.

כתיבת תוכן לחנויות ווירטואליות

עם נתונים אי אפשר להתווכח. בשנת 2015 הגולשים הישראלים ביצעו ברשת רכישות בסכום מדהים של כ-7.9 מיליארד שקלים, עלייה של כ-18% משנת 2014. ואכן, אין פלא שיזמים מקומיים רבים מזהים את הפוטנציאל האדיר של הסחר המקוון ורוצים להקים חנות ווירטואלית. אז אם גם אצלכם ניצת החלום לפתוח חנות מקוונת (לעסק קיים או עסק חדש), סביר להניח שאתם מבינים את החשיבות הרבה שיש לתכנים שתפרסמו באתר האינטרנט שלכם. תוכן בחנות ווירטואלית צריך למלא מספר תפקידים והשפעתו על הצלחת העסק רבה. הוא חייב לתפקד כאיש מכירות מול הגולשים (ברמת 24/7) ובמקביל לעבוד כמצפן עבור מנועי החיפוש. בחברת תוכן בוטיק אנו עומדים לצד חנויות ווירטואליות עם מגוון שירותים של כתיבת תוכן איכותי לאתרי סחר מקוונים. במסגרת שירותינו, תוכן בוטיק מספקת לכם:

  • כתיבת עמוד אודות, תקנונים משפטיים, דף בית, עמודי קטגוריות ועוד.
  • כתיבת תיאור מק”טים על פי כל הסטנדרטים המחמירים ביותר של כתיבת תיאור מוצר בחנות ווירטואלית.

  • כתיבת מדריכים מקצועיים לשיפור האמינות של המותג ולשדרוג חוויית הגלישה בחנות.
  • כתיבת ניוזלטר ומיילים שיווקיים למועדון לקוחות.
  • קופירייטינג למבצעים, באנרים ומכירות מיוחדות.
  • כתיבת בלוג באתר למקסום הנוכחות הווירטואלית.

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית – המכירה מתחילה במילים הנכונות

חנות ווירטואלית, בניגוד לאתר תדמית או פורטל, מצפה מהגולשים שלא רק יתרשמו ממוצריה אלא מבקשת מהם לשלוף בפועל את אמצעי התשלום ולבצע רכישה. על כן, כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית חייבת לשדר מקצועיות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר. תכנים שיווקיים מדי עלולים להיפסל על הסף, תכנים ברמה נמוכה עלולים לשדר חוסר אמינות, ומוצרים ללא תוכן אינם מעודדים את הרכישה. תוכן בוטיק, בתור חברה אשר מכירה היטב את עולם הסחר הווירטואלי בישראל, תדע כיצד לספק לכם פתרונות מותאמים אישית.

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית מתבצעת אצלנו במקצועיות ועל פי סטנדרטים בלתי מתפשרים. אנו עומדים לצד הלקוח לא רק בכתיבת תוכן שיווקי לעמודים הראשיים, אלא מסייעים למקסם את עוצמתה של החנות עם מדריכים מפורטים, עמודי שאלות-תשובות, ידיעות חדשותיות רלבנטיות, הודעות לעיתונות, מאמרי איכות ועוד. אנו עובדים מול חנויות ווירטואליות בענפים רבים, ובין לקוחותינו אתרי אינטרנט בתחומים כגון אופנה, תיירות, טכנולוגיה, מחשבים, עיצוב, מזון, רפואה, הגברה, מוצרי חשמל, ביטוח ועוד.

הטקסטים של תוכן בוטיק יהפכו את החנות שלכם לשחקן חזק ברשת ובעולם שבו התחרות במסחר הווירטואלי עושה חסד רק עם הטובים ביותר, אין שום מקום לפשרות. הדברים נכונים הן עבור כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית שעומדת מאחורי חנות פיסית, והן בנוגע לחנויות אשר פעילות רק במרחב המקוון. קל להבין את זה אם חושבים על התוכן מנקודת מבטו של הגולש. רק אם התכנים באתר יספקו את מלוא המידע הדרוש, ורק אם הם יצליחו למצוא את דרכם אל תוצאות מנועי החיפוש, כי אז החנות שלכם תהפוך להצלחה מסחררת. רוצים לדעת עוד? דברו אתנו.

0
מילים הן האורך הממוצע של כתיבת תיאור מק”ט בחנות ווירטואלית
0
מיליארד ש”ח הוא היקף הסחר המקוון בישראל
0%
מהישראלים מבצעים מדי שנה רכישה בחנות ווירטואלית
0%
מהרכישות מבוצעות בתחום האופנה

  • כתיבה-שיווקית-לאינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט היא חלק חשוב מאד מאסטרטגיית התוכן שלכם. איך תעשו את זה נכון? למה לפנות לכותב מקצועי? מה הקשר ל-SEO ומילות מפתח? קראו כאן את הטיפים והמדריך של תוכן בוטיק

  • picjew

כתיבת תוכן לאתרי תכשיטים

יהלומים, טבעות, שרשראות, פנינים, אבני חן, צמידי טניס והרשימה ממשיכה. קראו את המדריך המקוצר והאפקטיבי לגבי כתיבת תוכן לאתרי תכשיטים ובואו ננצנץ ברשת

  • כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבה תוכן שיווקי היא הברומטר החשוב ביותר מאחורי כל קמפיין פרסום ויחסי ציבור. הכנו בשבילכם כמה שאלות מנחות בדרך לכתיבה שיווקית מנצחת. אל תשארו מאחור

  • aboutuspagewhy

כתיבת עמוד אודות – מה חשוב לדעת אודות עמוד אודות?

95% מהגולשים מבקרים בעמוד האודות שלכם, ו-15 שניות זה הזמן הממוצע שלהם שם. אז איך מסדרים את המספרים לטובתכם ומה חשוב לדעת לגבי כתיבת עמוד אודות באתר?

  • tiurmutzar1

כתיבת תיאור מוצר שהופך גולשים ללקוחות

כתיבת תיאורי מוצרים בחנות ווירטואלית היא פרמטר בעל משקל עצום בדרך להצלחה בסחר האלקטרוני. אם יש לכם חנות ווירטואלית ו/או אתם מתכננים להקים אחת, זה הפוסט הכי חשוב שתקראו בזמן הקרוב

  • shutterstock_203901355

קופירייטינג לאתרי אינטרנט

הטקסטים שלכם הם אנשי השיווק החשובים ביותר של העסק. בואו ללמוד איך להפוך אותם לאנשי מכירות שאיש לא יכול להגיד להם לא. בואו ללמוד על קופירייטינג לאתרי אינטרנט

צור קשר