חלק מהמשחק
בכל פרויקט של כתיבת תוכן לקרנות השקעה צריך לזכור שהטקסט צריך להיות מעוצב היטב מבחינה חזותית ומבנית. שימוש בכותרות משנה, רשימות, אינפוגרפיקות וכו' יכול להעצים את החוויה של הקוראים ולעזור להעביר את המסר בצורה אפקטיבית.
התוכן באתר הקרן צריך להוביל את הקוראים בצורה טבעית להמשך קריאה ולעשיית פעולה, כמו פנייה לנציג הקרן או השארת פרטים ליצירת קשר. בחברת תוכן בוטיק אנחנו גם עובדים עם גופים פיננסים בסדרי גודל שונים בשירותי הזנת תוכן.
לסיכום,
כתיבה שיווקית על קרנות השקעה היא אומנות שמשלבת יצירתיות, מקצועיות ויכולת לרדת לפרטים הקטנים. כדי להבטיח שהמסר יועבר בצורה מושלמת, הכותבים חייבים להבין את המורכבות של שוק ההון ואת הצרכים של קהל היעד. התוצאה היא תוכן שמעורר עניין, בונה אמון ומניע לפעולה – כל מה שקרן השקעה צריכה כדי להצליח בעולם הפיננסי הדינמי של היום.