כתיבת תוכן למעצבי פנים

עיצוב טקסטים מושלמים

כתיבת תוכן למעצבי פנים

עיצוב טקסטים מושלמים

עיצוב פנים הוא ענף סופר-תחרותי ועל כן כתיבת תוכן למעצבי פנים דורשת מקצועיות ללא פשרות. כמו תוכנית עיצוב מושלמת, כתיבה שיווקית למעצבי פנים חייבת לשלב בין נראות לשימושיות. הטקסטים צריכים להיות מעוררי השראה מחד ולשדר מקצועיות ללא פשרות מאידך. נשמע מורכב? החוכמה כאן היא הניסיון של הכותב השיווקי. 

בחברת תוכן בוטיק המספקת שירותי כתיבת תוכן אנחנו מזמינים אתכם לקבל את השירות מכותבי תוכן בעלי וותק של יותר מ-15 שנה. אנחנו עובדים עם מעצבי פנים בכל סדר גודל. החל ממעצבת פנים חדשה בתחילת דרכה שפונה לקהל פרטי ועד למשרדי עיצוב המספקים שירותים לחברות ענק. 

כתיבה שיווקית למעצבי פנים היא תמיד אתגר והאפקטיביות של כותב התוכן היא קריטית. מדובר בענף שמאופיין בתחרותיות גבוהה ובמנעד לא קטן של אנשי מקצוע ברמות שונות. תנאי הכניסה הנוחים מגבירים כל הזמן את התחרות ויוצרים מצב שבו אתר האינטרנט חייב להיות מושלם. אז ללא הקדמות מיותרות הנה כמה טיפים חשובים בדרך להצלחה. 

כתיבת תוכן למעצבי פנים עם בידול אמיתי

כתיבה שיווקית למעצבי פנים חייבת להתכתב עם הבידול של העסק ובשוק תחרותי הדברים נאמרים ביתר שאת. הייחודיות של המעצב/ת יכולה לבוא לידי ביטוי באופנים שונים וגם דברים שנראים לכאורה "בנאליים" לבעלי מקצוע עשויים להיות אפקטיביים מול קהלי היעד. הנה כמה דוגמאות:

  • ותק – אין חכם כבעל הניסיון. במידה שיש לכם וותק משמעותי (כ-10 שנים ומעלה) רצוי להדגיש זאת לאורך כל האתר והמלל השיווקי. שימו לב שכל ניסיון יכול להיות רלבנטי. למשל, אם אתם מעצבי פנים במשך 3 שנים אבל מגיעים אחרי קריירה של 15 שנים בעיצוב תעשייתי, תוכלו לשלב ולכתוב באודות משפט כמו: "המשרד מציע שירותי עיצוב פנים מוקפדים ונשען על ניסיון של כ-20 שנה בעולמות העיצוב השונים". 
  • התמחות בעיצובים ספציפיים – מעצבים בתי יוקרה? מתמחים בעיצוב משרדים? פנטהאוזים במגדלים הם אזור הנוחות שלכם? נסו לאתר כמה שיותר תחומים ספציפיים שבהם תוכלו להציג סוג של "מומחיות" ביחס לאחרים.
  • לימודים, הצטיינות וכדומה – למדתם במוסד מוכר ומוערך? יש לכם הישגים מרשימים? הדגישו את הדברים בתיאור הסטודיו ותנו ללקוחות תחושה שהם מפקידים את הנכס בידי מעצבי פנים מומחים ורציניים. 
  • הדגישו את היחס האישי – עיצוב פנים דורש עבודה צמודה עם הלקוח וחשוב לציין את האלמנט האישי כתפיסת עולם במסגרת העבודה. טיפ: הוסיפו מילים רכות ומרגיעות כמו "סבלנות" או "שביעות רצון" בכדי להבהיר ללקוחות שאתם הולכים איתם יד ביד. 
  • משתתפים בכנסים? כותבים מאמרים? – מעצבי פנים רבים משתתפים תדיר בכנסים מקצועיים או מפרסמים מאמרים באתרי אינטרנט ומגזינים. כדאי לציין זאת בתוכן השיווקי גם אם זה נראה לכם "לא רלבנטי". למשל, "לצד העבודה המקצועית, המעצבת X מפרסמת באופן שוטף מאמרים מקצועיים באמצעי התקשורת המובילים בענף", "על מנת ללמוד ולהשתפר, אני משתתף תדיר בכנסים מקצועיים בארץ ובחו"ל". 
  • ציינו שיתופי פעולה – כמעט כל מעצב פנים עובד עם מארג של שיתופי פעולה מול חנויות ובעלי מקצוע. אל תחסכו את המידע הזה מהלקוחות שלכם. תנו להם תחושה של One Stop Shop לכל פרויקט העיצוב. 
היתרונות הללו, כאשר הם מנוסחים בקפידה ובאלגנטיות, יוצקים תוכן רב בטקסטים השיווקיים שלכם. להלן דוגמה: "סטודיו X הוא סטודיו לעיצוב פנים המתמחה בעיצוב בתי יוקרה בסטנדרטים בלתי מתפשרים. X הינו בוגר לימודי עיצוב בהצטיינות במכללת שנקר, בעל ניסיון של יותר מ-10 שנים. במקביל לעבודתו מפרסם תדיר מאמרים מקצועיים בתחום העיצוב במגזינים המובילים ברשת ומעביר הרצאות בפורומים שונים. חבר באגודה הישראלית לעיצוב פנים משנת Y". נשמע טוב, לא?

