כתיבת תוכן לחברות קידום אתרים

כותרת משנה לפוסט

כתיבת תוכן לחברות קידום אתרים

מהירות, זמינות ותקציב

זה לא סוד שכתיבת תוכן לקידום אתרים היא המפתח אשר עומד מאחורי כל פרויקט לאופטימיזציה במנועי חיפוש. למשל, באתר המצוין, SEW, פורסם לאחרונה מחקר מקיף אשר בדק את אסטרטגיות הקידום המובילות בקרב חברות SEO בצפון אמריקה. 

כל המשתתפים במחקר היו מנכ"לים וסמנכ"לים של חברות קידום אתרים אשר מעסיקות 100 עובדים לפחות (!). 54% מהנשאלים ציינו שיצירת תוכן איכותי היא הפרמטר המרכזי להצלחתו של פרויקט קידום אתרים, ולשם השוואה בלבד, רק 13% מהמומחים השיבו שבניית קישורים היא האסטרטגיה החשובה מכל. במילים פשוטות, אם בנדל"ן נהוג לומר "מיקום, מיקום, מיקום", בקידום אתרים הסיסמא היא "תוכן, תוכן, תוכן".

תוכן בוטיק מעמידה לרשותכם ניסיון של כ-15 שנים בכתיבת תוכן לקידום אתרים. אנחנו עובדים עם חברות קידום בכל סדר גודל. החל מעצמאים בתחילת דרכם או שעובדים בסטנדרט "בוטיק" ועד לחברות הקידום הגדולות והמובילות בישראל. 

שירותי תוכן במיקור חוץ

מרבית מקדמי האתרים בישראל אינם מחזיקים מחלקת תוכן פנימית וצורכים טקסטים ומאמרים ללקוחותיהם במסגרת מיקור חוץ. כאן, תוכן בוטיק נכנסת לפעולה. אנו מספקים באופן שוטף תכנים איכותיים ומקצועיים לאתרי אינטרנט בשלל תחומים. 

החברה לוקחת חלק בפרויקטים מורכבים ומשתלבת בהם כבר מהרגעים הראשונים של תכנון אסטרטגיית תוכן, דרך ניהול פרויקט SEO עם תוכן איכותי, וכלה בהיבטים משלימים. שירותינו כוללים הזנת תוכן לאתרים, שדרוג תכנים, יצירת תגיות מטה (Meta Description), הכנת תכנים לקישורים פנימיים, מחקר מילות מפתח, כתיבה אשר כוללת כותרות ופוסטים לרשתות חברתיות, פילוח תוכן לפי קהלי יעד ועוד.

תוכן לקידום אתרים – המקצועיות שלנו

בזכות ניסיונו הרב בתחום, ותודות לעבודה רבת שנים מול חברות קידום מהמובילות בישראל, גיבשנו מודל מנצח לכתיבת תכנים איכותיים לקידום אתרים. הנה כמה מן הפרמטרים אשר הפכו אותנו לשם דבר:

שירות

כותב תוכן נדרש פעמים רבות ליצור קשר עם לקוח הקצה (או מי מטעמו) לטובת קבלת מידע אודות המוצר/השירות. בחברת תוכן בוטיק אנו יודעים היטב שכאשר אנו מקבלים לידינו פרויקט לכתיבת תכנים לקידום אתרים אנו מחויבים לאמנת שירות הן מול החברה המקדמת והן מול הלקוח שלה. בקיצור, אתם יכולים להיות רגועים שהלקוח שלכם מקבל שירות אדיב, יחס אישי וליווי צמוד.

עבודה עצמאית

תוכן בוטיק מתגאה ביכולת עבודה עצמאית בכתיבת תכנים איכותיים על פי עדכוני האלגוריתם המתקדמים ביותר של מנועי החיפוש. למשל, כתיבת תוכן לקידום אתרים צריכה להכיר את העדכונים השונים באלגוריתם של גוגל ובטכניקות החדשניות לאופטימיזציה בתוך האתר ומחוצה לו. כאשר יש לצדכם כותבי תוכן שמדברים SEO, הפרויקט כולו זורם וקולח. 

יצירת ערך מוסף לגולש

הגולשים הם אינטליגנטיים ומנועי החיפוש יודעים את זה. תוכן בוטיק יוצרת תכנים אשר מעניקים ערך מוסף לגולש ונהנים מאחוזי נטישה (Bounce Rate) נמוכים במיוחד. אנו מתחייבים לייצר תכנים אשר מבוססים על שלושה מקורות לפחות (ולא מתקרבים לוויקיפדיה!).

איתור שגיאות באסטרטגיית ה-SEO

כותב תוכן מיומן יודע כיצד לאתר שגיאות באסטרטגיית ה-SEO ולהפנות את תשומת לבה של החברה המקדמת ו/או הלקוח לכך. למשל, איתור ביטויי מפתח שאינם מתאימים למוצר/השירות הרלבנטיים ואשר קידומם יגרום לפגיעה ביחס ההמרות באתר (Conversion Rate). תוכן בוטיק מתחייבת לשים לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד ואנו לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו.

עריכה והגהה בסטנדרטים בלתי מתפשרים

תוכן בוטיק לא שולחת טקסט אלא לאחר תהליכים קפדניים של עריכה והגהה. לא תמצאו שגיאות כתיב, טעויות תחביר, פיסוק חובבני וכדומה. מערכת הבקרה על התכנים עובדת אצלנו שעות נוספות ואנו יוצאים מנקודת הנחה שדין פרוטה כדין מאה. קראו כאן עוד על עריכה לשונית לאתרי אינטרנט.

סיוע באיתור נושאים לכתיבה

תוכן בוטיק מסייעת באיתור נכון של מילות מפתח אשר מבוסס על מחקר מקיף וביטויי זנב ארוך. תוך כדי הכתיבה, אנו מספקים אופציות נוספות לנושאים רלבנטיים אשר יתכתבו (תרתי משמע) עם שאר התוכן באתר/בפרויקט. בזכות היצירתיות והסגנון המיוחד שלנו, אנחנו מסוגלים להפוך גם קמפיין "אפור" של קידום אתרים בתחום "יבש" לחגיגה של תכנים.

אפשר עוד?