תוכן לכל סוגי הלקוחות

מעצבי פנים עובדים עם לקוחות שונים מסוגים שונים. כתיבה שיווקית למעצבים תביא לתוצאות מקסימליות כאשר לכל לקוח ולקוח יש עמוד תוכן ייעודי משלו. יש הבדל דרמטי בין כתיבת תוכן למעצבי פנים בנושא "עיצוב דירה" לכתיבה שיווקית עבור "עיצוב משרד". כך גם אפשר לעשות Drill Down בתוך הקטגוריות עצמן. למשל, לייצר תוכן אחד שעוסק ב"עיצוב דירת גן" לעומת תוכן לגבי "עיצוב פנטהאוז". 

הדברים נכונים גם לקטגוריה המסחרית ששם כל המרבה הרי הוא משובח – עיצוב רשתות שיווק, עיצוב פנים למשרדי עורכי דין, עיצוב פנים לחברת היי-טק, עיצוב אופן ספייס, עיצוב מסעדה איטלקית והרשימה נמשכת. האם זה יותר מדי? ממש לא. ככל שיהיו לכם באתר האינטרנט יותר תכנים ממוקדים, כך תגדילו בהתאמה את הסיכוי לפניות איכותיות ורבלנטיות. כמה עמודים צריך בתכל'ס? כל המרבה, הרי הוא משובח

העיקרון כאן טמון במושג "יחס המרה". נניח לדוגמה שלעמוד הראשי באתר שעוסק ב"עיצוב פנים לבית פרטי" נכנסים 2,000 גולשים. היות שמדובר בטקסט כללי שפונה בדרך כלל ללקוחות שנמצאים "בתחילת החיפוש אחר מעצב", סביר להניח שהיקף הפניות בפועל לא יהיה גדול ולא יהיה איכותי. 

מצד שני, עמוד ממוקד יותר תחת הכותרת "עיצוב בית פרטי במפלס אחד" פונה לקהל הרבה יותר מצומצם. לעמוד זה ייכנסו אולי רק 50 גולשים באותו פרק זמן אבל מדובר ב-30 אנשים שצריכים בדיוק את השירות המדובר. הסיכוי שהם ישאירו פנייה הוא גדול והסיכוי שהפנייה שלהם תהיה איכותית גדול בהתאמה. 

איך מתמודדים עם לקוחות שחושבים שהם לא צריכים מעצב פנים?

יוקר המחייה בישראל הוא עובדה מוגמרת והזינוק במחירי הדיור הגיע בעשור האחרון לקפיצה של כ-36% (ואפילו כ-50% בערים מסוימות). כפועל יוצא מכך, ישראלים רבים נרתעים מהתקשרות עם מעצב פנים רק בגלל שזו נראית להם "הוצאה אחת יותר מדי". כתיבת תוכן למעצבי פנים שמכירה בכך ולא מתעלמת מזה יכולה בהחלט לפרק את ההתנגדות הזו.

במקומות באתר שעוסקים בשאלה "כמה עולה?" אי אפשר להסתפק במשפט הגנרי "כל פרויקט מתומחר בהתאם לצרכים". רצוי דווקא לתת דוגמאות לאופן שבו מעצב פנים יכול אפילו לחסוך סכומים משמעותיים. ככל שהדוגמאות יהיו מיוחדות יותר, כך הן יהיו אפקטיביות יותר (למשל, מחירים מיוחדים בחנויות מעצבים, פתרונות חסכוניים כמו החלפת חזיתות במטבח במקום החלפת מטבח וכדומה). 

כתיבת תוכן למעצבי פנים עם טיפים אמיתיים

טיפים מקצועיים הם מפתח מעולה להפיכת טקסט שיווקי "סטנדרטי" לתוכן אפקטיבי שמניע לפעולה. אל תחששו לדבר בשפה מקצועית ולשזור אותה בתוך התוכן באלגנטיות. אם לדוגמה אתם כותבים על עיצוב פנים לבית פרטי, תוכלו לציין באזור שעוסק בעיצוב חדרים סניטריים נתון ממשי כמו "הגודל הממוצע של חדר המקלחת והשירות ביחידת ההורים בישראל הוא כ-X מ"ר". דוגמה נוספת? בבקשה. "אחת ההתלבטויות הגדולות ביותר בעיצוב המטבח היא הבחירה בין MDF למטבח מעץ מלא כאשר הפערים במחירים הם כ-%X". 

כשאתם מספקים לגולשים טיפים מקצועיים או נתונים אמיתיים אתם משדרים מומחיות ומספקים ערך מעבר למסרים השיווקיים הבנאליים שלא באמת אומרים יותר מדי. 

תיאור פרויקטים וסיפורי הצלחה

אתרי אינטרנט של מעצבי פנים כוללים בד"כ חלק משמעותי של גלריית פרויקטים. התמונות כאן אמורות לדבר בעד עצמן (ותמונה אחת שווה אלף מילים) אבל המלל יכול להיות שחקן חיזוק של ממש. כדאי לתאר את הפרויקט גם מבחינת אתגרים ספציפיים וגם מבחינת "הסיפור שלו". 

לדוגמה, "עיצוב דירת 5 חדרים במגדל מגורים בפתח תקווה. בחרנו בשפה עיצובית נקייה עם קווים מודרניים. חדרי הילדים הקטנים עוצבו באופן מודולרי שמאפשר לחמודים לגדול עמם כך שיתאימו גם לפעוטות וגם לילדים בבית הספר. יחידת ההורים עוצבה עם אלמנטים עדינים של עץ ומתכת המעניקים מצד אחד חום ורומנטיקה ומצד שני עמידות לאורך שנים". 

טיפ! תיאורי הפרויקטים הם מקום מצוין לייצר כתיבת תוכן למעצבי פנים הכוללת ביטויי מפתח לגוגל כמו "עיצוב משרד לעורכי דין", "עיצוב חדר אמבטיה", "עיצוב מטבח", "עיצוב פנים למרפסת גדולה" ועוד. 

כתיבת תוכן למעצבים – לבד או עם חברה מקצועית?

מעצבי פנים רבים מתמודדים עם לקוחות שחושבים שהם יכולים לעשות את זה לבד אם רק יגלשו באינטרנט "ויקבלו רעיונות עיצוביים". בפועל, כולנו יודעים, אין כמו עבודה של מעצב מקצועי ומיומן. בהקשר לכך, כתיבת תוכן היא גם משימה שכדאי להניח בידי מומחים. 

בחברת תוכן בוטיק אנחנו עומדים לרשותכם עם סטנדרטים בלתי מתפשרים של כתיבה שיווקית אפקטיבית ואלגנטית. כתיבה שיווקית שתהפוך את כל המסרים השיווקיים שלכם לטקסט מהודק ומניע לפעולה. במקום לספר לכם כמה אנחנו טובים בעבודה שלנו, פשוט צרו עמנו קשר ונשלח לכם דוגמאות כתיבה שידברו בעד עצמן. 

0
למעלה מ-600 לקוחות ישירים ועקיפים
0
כ-15 שנות ניסיון
0
יותר מ-350 אתרי אינטרנט
% 0
99% שביעות רצון

אפשר עוד?

חברות להזנת תוכן לאתרים גדולים. הזנת תוכן לחברות ביטוח, אתרי סחר ועוד.

חברות להזנת תוכן

חברות להזנת תוכן מספקות לעסקים (ובד"כ לארגונים בינוניים וגדולים) פתרון מושלם של הטמעת תכנים בהיקפים גדולים. איך זה עובד ולמה יש לנו צוותים מעולים בשבילכם? קראו כאן

קרא עוד